Hop til indhold

Olivers Petfood med 25 % rabat


Gæst turtle
 Share

Recommended Posts

Jeg fandt en Kennel i Brøndby, som sælger Olivers foder med 25 % rabat.

Send en PB, hvis du vil vide hvor !

Jeg har brugt Olivers foder længe og er MEGET tilfreds med det :-)

Så faldt jeg over en gut på mit job, som kendte en kennel i Brøndby, hvor jeg får 25 % rabat :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 68
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fandt en Kennel i Brøndby, som sælger Olivers foder med 25 % rabat.

Send en PB, hvis du vil vide hvor !

Jeg har brugt Olivers foder længe og er MEGET tilfreds med det :-)

Så faldt jeg over en gut på mit job, som kendte en kennel i Brøndby, hvor jeg får 25 % rabat :-)

 

Jaa, men har de så alle olivers mærker? Hvis det er en kennel, så har de vel kun den slags de selv bruger, f.eks. til store hunde..

Og kører de ud? Jeg bor i Ballerup, -det er ikke så langt fra Brøndby... Men for langt på cykel..

 

Jeg kunne også få Olivers med rabat fra den kennel hvor jeg købte Silke, men det blev for bøvlet at hente eller at vente på, at de fik tid til at komme med det. -Nu bestiller jeg selv over Nettet, og får det bragt lige til døren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Jaa, men har de så alle olivers mærker? Hvis det er en kennel, så har de vel kun den slags de selv bruger, f.eks. til store hunde..

Og kører de ud? Jeg bor i Ballerup, -det er ikke så langt fra Brøndby... Men for langt på cykel..

 

Jeg kunne også få Olivers med rabat fra den kennel hvor jeg købte Silke, men det blev for bøvlet at hente eller at vente på, at de fik tid til at komme med det. -Nu bestiller jeg selv over Nettet, og får det bragt lige til døren.

 

Hvis det er ham jeg også bruger er det ikke en kennel som sådan, men en privatperson med to hunde der bestiller hjem. Jeg kan få alt man kan bestille på hjemmesiden med 25% rabat - og han sælger også godbidder f.eks i løsvægt... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hundevennen

Det siger blot lidt om hvor billigt Olivers kan få deres råvare, for tro mig alle tjener på det foder, blot ikke hunden....den bliver jo tvungen til at spise det. Der er vel for 25 - 30 kr foder i de 15 kg poser....resten er tom snak og løfter....og naturligvis penge i Olivers lomme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Se det er jo det rene sludder. Olivers er kvalitetsmæssigt lige så godt som alle de kendte dyre mærker, som sælges hos dyrelægen.

Så er det bare etisk og moralsk bedre. Dette skyldes at det kød, som er i Olivers er fra dyr, som er behandlet ordenligt. DVS fritgående høns, æg fra samme OSV. Grunden til at det er billigere, er at der ikke er alle de mellemled, som der er på det dyrelægen sælger.

Her er både dyrelægen og grosisten sprunget over :-)

Der er i princippet intet nyt i det, det er typisk amerikansk markedsføring!

Hvis du gad sætte dig lidt ind i hvad Olivers er og hvad de står for, så ville du vide at de faktisk gør rigtigt meget for dyrevelfærd.

Jeg kan sagtens forstå din logik og du tager altså fejl her!

Nu ved jeg tilfældigt vis, da jeg kender en dyrelæge at avancen på deres foder ligger på Ca. 50 %

50 % gentager sig også i tøjbranchen og i godt købmandsskab.

Min kone var ansat i Sport Master og de har avancer på op til 100 %

 

Så du må meget undskylde, jeg er helt uenig i din påstand, som efter min mening er grebet ud af luften.

Er du dyrelæge, som er vred over at der er nogen som ødelægger dit salg af for dyrt foder??? *GG*

 

PS der er IKKE 15 Kg i deres poser og det beviser jo bare at du ikke aner hvad du snakker om ! ! !

Link til indlæg
Del på andre sites

Det siger blot lidt om hvor billigt Olivers kan få deres råvare, for tro mig alle tjener på det foder, blot ikke hunden....den bliver jo tvungen til at spise det. Der er vel for 25 - 30 kr foder i de 15 kg poser....resten er tom snak og løfter....og naturligvis penge i Olivers lomme.

 

Så vidt jeg husker, har du selv brugt Olivers

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan vi sagtens finde ud af, vi skal snart bestille igen.

Du skal bare selv hente det i Varde området.

 

Du kan bestille på den her hjemmeside.

Der bliver bestilt samlet en gang i kvartalet, så der skal bestilles til 3 månders forbrug.

 

http://www.123hjemmeside.dk/hundemad

Redigeret af pegasus
glemte at vedhæfte link
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hundevennen
Se det er jo det rene sludder. Olivers er kvalitetsmæssigt lige så godt som alle de kendte dyre mærker, som sælges hos dyrelægen.

Så er det bare etisk og moralsk bedre. Dette skyldes at det kød, som er i Olivers er fra dyr, som er behandlet ordenligt. DVS fritgående høns, æg fra samme OSV. Grunden til at det er billigere, er at der ikke er alle de mellemled, som der er på det dyrelægen sælger.

Her er både dyrelægen og grosisten sprunget over :-)

Der er i princippet intet nyt i det, det er typisk amerikansk markedsføring!

Hvis du gad sætte dig lidt ind i hvad Olivers er og hvad de står for, så ville du vide at de faktisk gør rigtigt meget for dyrevelfærd.

Jeg kan sagtens forstå din logik og du tager altså fejl her!

Nu ved jeg tilfældigt vis, da jeg kender en dyrelæge at avancen på deres foder ligger på Ca. 50 %

50 % gentager sig også i tøjbranchen og i godt købmandsskab.

Min kone var ansat i Sport Master og de har avancer på op til 100 %

 

Så du må meget undskylde, jeg er helt uenig i din påstand, som efter min mening er grebet ud af luften.

Er du dyrelæge, som er vred over at der er nogen som ødelægger dit salg af for dyrt foder??? *GG*

 

PS der er IKKE 15 Kg i deres poser og det beviser jo bare at du ikke aner hvad du snakker om ! ! !

 

Jeg er nok en af de få der ved hvad jeg snakker om, da jeg har været på fabrikken der laver Olivers....

 

At der kun er 13,5kg i poserne gør det jo ikke bedre.

 

Siden tørfoderet blev "opfundet" er gennemsnits alderen på hunde gået ned med 2-3 år!!! Lidt at tænke over ikke?

 

Og, nej jeg har ikke brugt Oliver og jeg sælger ikke Barf eller for den skyld andet foder. Men bruger selv både tørfoder og Barf i blanding samt andet godt fra middagsbordet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er nok en af de få der ved hvad jeg snakker om, da jeg har været på fabrikken der laver Olivers....

 

At der kun er 13,5kg i poserne gør det jo ikke bedre.

 

Siden tørfoderet blev "opfundet" er gennemsnits alderen på hunde gået ned med 2-3 år!!! Lidt at tænke over ikke?

 

Og, nej jeg har ikke brugt Oliver og jeg sælger ikke Barf eller for den skyld andet foder. Men bruger selv både tørfoder og Barf i blanding samt andet godt fra middagsbordet.

 

Du må meget gerne uddybe, hvis du gider? På forhånd :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er nok en af de få der ved hvad jeg snakker om, da jeg har været på fabrikken der laver Olivers....

... I canada....

 

At der kun er 13,5kg i poserne gør det jo ikke bedre.
Jamen selvfølgelig er der kun dét... Dét ville bryde med lovgivningen, og jeg ahr endnu ikke været istand til at måle så stor en forskel i dét der står, og det der ér.

Siden tørfoderet blev "opfundet" er gennemsnits alderen på hunde gået ned med 2-3 år!!! Lidt at tænke over ikke?

Løgn og pure opspind. Men en god salgstale for visse folk. Fakta er at det forholder sig direkte omvendt.

http://www.gipote.dk/artikler/Fed-fork-t-og-for-dyr/98

Blot én af mange artikler. Gider man søge lidt mere, så finder man hurtigt frem til de reelle statistikker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hundevennen

Ja, jeg har boet on / off i Canada i 2,5 år.....har for et tysk firma beregnet og monteret anlæg på den fabrik som også producerer for Olivers. Så, jo jeg har set lidt af hver.

 

Vil du ikke godt vise mig den statistik som viser at hunde er blevet ældre?

 

Hvis I virkelig tror at nogle folk hellere vil sælge deres produkter for lave priser til hundefoder når de kan få mere for dem som menneskefoder, så må I tro om.

 

Lad os tage den kylling som Olivers kommer i, hvorfor skriver de ikke hvor meget kylling der er i for øvrigt? Lad os sige det er 30%, så er 4,05 kg af de 13.5 kg kylling. 4 kg kylling,vel og mærket tørret kylling, ved I hvor mange kyllinger der går på 4 kg tørret kyllingmel??? Hint 70% er vand i en kylling, hvad koster det? Hvis det er en god dansk landkylling økologisk så koster den ca. 85 - 120 kr i butikkerne til os, allerede her er der mere fordelagtigt at sælge kyllingen til os end til hundefoder.....så mod ikke de ikke lige får den bedste kvalitet.....nå jeg gider ikke mere....jeg har set de sække kyllinger, eller snare, rester af kylling, der kommer til tørring og bliver lavet til mel.....bare lugten giver bræk fornemmelser. Og det putter vi i vores kæledyr.

 

Foder lavet med meget kød er blevet målt til at have indhold af det middel som dyrlægen afliver kæledyr med......hvordan kommer der der i?? Spiser vores kæledyr, kæledyr.....siger ikke at det er i Olivers....men ....nå giv jeres hund hvad I vil......

 

Halvdelen af de folk der er i dette hunde forum er alligevel sælgere af hundefoder....så de giver sikkert "gode" råd....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...