Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Det måtte jo komme.
Bryllupper, legeklubber osv har de haft i flere år i USA
-
hvor er måleskemaet på denne hjemmeside
Hvilken Löwchen har lagt krop til deres måleskema?? En Löwchen bruger samme størrelse sele som en hvavaneser, coton osv.. Men de siger den skal være meget større eller er jeg for dum til at forstå det skema??
-
Gennemsnitlig tid for bedømmelse af race
ca 18 hunde i timen
-
Bare numser og en med hår
Mad :mums: Det vil ingen løve med respekt for sig selv undvære
-
Bare numser og en med hår
Alle mine er klister-typen..Næste gang vi har Oskar må jeg prøve at slippe ham løs Det gælder vel bare om at have terry med.. Hun bliver meget vred hvis ikke de unge hunde fatter hvad de skal som fx at gå gennem en dør/låge på deres navn..Eller en schæfer som ikke forstår hvor langt man må løbe når man er fri
-
Bare numser og en med hår
Ja de kan gå løs alle sammen. Lige fra de er små (skam dig Oskarløwen, du har gjort noget galt eller også stoler du bare ikke på ham ).. De voksne kan gå løs alle steder..Fx har jeg aldrig Magic, Angel eller Nomi i snor på udstillinger. De bliver henne ved os selvom der er andre hunde.. Selvom vi er på stranden med 10-20 hunde så løber de ingen steder..Bliver i en radius af 5-10 meter omkring os.. De helt unge hunde kan godt styrte afsted når vi fx er i skoven..Men jeg gider ikke engang råbe efter dem mere..De opdager hurtigt at jeg ikke løber med og så vender de om...Shabi kan godt gå løs og hun kommer også når man kalder.. Løverne er rigtig gode til indkald faktisk
-
ny hvalp... opmærksom på ?
Silvan har dem..Biltema...Og jem og fix havde dem i sommers.. Du kan sætte dem sammen med de der strips-nogen som alle mænd har eller bruge et stykke snor... Det gør jeg når vi er på camping så tager jeg 20 hegn med og sætter udenfor campingvognen.. Hvis døråbningen er 73 cm passer det fint med et
-
ny hvalp... opmærksom på ?
88 x 68.. Og du kan nemt sætte 2 sammen hvis det skal være større
-
ny hvalp... opmærksom på ?
Du kan lave noget selv eller som jeg skrev tidligere, bruge et af de hegn fra kompostbeholdere af metalnetHer er et billede af sådan en
-
ny hvalp... opmærksom på ?
Men en pomeranian/papillon blanding kan komme mellem tremmerne på sådan et gitter MEGET længe..Den kan umuligt være større end en Löwchenhvalp og de spadserer lige igennem mellem tremmerne
-
Hvilken godbidstaske er bedst?
Sådan jakke vil jeg have Den er jo ORANGE Og sikke nogle lommer :slem:
-
Bare numser og en med hår
Luffe kan gå løs Det er fidusen ved dem over 2 år.. Bare vent om et år så er Oskar lig så rolig :engel:Og forresten i næste uge skulle han jo på opdragelsesanstalt her :klap:
-
ny hvalp... opmærksom på ?
De der komposthegn er i metal..Ellers køb en hvalpegård og slit ad... De der børnelåger tror jeg er for åbne til en pomeranian. Löwchen kan kommer igennem.. Hvis I vil fodre md Royal CAnin skal hun have hvalpefoder
-
ny hvalp... opmærksom på ?
Man kan købe sådan en kompostbeholder af 4 hegn.. Den koster under 100 kr.. Sæt et af felterne for trappen eller døråbningen ind til værelset.. De andre 3 kan I jo brug andre steder hvor i vil have spærret af Jeg har set dem i Biltema og forskellie trælaster, jeg mener også Jem og Fix har dem
-
Bare numser og en med hår
Det med børnene (og hundene) ved jeg jo hvad jeg snakker om F>ørste barn var vildt..andet barn dobbelt op med det hele.. 3 barn tjah der var man jo ligesom hærdet mht sygdom (knap så pylret) og de døde jo heller ikke af pasningen man gav dem..Så fra 3 unge blev det ligesom lettere..Og de første var jo også blevet ældre så de kunne noget selv.. Da jeg nåede til nr 6 og 7 var det jo nærmest som at klø sig selv i røven..Da havde jeg allerede 2 med damp..Så alt var jo sat i rutiner.. Det fortsatte jeg med da hundene kom Arbejdslisterne blev lidt længere men ..... Og Oskarløwen kender jo til det med ADHD børn så nu kan det kun blive nemmere :slem: Og forresten ingen medaljer..Du ved nok arbejdet bærer lønnen i sig selv :slem:
-
Bare numser og en med hår
Pjat..Det er ligesom med børn..En er en omvæltning..2 er et arbejde..Derfra bliver det bare lettere..Nu har man jo ødelagt sit liv
-
Bare numser og en med hår
De er sorteret ud nu Og du napser Born Wild
-
Bare numser og en med hår
Det er fordi det er en konspiration :mrgreen:Du snupper Born Perfect og Oslarløwen snupper Born Wild.. Born Sweet skal til Hvidovre..Hos en dame som har ventet længe..Hun ville have en med meget hvidt på (så hun skulle have Born Perfect) men da hun så billederne blinkede Born Sweet til hende. Og så blev hun meget sort i stedet for mest hvid
-
Avl - søger til parring
Det har jeg også læst
- Filter-Löwchen
-
Filter-Löwchen
Ja mon ikke.. Karten skal bare være med bøjede "dimser" og ikke for hård...Send mig din adresse i en PM så skal jeg sende dig en karte når jeg kan komme ud af det sne-helvede her.. Jeg har en million karter jeg giver jo hvalpekøberne en med når hvalpene rejser..Og en til når de kommer med hunden og skal have den børstet igennem
-
Bare numser og en med hår
- Filter-Löwchen
Ja for helvede.. Den der mat breaker er det rene lort til de her hunde... den ødelægger pelsen alt for meget...Mason pearson er god når hunden er filterfri og til at give det sidte finish inden du går i ringen... Men karten er uundværlig. Spørg bare Freudika. Hun svor til ingen karte, men nu bruger hun den lystigt..- Bare numser og en med hår
Han er lige præcis ledig :slem: Louie ville elske sådan en lillebror- Bare numser og en med hår
Næ nej hende klipper jeg ikke.. Hendes ejer vil have hende i fuld pels... Men ellers så klipper jeg dem..Det vokser ret hurtigt ud igen... Men tænk hvis de skal blive boende her. Jeg gider ikke have en hund der ikke har lært at når numsen klippes så står man stille Jamn jeg glæder mig da til du skal have en lille løve..Den kan også sagtens sammen med en stor hund :klap: - Filter-Löwchen