Hop til indhold

Oktober-billeder 2009


Tonks
 Share

Recommended Posts

Gæst Chaddin
Ooooog, så har vi da lige lidt flere billeder, så vi kan bidrage til noget tidsfordriv :mrgreen:

 

1: Tager lige en kriminel slapper!

 

2: Jeg er vågen, men jeg gider IKKE stå op....

 

3: Neeej....Jeg står ikke op før kl. 10.00!

 

4: Tager en slapper med far

 

5: Tager en slapper med tigerdyret (Jaaa, den bliver passet rigtig godt på!)

 

6: Til træning - (og læg lige mærke til de fuldvoksne tæver ved siden af Emil og Esben - de er stort set samme højde som Emil på 6 måneder! :shock:)

 

7: Emil ser sig selv i fjernsynet (Og ja, det er ham selv :blink:)

 

Haha billede nummer 3 minder mig rigtig meget om den her video :lol:

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 366
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sikke noget møgvejr det har været i dag.

 

men så er det jo godt man kan smide sig på sofaen med en dyne, hente en pose chips og se en film og så er det bedste jo bare når Dumle er med på at hygge :mrgreen:

 

(Godt man fandt en film at se så vi kunne slippe for at se på keeeedeligt håndbold :lol: )

[ATTACH]14840[/ATTACH]

 

[ATTACH]14841[/ATTACH]

 

[ATTACH]14842[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ooooog, så har vi da lige lidt flere billeder, så vi kan bidrage til noget tidsfordriv :mrgreen:

 

1: Tager lige en kriminel slapper!

 

2: Jeg er vågen, men jeg gider IKKE stå op....

 

3: Neeej....Jeg står ikke op før kl. 10.00!

 

4: Tager en slapper med far

 

5: Tager en slapper med tigerdyret (Jaaa, den bliver passet rigtig godt på!)

 

6: Til træning - (og læg lige mærke til de fuldvoksne tæver ved siden af Emil og Esben - de er stort set samme højde som Emil på 6 måneder! :shock:)

 

7: Emil ser sig selv i fjernsynet (Og ja, det er ham selv :blink:)

 

Dejlige billeder....:mrgreen:.. elsker det billede hvor han er viklet ind i tæpperne...:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
njårh :hjerte: og bassen har sin heeelt egen bamse og kylling dyne :lun:

 

 

Jaaaa, det har han nemlig og den er han meget glad for. Selvfølgelig er den kun et frimærke nu hvor Emil er blevet en stoor dreng, men så bruger han den da bare som hovedpude :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ooooog, så har vi da lige lidt flere billeder, så vi kan bidrage til noget tidsfordriv :mrgreen:

 

1: Tager lige en kriminel slapper!

 

2: Jeg er vågen, men jeg gider IKKE stå op....

 

3: Neeej....Jeg står ikke op før kl. 10.00!

 

4: Tager en slapper med far

 

5: Tager en slapper med tigerdyret (Jaaa, den bliver passet rigtig godt på!)

 

6: Til træning - (og læg lige mærke til de fuldvoksne tæver ved siden af Emil og Esben - de er stort set samme højde som Emil på 6 måneder! :shock:)

 

7: Emil ser sig selv i fjernsynet (Og ja, det er ham selv :blink:)

 

:lun: :lun: :lun:

 

Jeg absolut elsker emil, og billed to er det aller bedsteste i hele verden :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke noget møgvejr det har været i dag.

 

men så er det jo godt man kan smide sig på sofaen med en dyne, hente en pose chips og se en film og så er det bedste jo bare når Dumle er med på at hygge :mrgreen:

 

(Godt man fandt en film at se så vi kunne slippe for at se på keeeedeligt håndbold :lol: )

[ATTACH]14840[/ATTACH]

 

[ATTACH]14841[/ATTACH]

 

[ATTACH]14842[/ATTACH]

 

 

:lun:

 

Dumle er bare super dejlig som altid :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glemte helt at prale med Petrines konkurrence i september, desværre stillede Tyson op i samme klasse og så har man jo ikke en chance :evil: men Petrine kunne vist lide det

 

petrine.jpg

Love normandens tøjstil :lol:

 

Men døøøgtig petrine :klap:

 

Ooooog, så har vi da lige lidt flere billeder, så vi kan bidrage til noget tidsfordriv :mrgreen:

 

 

3: Neeej....Jeg står ikke op før kl. 10.00!

 

)

:hjerte: han er super kær den bette

 

Sikke noget møgvejr det har været i dag.

 

men så er det jo godt man kan smide sig på sofaen med en dyne, hente en pose chips og se en film og så er det bedste jo bare når Dumle er med på at hygge :mrgreen:

 

Dumle ligner også en der er glad for i ligger der :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
fandt lige et billed..er dog et gammelt et, men ville bare vise det, igen...

 

umiddelbart behøver det ingen tekst

 

:hjerte:

 

guanomo-albums-blandet-ting-picture10198-et-billed-siger-tit-mere-end-ord.jpg

 

Et bare så dejlig billede, der gør at man ikke kan undgå at knus-elske dem begge:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

er han glad for den der arrak jakke? Jeg overvejer lidt at investere i et ordentligt hundetræningssæt her til vinterkulden istedet for mit børne-skisæt fra Bilka :mrgreen:

 

Jeg er glad for mit sæt Arrak, dog er det som meget andet nymodens (alt andet en ikkeåndbart gult HH) noget der efter en tid i øsende regnvejr kan blive gennemblødt. Men i forhold til meget andet går der rigtig længe.

 

Det er en alm. sweatshirt der er på billedet ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er glad for mit sæt Arrak, dog er det som meget andet nymodens (alt andet en ikkeåndbart gult HH) noget der efter en tid i øsende regnvejr kan blive gennemblødt. Men i forhold til meget andet går der rigtig længe.

 

Det er en alm. sweatshirt der er på billedet ;-)

 

Jeg har et par helly hansen overtræksbukser (dog i sort) ogg ja, de holder tæt - til gengæld er man så bare våd af sved i stedetfor :roll: for de er på ingen måder åndbare...

 

Jeg tror et Arrak eller Hurtta sæt må ryge på ønskelisten sammen med en træningsvest... men her er jeg i syv sind igen ... Arraks træningsvest er jo fantastisk med alle de lommer... men findes der virkelig ingen figursyede veste med en frgtelig masse lommer på? eller er jeg bare blind i min googlesøgning...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et par helly hansen overtræksbukser (dog i sort) ogg ja, de holder tæt - til gengæld er man så bare våd af sved i stedetfor :roll: for de er på ingen måder åndbare...

 

Jeg tror et Arrak eller Hurtta sæt må ryge på ønskelisten sammen med en træningsvest... men her er jeg i syv sind igen ... Arraks træningsvest er jo fantastisk med alle de lommer... men findes der virkelig ingen figursyede veste med en frgtelig masse lommer på? eller er jeg bare blind i min googlesøgning...

Tjek olivers ud :blink::blink:

 

Den består yderst af 100 % nylon og er vindtæt og vandafvisende. Inderst er den i 100 % polyester micro fleece.

Du kan evt have den på udover OLIVER’S FLEECE eller evt. under OLIVER’S WINDBREAKER.

Den kan kombineres med det andet tøj i serien af OLIVER'S ACTIVE WEAR, da det er afstemt i kvalitet og farver.

 

 

349

 

 

ved ikke hvor mange lommer der dog er i, hvor mange er frgtelig = med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...