Gæst ChristinaFie Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Hej alle dejlige hunde-elskere:vinken: Jeg er ny herinde på HF. Bor sammen med min skønne kæreste, og vores søde lille hund Fie. Til daglig studere jeg til civil-ingeniør. Fie er en dejlig lille blandings hund, på 18 måneder. Hun er en blanding mellem en rughåret gravhund og en toypuddel. Vi har haft Fie, siden Februar 2009. Desværre har Fie en trist fortid, hun blev mishandlet der hvor hun boede før. De mente de ikke kunne "magte" hende. Problemet var bare, de slet ikke aktiverede den lille hund og derfor blev hun selvfølgelig hyperaktiv! Fie har det godt hos os! Og vi har fået os en yderst dejlig og velopdragen hund! Det var lidt om os. Skal nok få oploadet et billede, så snart jeg finder ud af hvordan man gør:blink: Mange varme hilsner Christina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 26, 2009 Rapporter Share Besvaret September 26, 2009 Hej og velkommen til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 26, 2009 Rapporter Share Besvaret September 26, 2009 Hej, og velkommen. Stakkels lille Fie. Det er da godt, at hun er endt hos jer. :5up: Hvor gammel er hun? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ChristinaFie Besvaret September 26, 2009 Rapporter Share Besvaret September 26, 2009 Hun er 18 måneder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 26, 2009 Rapporter Share Besvaret September 26, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 26, 2009 Rapporter Share Besvaret September 26, 2009 Hej og velkommen til Dejligt at I kunne give Fie et godt hjem :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 26, 2009 Rapporter Share Besvaret September 26, 2009 Hjerteligt velkommen til Hunde Forum Godt at Fie kunne få et godt hjem hos jer :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ChristinaFie Besvaret September 26, 2009 Rapporter Share Besvaret September 26, 2009 Mange tak:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ChristinaFie Besvaret September 26, 2009 Rapporter Share Besvaret September 26, 2009 Her er et billede af min lille vuffer:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 26, 2009 Rapporter Share Besvaret September 26, 2009 Her er et billede af min lille vuffer:-D Den er flot og ret unik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 26, 2009 Rapporter Share Besvaret September 26, 2009 Her er et billede af min lille vuffer:-D Hvor ser hun sød ud ' Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 26, 2009 Rapporter Share Besvaret September 26, 2009 Her er et billede af min lille vuffer:-D Hun er sød. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bettemus83 Besvaret September 26, 2009 Rapporter Share Besvaret September 26, 2009 Velkommen til! Hun er da bare total sød! Dejligt at hun kom væk fra hendes tidligere ejere! Hvorfor forstår nogle folk bare ikke det der med at sætte sig ind i, hvad det betyder at have hund - FØR man køber en?! Men flot at I kunne give hende en bedre tilværelse!:5up: Mvh Bettemus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ChristinaFie Besvaret September 26, 2009 Rapporter Share Besvaret September 26, 2009 Mange tak alle sammen:-D Her er lige lidt flere billeder - beklager kvaliteten af billederne:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mie med Laika Besvaret September 26, 2009 Rapporter Share Besvaret September 26, 2009 Velkommen til Hvor er hun kær! Dejligt at I har givet hende et godt hjem :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret September 26, 2009 Rapporter Share Besvaret September 26, 2009 Velkommen til dig og Fie, hun ser rigtigt skøn ud... måske fordi hun ligner min go'e gamle Max (pudel/terrier blanding) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 26, 2009 Rapporter Share Besvaret September 26, 2009 :-DVelkommen. Hun er en lille carmetrold. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 27, 2009 Rapporter Share Besvaret September 27, 2009 Mange tak alle sammen:-D Her er lige lidt flere billeder - beklager kvaliteten af billederne:blink: Dejlige billeder, dejlig hund! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ChristinaFie Besvaret September 27, 2009 Rapporter Share Besvaret September 27, 2009 Mange tak:-D hun er rigtig dejlig:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lena Besvaret September 27, 2009 Rapporter Share Besvaret September 27, 2009 Hej og velkommen.............. Hun er da en total hjerteknuser........... Men nu har jeg også en "soft spot" når det gælder skæg på hunde....... og hun har jo virkelig masser af det - og øjenbryn............ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 27, 2009 Rapporter Share Besvaret September 27, 2009 Nøj hun er lækker. Jeg har selv haft to "gravpudler" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret September 27, 2009 Rapporter Share Besvaret September 27, 2009 Velkommen til. Hun ser dejlig ud og godt hun fik et rart hjem hos jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ChristinaFie Besvaret September 27, 2009 Rapporter Share Besvaret September 27, 2009 Ja "gravpudler" er skønne:blink: Elsker det "puf-hår" Fie har på toppen af hovedet:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts