Hop til indhold

Mindetråden


Gæst T_Martinsen
 Share

Recommended Posts

Gæst T_Martinsen
Nu tuder jeg også. :cry:

Det er skidt at slutte weekenden med at tude b129.gif

Ja det er, så må vi lige kigge på vores levende hunde. Jeg skal vist også lave en til Mega.

Ja det er dejligt, man har nogle at trøste sig hos. Når man har mistet, finder man hurtigt ud af, at man skal glæde sig over hvert et minut man har med sine kære, for en dag er de væk og så er det for sent. :cry:

 

Det er faktisk ikke så svært at lave sådan en video, som jeg havde frygtet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op - jeg sidder her småtuder, har lidt gåsehud og smiler lidt - sikke et virvar af følelser. Men jeg tror at det er det hunde bringer frem i os.

Noget der gør at vi bare holder af dem, fordi vi kender dem så godt og fordi de med tiden udvikler en personlighed der siger spar to.

 

Tak for at jeg måtte se din smukke video med skønne Lucky.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Hold da op - jeg sidder her småtuder, har lidt gåsehud og smiler lidt - sikke et virvar af følelser. Men jeg tror at det er det hunde bringer frem i os.

Noget der gør at vi bare holder af dem, fordi vi kender dem så godt og fordi de med tiden udvikler en personlighed der siger spar to.

 

Tak for at jeg måtte se din smukke video med skønne Lucky.

Jeg havde det også sådan da jeg lavede videoen, så smilede jeg, så græd jeg jeg og så smilede jeg lidt igen.

 

Jeg smilede for alle de gode minder, men græd for den sorg jeg bærer rundt med over, at han ikke er her mere.

 

Puha hvorfor knytter man sig også så meget til de kære dyr b126.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lavet en lille mindevideo med Lucky, det foregik dog ikke helt uden brug af køkkenrulle q40.gif

 

Kom I også gerne med jeres minder, hvadenten det er video, billeder eller ord.

 

http://hunde.dyregalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=8373

 

Jeg sidder og tuder nu bare over starten, så jeg tror lige at jeg venter med at se den helt til jeg er kommet hjem igen. Står og skal ud af døren og kan jo ikke så godt troppe op med røde øjne.... Men rigtig godt initiativ! :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Tusind tak for jeres søde ord. Ja han var en dejlig hund, det er der ikke nogen tvivl om.

 

Jeg er også 100% sikker på, at jeg en dag skal have en cavaliern igen, for det er simpelthen den skønneste hund (sammen med golden :wink: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kostede så lige et par parirlommetørklæder, 2 til øjnene og et til næsen.

Jeg havde også en hund der kun blev et par år.

Og jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det bliver at miste hvis Toffi bliver 17! :shock:

 

Din Lucky havde et kort liv, men hvilket liv.

Det fremgår tydeligt af billederne at du sørgede for at hans liv blev fuld af godt, varmt og spændende indhold.

Det synes jeg er så dejligt at se.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Det kostede så lige et par parirlommetørklæder, 2 til øjnene og et til næsen.

Jeg havde også en hund der kun blev et par år.

Og jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det bliver at miste hvis Toffi bliver 17! :shock:

 

Din Lucky havde et kort liv, men hvilket liv.

Det fremgår tydeligt af billederne at du sørgede for at hans liv blev fuld af godt, varmt og spændende indhold.

Det synes jeg er så dejligt at se.

Tak for de søde ord l29.gif

 

Man må bare håbe, at du får lidt tid til at forberede dig på, at hun skal væk herfra. Det hårdeste er, at de lige pludselig bare ikke er her mere, det er en lille bitte bitte bitte smule nemmere, når man ved at det lakker mod enden. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...