Hop til indhold

Den Store Zoo-tur!


Tonks
 Share

Recommended Posts

  • Svar 109
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sikke en dejlig og vellykket tur :5up:

 

Jeg opretter en billedtråd om lidt :blink:

Ja gør det. Jeg har et par billeder til tråden...Der er et par missekatte og ulve:blink:

En hyggelige dag, det var det:5up: Synd vejret ikke var bedre

Link til indlæg
Del på andre sites

Også tak herfra for en rigtig hyggelig dag! :vinken:

 

Det positive ved vejret var, at der ikke var proppet med folk i parken! :5up:

 

Mio blev overraskende lydig efter de to lækre tæver var ude af syne/lugt, og han lavede nogle fine tricks foran publikum, og blev kåret som "Den gladeste hund" - Jeg var bare så glad og stolt over, at han kunne stresse så flot ned igen! :klap2:

Mysla fik selvf også en præmie for hendes rigtig flotte tricks, og titlen "Den mest samarbejdende hund"! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Også tak herfra for en rigtig hyggelig dag! :vinken:

 

Det positive ved vejret var, at der ikke var proppet med folk i parken! :5up:

 

Mio blev overraskende lydig efter de to lækre tæver var ude af syne/lugt, og han lavede nogle fine tricks foran publikum, og blev kåret som "Den gladeste hund" - Jeg var bare så glad og stolt over, at han kunne stresse så flot ned igen! :klap2:

Mysla fik selvf også en præmie for hendes rigtig flotte tricks, og titlen "Den mest samarbejdende hund"! :5up:

 

Tillykke! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi takker også for en god tur og et godt initiativ :5up: Ærgerligt vejret ikke var bedre, men det blev jo meget hyggeligt alligevel :blink:

 

Vi undskylder hvis vi var lidt asociale, men jeg blev altså nødt til at trække Dumle til side engang imellem og give ham lidt afstressningspauser ;-) ellers syntes jeg nu han klarede det flot. Han skulle lige til at blive gal på Mio da han hilste på ham første gang, men da jeg så havde fået ham til side og stresset ned og vi forsigtig forsøgte at hilse igen gik det jo bare super godt :klap: og ellers var han egentligt også god at få kontakt til. Vi undskylder også for hans gø-perioder :oops::lol::

Link til indlæg
Del på andre sites

Også tak herfra for en rigtig hyggelig dag! :vinken:

 

Det positive ved vejret var, at der ikke var proppet med folk i parken! :5up:

 

Mio blev overraskende lydig efter de to lækre tæver var ude af syne/lugt, og han lavede nogle fine tricks foran publikum, og blev kåret som "Den gladeste hund" - Jeg var bare så glad og stolt over, at han kunne stresse så flot ned igen! :klap2:

Mysla fik selvf også en præmie for hendes rigtig flotte tricks, og titlen "Den mest samarbejdende hund"! :5up:

 

Tillykke med det - også fra hende den lækre tæve, selvom Mio aldrig opdagede, at hun er steriliseret ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi takker også for en god tur og et godt initiativ :5up: Ærgerligt vejret ikke var bedre, men det blev jo meget hyggeligt alligevel :blink:

 

Vi undskylder hvis vi var lidt asociale, men jeg blev altså nødt til at trække Dumle til side engang imellem og give ham lidt afstressningspauser ;-) ellers syntes jeg nu han klarede det flot. Han skulle lige til at blive gal på Mio da han hilste på ham første gang, men da jeg så havde fået ham til side og stresset ned og vi forsigtig forsøgte at hilse igen gik det jo bare super godt :klap: og ellers var han egentligt også god at få kontakt til. Vi undskylder også for hans gø-perioder :oops::lol::

 

Jeg lagde faktisk mærke til at dumle virkede meget roligere end sidst jeg så ham og en helt fantastisk kontakt til dig:5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, et tak skal også lyde herfra for en super hyggelig dag. :-D

 

Vi tog jo tidligt hjem, for vi ville ikke lige lade Sascha være alene i bilen - det er hun ikke trænet til mere end 10 minutter ad gangen... og så var vi også så trætte alle 3 efter al det vind og vejr. :blink:

 

Sascha opførte sig også helt fint synes jeg; hun var godtnok lidt nervøs ved de stooore ulvebasser der bed efter hende gennem glasruden... :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...