Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Vis mig DIN hule
Det her er yndlingshulen..Den er fyldt med legetøj, tror jeg..Magic gemmer nemlig alt dernede.. Og når vi skal i junglen gælder det om at komme først.. Den er rigtig dyb og vi har selv gravet den :slem:
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Søde og dejlige De næste 2 uger STINKER de af a38 Jeg kan ikke døje den lugt
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Næ de skal da lære at svømme..Jeg hjælper dem bare med at lære det lidt hurtigt
-
Hvor store er jeres løver?
Det tager sq ikke en time at måle hende Tror du seriøst på at bella ligger død ..måske skulle jeg tage Numsehunden med
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Tøserne er 2½ uge gamle og kaster sig allerede som frådende vilddyr over mors mad :stupid:
-
Bare numser og en med hår
Jeg er ked af det Aslan Men løverne går ind for den ler bedst som ler sidst Sweet (Shaba)er blevet berøvet sin pryd på numsen, men hun ser nu ikke ud som om hun begræder det
-
Hvor store er jeres løver?
Jeg tager mit stinkende dyre hunde stangmål med ned til dig på fredag..Så måler Natascha og jeg hende
-
Så kom løveungerne på græs.
Det er jo lige det det er Selvom hun heller lyder navnet bedste :klap: Hun trro sq så meget om sig selv...
-
Hvor store er jeres løver?
28?? Hvad har du målt med? det lyder sq vildt med 28 cm..Toffee er 26..jeg tro ikke Bella er højere..Hun har sq da stået på tæer
-
Bladet Vi med Hund
Det gør de også engang
-
Olivers porto
Er der et sted man kan skrive?? jeg må simpelhen til at læse tingene i stedet for at bare klikke ok
- Så kom løveungerne på græs.
-
Så kom løveungerne på græs.
Så er det jo heldigt jeg sommetider kommer til Lolland i kan jo tage på ferie heroppe..Så kan I møde alle hundene.. Og vi har campingvogne i kan overnatte i.. Cykelferie til Nordjylland??:klap:
-
Olivers porto
Det er også GLS jeg bruger når jeg bestiller varer til butikken/foder til hundene osv..Han stiller bare kassen i læ hvis jeg ikke åbner. Der er aldrig nogen der har lagt en seddel til mig i vinters gav jeg dem mit mobil nummer så sendte de en sms når de var på vej (man kunne ikke komme ned til os pga sne)
-
Så kom løveungerne på græs.
Her er et par stykker fra 14 dage siden...
-
Så kom løveungerne på græs.
Ja hun er dødsød..Du skulle møde hende..Hun er lille bitte, men hold kæft en karisma Vi hr lige haftstore-klippe dag i weekenden..52 løver klippet, vasket og fønet..Så der har været et rend af løve-ejere der har bragt eller hentet hund..Og ALLE lagde mærke til hende selv om hun er den mindste i flokken
-
Shabi in da house!
:mrgreen::klap::banan: dygtige Shabi .. Jeg havde sagt til hende du ikke skulle have det for nemt
-
Så kom løveungerne på græs.
Eller hvad med hende her :pift:
-
Så kom løveungerne på græs.
Så er det ikke nu jeg skal ligge det her link ind Eneste Löwchen kennel på toppen - af Danmark masser af nye billeder af barnumsede damer
-
Hvor store er jeres løver?
Så kom de lovede billeder af Ollie og Obama
-
Bladet Vi med Hund
I denne måneds "vi med hund" er der et billede af Löwchen under månedens raceportræt.. Det er min lille Bertie
-
Så kom løveungerne på græs.
Det er jo en hanhund Hende her går jo stadig og venter på dig
-
Så kom løveungerne på græs.
Hvor er de kære..Men pelsen er godt nok vokset hurtigt ud på numsen, hva hva?
-
Dyreinternater
Det tror jeg. om ikke andet så når den igen skal lemmes ind i en familie.. og det er jo sådan set det hundene er "skabt" til.. ellers var det ikek nødvendigt med internater. Vi kunen bare lukke dem ud i skoven
-
Dyreinternater
Med de små hunde er det ikke kun pga tidsmangel de sidder i kasser/bure. Men ambitioner om at vinde udstillingerne. Da jeg fik min første løve lød rådene; lad dem sidde i kasser, pelsen bliver større og slides ikke.. Tag moren fra hvalpene og lad hende kun komme ind til dem når de skal have mælk (fra de er 3-4 uger).. De bider i hendes pels.. Giv ikke tyggepinde. Det slider skægget af.hvis ellers hundene går i stuen sammen med beboerne får de masser af menneskelig kontakt. Og så kan man godt have mange. med langhårshundene kan man vel sige at hvis man ikke kan klare groomingen og de går og bliver filtrede så har man for mange hunde. og nogen har måske for mange allerede når de har 2 så