Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. Jeg skal da gerne ligge nogle billeder op af ham som ikke er taget i et rødt DKK telt.. Løve :slem: Han ligner ikke engang en løve, han ligner en sæl..en babysæl i en forkert farve
  2. kun i den ene ende
  3. så så her skides ingen sutter!! han er en shih tzu = skidt suger = robot støvsuger...
  4. Selvfølgelig er det ikke en løve :fornaermet:eller jo hvis du spørger ham selv. Selvom han både har underbid, er lavbenet, ingen næse har og ikke er klippet på numsen:slem:
  5. :fornaermet:Her fuskes og manipuleres ikke NÅ!
  6. Aj I skal lige se den lille robotstøvsuger fra udstillingen i Weekenden Billedet er taget med mobiltlf inde i et rødt DKK telt.. Men det er ddet eneste vi har hvor man kan se hans sløjfe-ting Han blev forresten bedste ST baby
  7. enten har du bygget den sætning forkert op eller også er vi ikke ens jeg spiser sjældent slik med regntøj på..og hopper sjældent i vandpytter om fredagen..Alle andre dage men ikke fredag ok ok jeg ER en flueknepper mht den slags fniiiiiiiiis sorry kunne bare ikke lade være :slem:
  8. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Ja det kan du fame tro jeg gør... og de kan få kopier af stamtavler, katalog osv også
  9. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Nej jewg opgiver ikke endnu... Men jeg ender sq da med at gå psykisk ned..Nu er jeg ikke kun en fucking hundesmugler der udsætter et helt land for rabiesfare.. Jeg er også fuld af løgn og prøver at smugle hunde ind uden id-mærkning..For ikke at snakke om at pågældende hund blev udstillet uden ID mærke og forker fødselsdag.. Det lidt morsomme er at de jo fik udleveret stamtavler på alle hundene..På stamtavlerne står HURRA!! idnummeret.. Alle hundenes ID-mærker passede med de stamtavler jeg gav dem..Først derefter tjekkede de pas for rabiesvacc. og titertest...Og de ville ikke engang bruge min chiplæser..Næ måske kan man fuske med den også... Lige nu er jeg bare vred..og føler virkelig afmagt, for hvad fanden kan man gøre?? det bliver vel påstand mod påstand.. og så ved vi jo godt hvem der er løgnhalsen her
  10. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Og helt ærligt!! en hund der er vaccineret før den blev født??? Hvor langt ude er det lige? :hmm:
  11. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    I dag kom så endelig svar fra hundkattenheden: Hej Janni! Enligt de uppgifter som vi fått blev din hund avvisad från Sverige pga den saknade idmärkning samt hade felaktiga uppgifter ifyllt i hundens pass. I hundens pass stod inga uppgifter om att hunden är idmärkt med tatuering eller mikrochip. Detta är ett krav för att få resa genom Sverige med hunden till Bornholm. Det krävs ingen rabiesvaccination eller blodprov för hunden när den endast transporteras genom Sverige till Bornholm via Helsingborg-Ystad eller Lernacken Ystad. Dock stod det felaktiga uppgifter i hundens pass. Enligt hundens pass var deno född den 5 maj 2009 ch rabiesvaccinerad 4 januari 2008, dvs innan hunden var född. Jag bifogar de regler som gäller för att transportera hundar från Danmark via Sverige till Bornholm. Med vänliga hälsningar / Best regards Anna Appel Lorentzon Enheten för sällskapsdjur/ Division for CITES and animal Pets Telefon: 0046 (0) 771 223 223 Fax: 0046 (0) 36 15 08 18 Læg nu lige mærke til det jeg har markeret med rødt.. For det første behøvede man ikke pas, hunden skulle bare være ID mærket.. Alle hundene er stambogsførte DKK hunde, altså hunde som inden man kan få deres stamtavle er ID-mærket..enten med chip eller tatovering... Alle hundene blev i tolden chipaflæst..Alle hunde havde indførselspapirer hvor på ID mærket SKAL stå... Ydermere skulle en af hundene være født den 5 maj 2009... I følge kataloget er hundene født: 3.1.2009 3.1.2009 10.1.2006 30.1.2008 25.3.2008 19.2.2009 8.10.2009 8.1.2010 Og jeg har ikke engang en hund der er født den 5 maj 2009 :damn::damn:
  12. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Jeg fik denne mail retur: Hej, Jag har vidarebefodrat ditt mejl till enheten för hund och katt. Med vänlig hälsning / Best regards Dennis Adam Jordbruksverkets kundtjänst / Swedish Board of Agriculture, Customer Service tel: 0771-223 223/ phone: +46 771 223 223 e-mail: [email protected] Det skulle nu pludselig være meget svært at svare når der var kommet noget konkret på bordet og ikke bare en forespørgsel om et emne.. Fortsættes!!
  13. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Afsnit 4 eller det skal blive endnu værre.. Jeg skrev jo fra min brors mail til de svenske myndigheder og bad om reglerne for transit.. der gik 3 timer fra mailen var sendt til jeg fik svaret..svaret er det der ligger længere oppe i tråden.. SÅ skrev jeg fra min egen mail: Hej Jeg har et spørgsmål om noget som skete i fredags ved tolden ved Øresundsbroen.. Jeg har Löwchen, en lille selskabshund og udstiller meget.. I weekenden her (28-29 august) var der udstilling på Bornholm.. Som så ofte før meldte jeg hunde til.. Alle mine hunde er rabiesvaccineret og har fået lavet blodtesten.. Så ingen problemer der! Jeg havde opdaget at ormekuren var blevet droppet. Alle havde en indførselsanmeldelse! Og alle har pas. Jeg kører forbi Herfølge på vejen hvor jeg skal hente 2 hunde hos en anden opdrætter. Også selskabshunde. Begge har pas og er blevet vaccineret mod rabies. Begge har indførselsblanket. Men jeg opdager senere at de ingen blodtest har. Vi kører nu videre mod øresundsbroen. Efter endt betaling henvender vi os hos tolderen og siger vi har hunde med (hvilket jo ret tydeligt fremgår af bilen).. Den er fyldt med bure og hunde i bevægelse. Han beder om pas på hundene..hvilket han jo får og påbegynder chipaflæsning (som alle hundene jo også har) så begynder han at tjekke pas..Og opdager at de 2 hunde som jeg har fået med fra mine venner, begge mangler blodtesten.. Hurtigt bliver der hidkaldt 5 andre toldere som: 1. påstår hundene skal have ormekur. Hvilket jeg tilbageviser og de erkender så at kravet om ormekur er bortfaldet.. 2. Hundene skal have blodtesten for rabiesantistoffer.. og lige meget hvad jeg siger så er det bare sådan! Jeg ringer til mine venner som siger at de har tjekket reglerne med Fødevarestyrelsen. Jeg beder tolderne snakke med min ven, men de smækker røret på.. Det ender med at jeg bliver sendt tilbage til Sjælland med politieskorte og lovning om en klækkelig bøde, da jeg har forsøgt at smugle hunde ind som ikke havde de fornødne test. Det skal lige indskydes at jeg havde booket og betalt færge via Ystad.. At kørslen var nøje afpasset så vi kun havde 5 kvarters ophold i Sverige..Og jeg kender reglerne med at hundene under ingen omstændigheder må forlade bilen... Som jeg forøvrigt selvfølgelig altid overholder. Enden på det blev selvfølgelig at vi missede Ystad-færgen (vi nåede jo aldrig længere end til tolderne ved broen)..Vi måtte tage turen over Køge-Rønne i stedet for med store ekstra udgifter til følge. Og samme vej tilbage igen søndag, da jeg simpelhen ikke turde løbe risikoen at blive returneret til Bornhom... Nu har jeg tjekket på jeres hjemmeside og der står højt og tydeligt at hunde i transit ikke behøver være vaccineret, de skal ikke engang have pas.. Tolderne fik indførselsblanketten, pas på alle hundene, færgebilletten.. og jeg var ikke for tidligt i landet... ALLIGEVEL blev jeg sendt tilbage til Danmark med store ekstra udgifter til følge.. Med venlig hilsen fortsættes!!
  14. Skriv hvis jeg skal sende mad-forsyninger..Nu er jeg pludselig glad for at vi valgte Sverige til vores første skiferie ever... Selvom jeg ikke mere kan lide svenskere
  15. gør nordmænd det? er det så ikke ham der har pisset på hunden??
  16. :shock::shock:
  17. Det er sq kun dumme eller uerfarne udstillere der har pisgule hunde..De andre har et hemmeligt middel... hm..eller jeg har hvertfald :slem:
  18. Løveklip? eller bare en omgang vask?
  19. samarbejde??:hmm: Måske det er derfor jeg ikke kan lide katte? altså sådan rigtigt lide... og børn :hmm: men jeg kan godt lide hvalpe og løver
  20. Præcis men egentlig underligt at man må sælge en hvalp når den er 8 uger..skal en killing ikke være 12 uger? Hvad er forskellen på killinger og hvalpe? jeg synes da de killinger vi har haft ikke har været mindre udviklet end hvalpene..
  21. Jeg ville ALDRIG sælge en af mine hvalpe som 8 ugers... Men hvis du vil have en Löwchen engang så kan du helt sikkert få en meget tidligere end her. Den første jeg købte fik jeg ordre til at hente da den var 7 uger.. Og det var hos en DKK opdrætter
  22. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Jeg har en veninde som har 3 tibber og hendes fælder også.. En ude fra ringtræning købte 2 pga alergi valgte hun tibben..Dem har hun måtte skille sig af med, hendes allergi kunne ikke tåle dem. Nu har hun en Löwchen og den tåler hun. Hun snakker endda om at få en til.Men uanset hvad så vilel jeg besøge en med en masse af den race man vælger..og evt få noget pels med hjem...
  23. Det trro jeg ikke..Men det tal er fremkommet ved en domsafsigelse..Skal se om jeg kan finde den i mine papirer..
  24. Ja tidligst når de er 10 uger
  25. jeg ved ikke om det står i nogen foreningslov.. men det står i hvertfald i hundeloven (§4 måske??).. man kan klage over hunde , ikke børn... og heller ikke køer der brøler... Hunde må ikke vedvarende gø eller tude (vedvarende er mere end 2 min).. Og hvis naboen føler sig generet er det ikke op til nogen at vurdere om 2 minutter er for længe, elelr grænsen går ved 2 timer.. Hvis naboen føler sig generet så føler naboen sig generet.. Og man kan ikke rigtig gøre noget.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.