Hop til indhold

Endnu et skridt tættere på verdensherredømmet!


Aslan
 Share

Recommended Posts

Der var engang en hund, den kom hjem at bo hos to naive mennesker :mrgreen:

De vidste godt at de havde valgt en hudn der blev MEGET stor, så derfor skulle den ikke være i møblerne eller sengen! BASTA!

 

Lige indtil en tæve kom i løb, og hunden reagerede på dette. Den spiste ikke, den sov ikke.... om natten peb den, gik uroligt rundt og kunne ikke falde til ro.

 

Det ente med at hunden kom op i sengen, og lå der i en 3 minutters tid,

Alle 3 syntes jo det var mægtelig hyggeligt ;lun: Dernæst hoppede hunden selv ned og faldt i dyb søvn indtil næste morgen :5up:

 

De naive ejere syntes jo det var rigtig rigtig hyggeligt, og med tiden fik hunden lov at komme op HVER aften, og hvis den ikke ville, lokkkede menneskerne den bare :mrgreen: FOr det var jo så hyggeligt, og den fyldte jo kun det hele i et par minuter.

 

Lige indtil en dag, pigen vågnede fordi hun skulle tisse (NPK), og siden hun nu var oppe, og hundens mave larmede, tænkte hun at hun ville lukke den ud.

Hunden gik ud, men løb straks ind igen, og..........

 

 

 

FORSVANDT!

 

Der var en lyd af "blødhed"

 

Pigen fik tisset, og syntes det var mærkeligt at hun ikke faldt over en hund :???: Hun blev lidt mistroisk, og mærkede på hendes seng, der lå noget blødt :mrgreen: Hunden var kravlet op.

Drengen rykkede lidt med hunden så der var plads til alle :5up:

 

Natten efter, blev pigen vækket af en kold snude der duttede til hendes balder, hun vendte sig om, og som hun vendte sig, mærkede hun noget tungt ligge sig oven på hendes ben, ahhhh det varmede dejligt.

 

På den tredje nat, blev hun vækket af en hund

 

 

 

 

DER SELV KRAVLEDE OP I SENGEN :mrgreen:

 

 

 

Jeg tro denne hund, har taget røven på dens ejere :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Sådan skal det være :5up:

 

 

 

 

 

 

Jeg vil nemlig ikke være den eneste der sover foldet sammen som en papirclips, fordi der skal være plads til hundene ;-)

 

Altså, nu har dette jo intet med Aslans verdensherredømme at gøre, men jeg kom lige til at tænke på, hvordan det egentlig gik med den defekte harddisk du skrev om for nogle dage siden? Jeg skrev en mindre murstensroman til dig om emnet, men du vendte aldrig tilbage til tråden?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, nu har dette jo intet med Aslans verdensherredømme at gøre, men jeg kom lige til at tænke på, hvordan det egentlig gik med den defekte harddisk du skrev om for nogle dage siden? Jeg skrev en mindre murstensroman til dig om emnet, men du vendte aldrig tilbage til tråden?!

 

Undskyld! Jeg har skrevet til Western Digital, og vidt jeg kan forstå har de faktisk lovet mig at sende en ny strømforsyning. Jeg tror det når jeg ser den, men håber meget på det, for stort set ALT hvad jeg bruger af billeder, 3D filer, Photoshop pensler osv. ligger på den harddisk.

Der skal saftsuseme brændes nogle back-up DVD'er hvis jeg får adgang til den igen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Update, hunden gik ud i morges kiggede på pigen, vendte sig om og gik i seng igen, kl 11 ringede pigen hjem for at hører om drengen og hunden havde puttet sig.

 

Drengen sagde Shhhh du vækker hunden, som stadig lå og boblede i sengen.

 

 

 

Vi er doomed :mrgreen:

Uha der er vist kun en ting at sige: det var hyggeligt at kende dig :cool:

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...