Hop til indhold

Så er Noomi'erne blevet 6 1/2 uge gamle...


Nollike
 Share

Recommended Posts

Hvor er de lækre Nollike :oops:

 

Tak :D Ja de er bare skønne allesammen!!! :D Jeg er SÅ spændt på at finde ud af hvem af dem der er Noomi :wink:

 

Og det er du så ikke ene om :wink:

 

:lol:

Nej bestemt ikke, hvornår skal det besluttes og hvem beslutter Nollike?

 

De bliver vurderet på søndag af Marianne Holm-Hansen som er en erfaren golden opdrætter/dommer og så bliver de fordelt derefter :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Noomi'erne (for jeg ved stadig ikke hvem af dem det bliver, så de er alle Noomi'er :wink: ) blevet 6 1/2 uge gamle. Det har klart været en fordel at tilbringe de sidste 3 uger i Florida, for på den måde er jeg uden tvivl kommet nemmere gennem ventetiden, for hold da k... hvor går 8 uger langsomt når man bare går og venter og venter!!!! Så nu er der "kun" 1 1/2 uge tilbage før Noomi flytter ind og jeg glæææææder mig!!! :D

Tænkte at jeg ville dele lidt billeder med jer fra mit besøg hos Noomierne i går:

 

2227_mini738_1.jpg

 

Jeg snupper en lur sammen med mormor:

2227_mini740_1.jpg

 

2227_mini744_1.jpg

 

2227_mini761_1.jpg

 

2227_mini763_1.jpg

 

Nu ser det selvfølgelig ud som om de nærmest sov hele tiden, men det var svært at tage billeder mens de var vågne, for så var der min. en hvalp som hang i buksebenet eller var ved at bide snørebåndene af skoene :lol:

 

De er da bare dejlige de små uldtoppe.

Jeg er nysgerrig efter at vide hvor de er fra, da jeg selv har en golden og vi er på jagt efter en mere.

 

De er fra kennel Newluck http://www.newluck.dk

 

Hvis det er en han du er ude efter er der måske en mulighed eftersom en af hvalpekøberne måske er nødt til at melde fra, så prøv at ring og tal med dem. Det er super søde mennesker og kennelen er til ug med kryds og slange :D Ellers skal en af deres andre tæver have hvalpe senere på året, vist omkring august.

Sirup (mor-hunden) er egen avl så man kan også se mormor (som også er super skøn) og far er Tallygold Which way is the audience.

 

Jeg har været inde på hjemmesiden og se de små uldtoppe man er jo bare solgt. Jeg kunne hente dem allesammen. Må indrømme at det rykker i mig. Men nogle gange er man nød til at lade fornuften råde. En hvalp skal have en god start, så vi venter lidt endnu til vi har ferie og god tid til at byde en lille hvalp velkommen.

 

Men hvor er jeg bare misundelig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Hvor er de lækre Nollike :oops:

 

Tak :D Ja de er bare skønne allesammen!!! :D Jeg er SÅ spændt på at finde ud af hvem af dem der er Noomi :wink:

 

Og det er du så ikke ene om :wink:

 

:wink: He, he, har du gjort plads i mailboksen? Buddy vil sikkert gerne have billeder af hans nye veninde :wink:

Der er maaaaaassser af plads, og vi sidder spændt begge to og venter :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været inde på hjemmesiden og se de små uldtoppe man er jo bare solgt. Jeg kunne hente dem allesammen. Må indrømme at det rykker i mig. Men nogle gange er man nød til at lade fornuften råde. En hvalp skal have en god start, så vi venter lidt endnu til vi har ferie og god tid til at byde en lille hvalp velkommen.

 

Men hvor er jeg bare misundelig.

 

Det lyder meget fornuftigt og hold da op, hvor er der mange ting man skal have styr på inden :lol: (I hvert fald når man som jeg ikke har haft hvalp før). Men jeg kan i hvert fald varmt anbefale kennelen til når du er klar :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de lækre Nollike :oops:

 

Tak :D Ja de er bare skønne allesammen!!! :D Jeg er SÅ spændt på at finde ud af hvem af dem der er Noomi :wink:

 

Og det er du så ikke ene om :wink:

 

:wink: He, he, har du gjort plads i mailboksen? Buddy vil sikkert gerne have billeder af hans nye veninde :wink:

Der er maaaaaassser af plads, og vi sidder spændt begge to og venter :wink:

 

Jeg poster løs så snart jeg har fået en afklaring :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hva så Nollike hvem er så Noomi ?

 

Venter spændt. :wink:

 

Hilsen Susanne.

 

Årh, hvor er du sød, tusind tak for interessen! :D Jeg har først fået afklaringen her til morgen og det blev "hak i nakke" som er Noomi :D Dvs. at det rent faktisk ER Noomi, som er på de to nederste billeder i denne tråd 118.gif51.gif Det er jeg rigtig godt tilfreds med, hun er en glad lille tøs som hang på mig sidste søndag da jeg var deroppe 51.gif Hun er blevet vurderet af Marianne Holm-Hansen til at have udstillingspotentiale, så det er jo heller ikke så ringe :wink:

Desværre ligger jeg p.t. og roder med influenza, 28.gif så min tur derop i dag er blevet aflyst 152.gif så der kommer desværre ikke nogle dugfriske billeder, men tilgengæld tager jeg så revance når jeg har fået hende hjem. Det er ret ærgerligt, for jeg havde glædet mig til at komme derop når jeg havde fået at vide hvem af dem det blev, men det havde trods alt været værre at "ligge på langs" efter at jeg havde fået hende hjem, så jeg overlever nok :D Det er dejligt at have fået en afklaring, nu skal jeg så bare have tiden til at gå til på fredag... 113.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

hinner her?:

 

2196_2227_mini763_1noomi_1.jpg

 

 

Hun er da osse den allerallernuserste af dem allesammen...

 

---Hvad ligner det at få influenza på SÅ vigtigt et tidspunkt af dit liv?

Jeg er sikker på at Noomi har savnet dit besøg. Alle de andre hvalpe har jo sikkert fået besøg..

Nå, men det må du jo forklare hende, når du ser hende. Har du nået at lægge et tæppe eller lignende hos hende, så det kommer til at lugte af hendes første hjem? Så hun har det at trøste sig med når hun rejser hjemmefra.. Ellers kan du måske ringe og høre kennelmutter om de har et gammelt vellugtende håndklæde, som hun kan få med..

 

Og så skulle det jo ikke være så svært at finde sådan ca. 3-4-5 bamser i hendes størrelse og farve.. Så hun har erstatninger for de søskende, hun mister.. --Silke har fået stadig mørkere bamser i løbet af sit liv, efterhånden som hun selv er blevet rødere..

 

Silkes første bamse:

2196_20020530__Silke_finder_bamsen_2a_1.jpg

 

Nå, ja... god bedring med influenzaen...

---Heldigvis er det ligestrax fredag... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hinner her?:

 

2196_2227_mini763_1noomi_1.jpg

 

 

Hun er da osse den allerallernuserste af dem allesammen...

 

---Hvad ligner det at få influenza på SÅ vigtigt et tidspunkt af dit liv?

Jeg er sikker på at Noomi har savnet dit besøg. Alle de andre hvalpe har jo sikkert fået besøg..

Nå, men det må du jo forklare hende, når du ser hende. Har du nået at lægge et tæppe eller lignende hos hende, så det kommer til at lugte af hendes første hjem? Så hun har det at trøste sig med når hun rejser hjemmefra.. Ellers kan du måske ringe og høre kennelmutter om de har et gammelt vellugtende håndklæde, som hun kan få med..

 

Og så skulle det jo ikke være så svært at finde sådan ca. 3-4-5 bamser i hendes størrelse og farve.. Så hun har erstatninger for de søskende, hun mister.. --Silke har fået stadig mørkere bamser i løbet af sit liv, efterhånden som hun selv er blevet rødere..

 

Silkes første bamse:

2196_20020530__Silke_finder_bamsen_2a_1.jpg

 

Nå, ja... god bedring med influenzaen...

---Heldigvis er det ligestrax fredag... :lol:

 

Ja nemlig lige præcis hende! :D Hun er RIGTIG kær!!! :D

 

Opdrætteren har lagt et tæppe ned i "hvalperummet" (hvor de er om natten) som vi allesammen får et stykke med hjem af, så den del er heldigvis klaret! Ellers var jeg nok også blevet lidt små-desperat :oops:

Det er sindsyg dårlig timing at lægge sig syg, især når jeg også lige har været 3 uger i Florida og heller ikke har set dem der, men det går jo nok alligevel. Det ville alt andet lige have været værre at være syg når jeg HAR fået hende eller på fredag! Gys og gru!!! Jeg tror såmænd ikke at hun føler sig udenfor, så vidt jeg ved kommer der ikke andre hvalpekøbere i dag, vi bor næsten alle her i mit område og det et jo et stykke væk fra opdrætteren. Men det er godt nok surt at gå glip af at komme derop i dag!!! *hulk snøft*

Mht. bamser så har jeg godt nok ikke fundet nogen "Noomi-look-alike" men jeg har købt en grøn drage, så måske den kan minde hende lidt om Kermit? :lol:

 

Kan man egentlig på en eller anden måde lægge video ind her?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har opdateret Noomis hjemmeside, så der ligger video under "Jeg er Noomi" hvis nogen skulle være interesseret :D

 

http://www.123hjemmeside.dk/Benjis_verden

 

Jeg kan ikke se noget ??

 

Næ, det kan jeg egentlig heller ikke... *fnis fnis* Men det er da meget god musik ik'? :lol:

Jeg prøver lige at rette fejlen...

 

Æv, jeg kan ikke få det bras til at virke :evil: Den vil ikke acceptere min video. Fatter ikke hvad der er galt, det kunne den godt sidste gang...

Så glem bare det med at hjemmesiden er opdateret, der står ikke noget I ikke ved i forvejen så :cry: Øv altså!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg har opdateret Noomis hjemmeside, så der ligger video under "Jeg er Noomi" hvis nogen skulle være interesseret :D

 

http://www.123hjemmeside.dk/Benjis_verden

 

Jeg kan ikke se noget ??

 

Næ, det kan jeg egentlig heller ikke... *fnis fnis* Men det er da meget god musik ik'? :lol:

Jeg prøver lige at rette fejlen...

 

Æv, jeg kan ikke få det bras til at virke :evil: Den vil ikke acceptere min video. Fatter ikke hvad der er galt, det kunne den godt sidste gang...

Så glem bare det med at hjemmesiden er opdateret, der står ikke noget I ikke ved i forvejen så :cry: Øv altså!!!

Øv, Nollike, det er da for meget på en dag, både at være syg og så det ik virker, øv!!

 

a020.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har opdateret Noomis hjemmeside, så der ligger video under "Jeg er Noomi" hvis nogen skulle være interesseret :D

 

http://www.123hjemmeside.dk/Benjis_verden

 

Jeg kan ikke se noget ??

 

Næ, det kan jeg egentlig heller ikke... *fnis fnis* Men det er da meget god musik ik'? :lol:

Jeg prøver lige at rette fejlen...

 

Æv, jeg kan ikke få det bras til at virke :evil: Den vil ikke acceptere min video. Fatter ikke hvad der er galt, det kunne den godt sidste gang...

Så glem bare det med at hjemmesiden er opdateret, der står ikke noget I ikke ved i forvejen så :cry: Øv altså!!!

Øv, Nollike, det er da for meget på en dag, både at være syg og så det ik virker, øv!!

 

a020.gif

 

Ja det er altså rigtig møg tarveligt!!! :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...