Hop til indhold

Savne sin hund


Maria84
 Share

Recommended Posts

Hvor lang tid går der før i begynder at savne jeres hund/hunde?

 

Synes der skal mindre og mindre til ved mig. Sidder allerede og tænker på, at jeg ikke har lyst til at tage i skole i morgen, fordi jeg kommer til at savne Anton :oops:

 

(Jeg tager i skole alligevel, bare rolig :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

I situationer som den jeg er i ligenu, så er 3 minutter lang tid at skulle undvære sin hund. Thailo er hos dyrlægen for at få røntgenfotograferet hjerte og lunger, fordi han i den sidste tid har haft tendens til at halse meget. :???: Det er sikkert bare alderen men alligevel, bob bob.

 

 

Om jeg er urolig?....... iiiikke spor. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

I situationer som den jeg er i ligenu, så er 3 minutter lang tid at skulle undvære sin hund. Thailo er hos dyrlægen for at få røntgenfotograferet hjerte og lunger, fordi han i den sidste tid har haft tendens til at halse meget. :???: Det er sikkert bare alderen men alligevel, bob bob.

 

 

Om jeg er urolig?....... iiiikke spor. :engel:

krydser fingre :x: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

I situationer som den jeg er i ligenu, så er 3 minutter lang tid at skulle undvære sin hund. Thailo er hos dyrlægen for at få røntgenfotograferet hjerte og lunger, fordi han i den sidste tid har haft tendens til at halse meget. :???: Det er sikkert bare alderen men alligevel, bob bob.

 

 

Om jeg er urolig?....... iiiikke spor. :engel:

 

 

Undskyld at jeg lige drejer lidt af af tråden.........

 

 

Hvordan gik det?

 

 

 

 

 

Tilbage til tråden, jeg overlever en weekend uden aslan, de første 2 timer er helt vildt morsomme, og så savner jeg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

I situationer som den jeg er i ligenu, så er 3 minutter lang tid at skulle undvære sin hund. Thailo er hos dyrlægen for at få røntgenfotograferet hjerte og lunger, fordi han i den sidste tid har haft tendens til at halse meget. :???: Det er sikkert bare alderen men alligevel, bob bob.

 

 

Om jeg er urolig?....... iiiikke spor. :engel:

 

God bedring til Thailo :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tessa&Molly

Der går ikke ret længe..

Jeg tænker ikke så meget over det hvis jeg er i skole, men hvis jeg fx er ude at spise eller sådan noget, så kan jeg slet ikke slappe af og bliver rastløs.. Ved ikke om det er fordi jeg i skolen er tvunget til at koncentrere mig om noget andet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg savner Mimi allerede efter et par timer.

 

Sådan har jeg det også. Jeg rejser i perioder en del med mit arbejde. Heldigvis oftest kortere ture på under en uges varighed, men jeg har engang været væk fra hende i næsten 3 uger, og det var slemt :megaked:

Derfor vælger jeg altid en sommerferie, hvor jeg kan have hunden med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg savner også Izzie utroligt meget! Bare tanken om at hun putter uden mig, når jeg er kørt om morgenen :megaked:

 

Og om eftermiddagen sidder jeg bare og kigger på uret konstant, for jeg vil hjem og lege med min voooovseeeee :mrgreen: :blink:

 

Jeg hader at jeg ikke kan tage hende med i skole og på arbejde :rolleyes: Hunde skal da med ALLE steder :engel: Se DET er en folkeafstemning jeg ville gå op i :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om jeg savner.... men jeg er sindssygt bekymret! Virkelig grænsende til sygeligt.... Så ferie uden hund er ikke en mulighed (hvorfor skulle man også?)

 

Har aldrig været væk fra de hunde jeg har nu mere end 3 dage og jeg hader det! Det har været, når jobbet krævede det, og de har bare været hjemme sammen med Simon, men alligevel :megaked: Én gang er de blevet passet fra fredag aften til søndag aften (hos en af mine hvalpekøbere, der også er en af mine bedste veninder).... Det gør jeg ikke igen! Så mine hunde tilbringer meget tid i bilen, så de kan være med - de ville sikkert hellere passes, men sådan bliver det ikke!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...