Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. Jeg ville holde rigtig godt øje med ham.. Kan du se hvilken vaccine de har brugt? jeg har rigtig rigtig dårlige erfaringer med Duramune.. Han har kun fået den almindelige, ikke rabies oveni, vel?
  2. Vær opmærksom på atlaskasserne (lukkede kasser) som bliver MEGET varme indeni når solen skinner ned på bagruden.. Jeg har droppet atlas 100 af den grund.
  3. Nå ja jeg glemte helt at fortælle at Shiva er belvet røntgnefotograferet i dag, og der ligger 4 hvalpe og venter på at komme ud..Selvfølgelig alle 4 med numserne først :klap:
  4. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Hvalpe
    Jo..Men jeg tror Pegasus har valgt at lade den ene sten blive så Koda får lidt mere pondus(bliver mere hanhundeagtig)
  5. Hvis du er heldig så kan du opleve en fødsel, når du kommer..så er du lige klar når dine skal føde Ellers er jeg jo sådan en venlig opdrætter så jeg gerne kommer og hjælper dig :slem:
  6. :hmm::hmm: Du har fat i noget der...
  7. Ja det må man ikke.. Nej nej Stargirl ved ikke noget om biler, kun rejser
  8. Altså Pegasus!! fordi vi ikke må tage campingvogn med ind på udstillingsområdet?? Er du ved at pakke så I kan flytte herop?? jeg vil godt snart i gang med amerikanerbile (erne)
  9. Ja det må han godt
  10. :mrgreen:Jeg havde fattet det var et turbotelt:mrgreen: Men jeg synes det grå ser spinkelt ud i samlingerne..Du ved man skal trykke rimeligt hårdt på DKK teltet, så det skal man sikkert også på det der.. Jeg tror (min mening) at du skal satse på det røde. Ståhøjde er bedre end bredde.. Og jeg vil godt købe et par stykker :klap:også selvom det er rødt og jeg bliver vanvittig :slem: onde tunger vil påstå jeg er det i forvejen
  11. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Hvalpe
    Men så var de også kommet ud af bughulen..Jeg har hørt om chihuahuaer som først har fået dem ned på plads omkring da de var et år..Men da lå de også i lyskekanalen
  12. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Hvalpe
    Ja hvis den ligger i bughulen er jeg helt sikker på den ikke falder ned. Når man siger falder ned, så lyder det jo som om det er et kuglespil..Men faktisk sidder de fast med en lang..hm sædstreng? Når de bliver pillet ud af hunden ligner det nærmest et kondom med en sjat vand i enden (altså formen ikke.. damn :damn: hvorfor rodede jeg mig ud i sådan en forklaring? hvis ikke de bevæger sig fra bughulen (hvor de bliver dannet og ligger mens hvalpen er et foster) via lyskekananlen, ned mod pungen..(det sker ret tidligt. Sikkert allerede inden fødslen) så er der ikke plads nok, og så bliver de i bughulen. hvor de så skal fjernes. Den der ligger i lyskekanalen kan bevæge sig ned..hvor tæt på pungen ligger den nu?... Kan du evt bevæge den ned?
  13. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Hvalpe
    Den der ligger i lysken KAN falde ned, selvom jeg tvviler lidt på det..Den der ligger i bughulen (hvis I ikke kan mærke den i lyskekananlen) den kommer ikke ned.
  14. Kan man få et nærbillede af stængerne og måden de samles på?? Umiddelbart ser det ikke så solidt ud som DKK teltet
  15. Er det bare tilfældigt med det grå at det ser lavt ud?? Mit telt SKAL have stå højde.. Det meste af tiden bruger jeg stående..
  16. Ja så er det hvertfald ikke aussier du har og hvis du kan tjene penge på hvalpene er det heller ikke løver du har Nu kan vi jo snart gætte din race :slem:
  17. Nej ikke lufte..kun transportere..Medmindre du selvfølgelig bor med mindre end 100 meter til nærmeste nabo.Så kan folk melde dig og så er det af med 2 af hundene..Uanset om naboerne siger de er ligeglade...:stupid:
  18. Jo større jo bedre..Især hvis man har mange hunde..Mit er rødt og jeg bliver vanvittig når solen skinner på det. Farverne bliver anderledes, og så får jeg hovedpine.. Jeg har tænkt mig at købe et til (plads kan man ikke få for meget af, og slet ikek når man omgiver sig med hvalpekøbere som roder af helvede til . Men jeg bliver vel nødt til at købe et rødt til.Jeg kan da ikke have 2 forskellige farver Men ellers er mit DKK telt dødsmart..JEg siger til folk at det er nemt at finde mig..Jeg har nemlig det røde DKK telt :slem: som 7000 andre mennesker også har :klap:
  19. Det er et svært marked at komme ind på..Enten kender folk en og man har nogle hvalpekøbere som snakker pænt om en..Så håber man på at hvalpekøberne hører mere på andre hvalpekøbere end på de opdrættere som godt vil snakke grimt om en..Eller også så er man helt ny og ingen snakker om en.. Men rolig de skal nok blive solgt.. Jeg er aldrig "brændt inde" med en hvalp og det gør Stargirl heller ikke..Der må bare andre metoder i brug I efteråret var der samme problem for en anden hvalpekøber som også solgte sine hvalpe via min hjemmeside... Masser af folk er interesserede, men så snart de hører det ikke er Lions of Denmark, så er de ikke interesseret Men nu skal der gøres noget, jeg får hvalpe om 10 dage.Og det må jo være noget med at de "gamle" hvalpe skal sælges før de nye
  20. Jamen det lyder jo godt..Så om nogle år når Heika og Zorros hvalpe er blevet store og skal have hvalpe, så står jeg klar med endnu en hanhund som íkke er i familie med de 2
  21. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Adfærd
    Og hvis de ikke springer over, graver de sig under jeg elsker DSG, de finder altid på noget
  22. Ja men hvis de vil nedbringe antallet så er de sikkert ikke interesseret. Det kan være de bor for tæt på naboer. Myndighederne er blevet ret strikse og hvis man skal holde sig til 4 og stadig opdrætte så er det noget med at holde på de fertile og skyde resten af...
  23. Opdrætter vil ikke hjælpe? evt tage hende helt tilbage..og så skal hun selvfølgelig ikke flytte igen. Har de fleste opdrættere ikke sådan en pensionistflok, med dem de aldrig nænner at sælge?
  24. Ja det var det jeg tænkte.. Og hvis du så kunne alliere dig med feriestedet og de trænede eller tjekkede op på) noget alene-hjemme med hende..Se fx Shabi, hun hylede/gøede hos Sonja, her siger hun ikke en lyd Måske har det noget med de andre hunde at gøre. Hun ved jo de er i den anden ende af grunden i et andet hus. Men hun sover bare..
  25. Jeg føler med dig Jeg kan ikke helt huske hvordan det er med hende? Men var hun ikke opdrætterhund tidligere? hvis ja..hvordan var hun der? Nogen hunde bliver aldrig helt trygge i en familie uden andre hunde.. Hvis hun ikke havde problemer hos opdrætter så kunne man måske prøve at sende hende på ferie hos en med flere hunde (helst i samme størrelse som hende selv). Og så tage den derfra?

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.