Hop til indhold

transportabel drikkedunk?


Dinah
 Share

Recommended Posts

Hjælp lige min far og jeg.:5up:

 

Vi har begge den drikkedunk på billedet, men den lækker altså vand, selvom den er lukket:evil:

 

Findes der noget andet lignende?

 

Hvad gør i andre?

 

Har en lign. Men har købt min i Maxi Zoo, de har en anden type, og den fungerer fint :-D ("Skålen" er sort, med glitter effekt)

 

Og ellers så har jeg sådan en nylon skål med, så kan jeg bare købe en ekstra flaske vand hvis det skulle blive nødvendigt :blink:

 

http://www.kenjan.dk/default.asp?ID=5&show=vare&vareid=5987&varenr=17-2800-070&varegrp=2800&page=1&name=vareliste

 

http://www.kenjan.dk/default.asp?ID=5&show=vare&vareid=7624&varenr=17-2800-076&varegrp=2800&page=1&name=vareliste

 

:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også haft sådan en laban og den var så ringe, at den røg ud efter vand i tasken :roll:

 

Vi tager en ½ liters flaske med og kan jeg ikke slæbe meget, så får hunden lov at drikke vand af mine hænder. Ellers har vi en lille plastvandskål med i en plastpose :-D Det fylder mere, men man bliver ikke drivvåd :mrgreen:

 

Ellers kan man jo få de der nylonstof skåle, som kan foldes sammen. Sådan en vil jeg investere i en dag ved lejlighed :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt sådan en flaske, som idrætsudøvere bruger, jeg har så lært mine hunde at drikke når jeg stikker "tutten" ind ved de bagerste tænder, og trykker vand ud til dem, det fungerer optimalt. Den kan også proppes i lommen, og ikke hænge og dingle, som den du har billede af. Der er også minimum af vandspild, når jeg har flere hunde med, er det vigtigt, at der er en tår vand, til dem allesammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjælp lige min far og jeg.:5up:

 

Vi har begge den drikkedunk på billedet, men den lækker altså vand, selvom den er lukket:evil:

 

Findes der noget andet lignende?

 

Hvad gør i andre?

 

Jeg har også den på billedet, godt nok i pink (det var den de havde, men Victor er vist ligeglad:blink:) den virker fint.

 

De gange vi har glemt den, har vi bare købt en flaske kildevand og så har jeg gjort det til vane at have engangsbægre, du ved de der små hvide plastik, i min taske. Dem kan Vic sagtens få sin lange tunge ned i :-) (man skal også passe på når man sidder med et glas saft, og ham på skøddet at han ikke lige snupper en slurk:mums:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

har haft den på billedet, i sort...fra netto...men den er bortkommet...æv...hehe...

 

jeg har hørt noget om at Maxizoo har en smart taske med indbygget foldbar vandskål, plads til godbidder, drikkedunk og det hele...hehe...sådan en kunne jeg godt tænke mig, hvis den ikke er for feminin...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har sådan en neon-pink klap-sammen dimmer med to skåle, en vandflaske og et låg til den ene skål, så der kan være mad i.

Det er nummer to af samme slags, jeg har haft, og begge er blevet skamtrampet af Vinnie - who else :rolleyes:

 

Flasken kunne alligevel ikke indeholde mere end 1/2l hvilket er meget for lidt til mine to, så nu har jeg bare en 2l sodavandsflaske og bruger den halvdel af den smarte dims, der stadig kan holde vand.

 

Men det ville da være ret fedt hvis de kunne drikke af flasken. Det kunne Bo - men han kunne jo alt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrine drikker af flaske, stikker tungen ned og det går fint ;-)

 

Vi bruger samme teknik :mrgreen: Nu er mit kræ så bare så forvænt, at hun ALTID mener hun skal drikke af flasken, ikke så handy, hvis en flink "med-gå-tur-person" gerne vil give hundene lidt af deres vand... ligesåsnart de begynder at hælde i skålen, så overtager Karla flasken :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en kombineret mad- og vandskål. Altså man klapper den ud, og så er der en skål i hver halvdel og en flaske, der kan ligge deri. Samt et låg man kan lægge imellem de to halvdele, så maden ikke render over i vandskålen.

 

Jeg har også den på billedet, godt nok i pink (det var den de havde, men Victor er vist ligeglad:blink:) den virker fint.

 

Hehe, Jeg kunne godt have overtaget mine forældre mad- og vandskål af samme model i stedet for at købe en ny, da deres hund døde i vinter (snøft :(), men den var også pink, og dét syntes jeg ikke, jeg kunne byde en hanhund :lol:

 

 

Edit: Jeg kan forøvrigt ikke vise et billede af den, da den udgik lige efter jeg havde fået den, og det eneste sted, jeg har set den, var på den hjemmeside, jeg fik den fra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en kombineret mad- og vandskål. Altså man klapper den ud, og så er der en skål i hver halvdel og en flaske, der kan ligge deri. Samt et låg man kan lægge imellem de to halvdele, så maden ikke render over i vandskålen.

 

 

 

Hehe, Jeg kunne godt have overtaget mine forældre mad- og vandskål af samme model i stedet for at købe en ny, da deres hund døde i vinter (snøft :(), men den var også pink, og dét syntes jeg ikke, jeg kunne byde en hanhund :lol:

 

 

Edit: Jeg kan forøvrigt ikke vise et billede af den, da den udgik lige efter jeg havde fået den, og det eneste sted, jeg har set den, var på den hjemmeside, jeg fik den fra.

 

Hehe jeg er ligeglad med hvad farve den drikkedunk har, for alt hvad han har herhjemme er i drengefarver, så må han lige overleve så længe den holder (den er købt i Netto...):mrgreen: at den er lidt fruity:blink: Nu har han som regel army eller blå sele på, så folk kan godt se at han er en dreng:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...