Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Hund med på fly - hvor?
Norwegian, SAS, Hansa, Sterling (dengang det fandtes) Airfrance.. Det er dem jeg lige kan huske..Også nogle af de østeruropæiske..Jeg har ikke reserveret sæde til hunden.. Det har de selv gjort når jeg har ringet ind og bestilt.. Men bestil i god tid.I kabinen må der kun være 2 hunde.. Og er der en allergiker med kan vedkommende forlange at hunden ikke kommer med. Men det har jeg aldrig oplevet... En gang var der en der brokkede sig og da spurgte de om jeg ville have noget mod at sidde bagi flyet. Jeg er totalt ligeglad hvor jeg sidder så det var ikke noget problem. Jeg gad ikke engang sige at mine ikke fælder og derfor burde kunn tåles af de fleste allergikere.. Jeg flyttede mig bare. Til gengæld havde jeg 3 sæder for mig selv og hunden Mht tasken har jeg kun brugt den mens vi lettede og mens vi landede.. Hverken i lufthavnene eller ved ombordstigning har de bedt mig have hunden i tasken
-
Løbetidstrusser
Jeg har svaret nej under ingen omstændigheder... Renngøringen har jo alligevel topprioritet når man har så mange hunde..Så en blodplet eller 10 er ligemeget... Og møblerne? tjah dem låner vi vel bare af hundene :slem: Desuden synes jeg tæver i en flok hjælper hinanden og lærer de dårlige hvordan man gør sig selv rent.. Måske man kan lære dem almindelig husrengøring også??
-
Løbetidstrusser
Bind, bleer, tisseunderlag og lokumsruller(nye)..Er der noget der sviner mere?? :klap:
-
Hund med på fly - hvor?
Vildt:shock: Og vi flyver aldrig med samme selskab.. :hmm: det lød forkert... Det er ikke samme selskab vi benytter hver gang... De kommer altid selv og siger vi må gerne tage hunden ud hvis vi har lyst... Kun en gang md en hvalp har de nævnt at vi skulle lægge tæppet på sædet så hvis nu den tissede..Men det gør man jo automatisk man vil jo gerne med igen en anden gang..
-
Hund med på fly - hvor?
hvis den kan være i en almindelig sportstaske og vejer under 8/10 kg så kan den komme ombord.. De gange vi har rejst med en hund i kabinen udenrigs har sædet ved siden af været reserveret til hunden..Så snart man er lettet og må åbne sikkerhedsbæltet har hunden måtte komme ud på sædet eller på skødet af os og sidde....
-
Hund med på fly - hvor?
overlast ligefrem Det er altså ikke så slemt at lade hunden flyve i lastrummet..Der er lys og det er opvarmet.. Ingen farlige dyr... Og ingen højrøstede mennesker.. Hvis ellers den er vant til transportkasser og ved når man er der så sover man..Så synes jeg klart det er den bedste og mindst ustressende måde at rejse på
-
Hund med på fly - hvor?
Længde og højde er lige meget..Det er vægten der afgør om den må komme i kabinen.. Norwegian siger 8 kg...SAS og den del andre siger 10 kg
-
Så fik jeg vist spoleret det..
Hvis du viser ham det forstår han det så ikke?Påske er godt Jeg kan lige se din lille vaps tro han er en løve :slem: klatre i træer og spille hjernespil..Det kan da kun gå godt
-
Så fik jeg vist spoleret det..
Du skal jo bare have en løve der kan hjælpe ham en form for støttepædagog eller nowet
-
Så fik jeg vist spoleret det..
Mine har det spil med skufferne også og de havde ikke lært at løfte ting før de fik det..Det er også det spil jeg bruger til babyerne når de begynder at spille.. Fordi jeg synes det virker som det nemmeste af de spil vi har.. Jeg starter med kun at bruge spillet med skufferne i..De fatter hurtigt at skufferne skal trækkes ud.. Når det er klart for dem, fjerner jeg skufferne og har kun den der kegle dims i hvor man kan gemme godbidden under..De kan kraddse den op men det kom jeg udover ved at skære en godbid til(pølse, lever etc) som er lidt for stor så den spænder keglen fast i hullet.. De kan jo lugte godbidden igennem hullet i toppen.SÅ de forstod hurtigt at den skulle løftes op med tænderne.. Når de havde fattet løftedelen fjernede jeg keglen igen og satte skuffer plus stopsømmene i.. Nu forstod de hurtigt at når skufferne ikke kom ud når de trak så skulle de lede efter godbidden under noget der kunne løftes.. Og så gik det faktisk rimelig stærkt med at forstå at skuffen var låst, når de fjernede sømmet kunne skuffen åbnes.. Jeg fandt så ud af at man aldrig skal lade dem se hinanden gøre det for så lære de visuelt i stedet for at finde ud af det selv Hvalpene på 3 måneder kan fatte fidusen i det..
-
Mine kan også spille ...
Hvor er de dygtige Nu tror jeg så slet ikke det er efter Luffe at Mira er blevet sådan lidt ikke-alt-for-kløgtig, men efter Dicke... Næste løve du skal have må være efter Magic..Hun kigger på spillene og så ved hun hvordan de åbnes..Ikke skide-morsomt... men Magic er jo også den der ved hvordan man printer Og forresten lad aldrig Bella se hvordan Tulle gør. Så kan hun dem bare også... Toffee så Magic spille og nu ved hun hvordan man gør..
-
Brug for fotos af hunde
Næ men jeg kan vel trække det fra på firmakontoen?
-
Korthårs løver
>Se hvad jeg sgde at det kan betale sig at være ærlig med det Nu har jeg fået flere mails fra udenlandske opdrættere som siger at de også får korthårede eller Smootchens... Mange af dem har aflivet dem når de opdager dem i kuldene. Men det vil de ikke længere gøre :banan: Hvis jeg tør står frem gør de også :klap: En har endda skrevet at hun på sin hjemmeside har dedikeret en side til smootchens..Og om hun må bruge mine billeder..
-
Brug for fotos af hunde
Ja og hvad så?? jeg har da bil
-
Brug for fotos af hunde
Jeg kunne da godt komme med en hel bunke løver hvis det var :slem: Og så tage den lille choko-hvalp med så du kan se hvor sød han er, selvom han har en "legemsdel" for meget... :pift:
-
TV2, Anders Breinholt + laserpen
Er han ikke på fjæsbogen?? ellers er han hvertfald på twitter
-
Korthårs løver
Normalprisen er 11500 kr.. Så er hvalpen chippet, vaccineret og har fået ormekur. Der følger en kæmpe hvalpepakke med alt hvad man behøver til en hvalps fodring, soignering osv ... jeg betaler en øjenlysning når hunden er 3 år gammel.. Den er velsocialiseret på alle tænkelige måder. hvalpekøber er selv med til at bestemme om der er specielle ting hvalpen skal udsættes for. Der er selvfølgelig stamtavle og sundhedsbog/attest med også... Ved fejl er der afslag i prisen.. Forholdsmæssigt efter hvad fejlen er og om det går udover sundheden på hunden
-
Korthårs løver
ja han bliver som Frida..Bare chokolade brun
-
Korthårs løver
jeg elsker også chokolade 7½ uge... Og han HAR været på gågaden, stranden og i skoven..Og han er selvfølgelig ikke bange for store hunde eller noget som helst andet Her er lige lidt billeder af ham
-
Korthårs løver
Jeg har fået 2 kuld hvor de har været i... Begge kuld har haft Magic som farmor.... Mange af de hvalpe jeg har beholdt har Magic som mor..Så der er nok stor sandsynlighed for at de kommer igen..Ellers er der en chokladebrun ledig nu :pift:.. Det gode ved de korthårede er at de ikke fader..Den farve de har når de er hvalpe beholder de
-
Korthårs løver
De findes Og de får stamtavle, også uden nogen restriktioner af nogen art.. DKK anerkender dem altså som værende til...Seriøst?? ja, første skridt kunne være at andre opdrættere fx anerkendte at de har dem i deres kuld og ikke bare lader dem forsvinde når de opdager dem. I Danmark kommer de kun Norddenfjords Så er der kommet et par stykker i Norge, Finland og Australien...USA har dem også men det er tystys..Og tyskerne har rigtig mange. Den sidste der indrømmede at have nogle i Tyskland blev næsten smidt ud af den tyske kennelklub. Hun havde helt sikkert haft et uheld med en chihuahua. DKK tager da gudskelov det lidt mere roligt..Jeg blev skam også meldt for at have haft et uheld med en chihuahua .. Af en som burde vide de popper op i ny og næ :slem: Forresten selv samme person som også bildte DKK ind at jeg havde lagt 2 kuld sammen da Camilla fik 8 hvalpe... Misundelse kan få mange grimme ting frem i folk, heldigvis tog DKK det ganske roligt..Min kennel kontakt kom og kiggede på de 8 hvalpe..Som selvfølgelig lå hos Camilla alle sammen.. Anmeldelsen med de korthårede gad de ikke engang tage seriøst..Alle ved de findes i de langhårede racer.. Jeg tog for lang tid siden en beslutning om ærlighed om mit opdræt. Betyder det at jeg må indrømme at jeg har fået korthårede, kryptochide, døve eller blinde hvalpe. tjah så er det jo det jeg må indrømme Jeg tror ikke folk tænker "damn en dårlig opdrætter. Hun har fået korthårshvalpe".. jeg tror de tænker "hold da op..Hun indrømmer det..Så skjuler hun nok heller ikke nadre ting"
-
Korthårs løver
Nej de korthårede er fyfy :blink:
-
Korthårs løver
Ja de får et helt andet udtryk, ikk? Når man sådan kan se deres ansigt/øjne..Temperamentet er det samme
-
Korthårs løver
Og lidt flere fra en tysk opdrætter
-
Korthårs løver
Fandt lige et billede af Lenni som jeg har fået af en ven.. Han ser helt anderledes ud.Han er 5 år