Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Såå pinligt..!!
Det må du selv bestemme..Men der er større risiko for svamp jo mere pels der er under hans poter..Og is og snavs sætter sig i dem til vinter
-
Udstillingsregler for 2011 (DKK)
Hvad der også er nok så interessant er at der bliver indført reserve cert..Så nu kan man ikke længere komme med sin junior og tage 10 certer i juniorklasse..Man kan tage 2 og så går certet videre til den næste, indtil hunden er gammel nok til at blive champion..
-
Hvor ofte kommer der korthårede?
Tusind tak for de pæne ord Jeg synes du skal overveje en löwe, de er all round hunde
-
Shakira!
Kan du ikke tage kamera med på fredag? så tager jeg kræet med?
-
Shakira!
Man må slet ikke genoplive gamle tråde
-
Såå pinligt..!!
Ja poterne skal klippes..ligesom "overarmen", bagbenene, 1/3 del af halen, og bagkroppen op til det bagerste ribben, og ved øjnene..Sådan i store træk.. Man kigger på hundens helhed og klipper efter det, sådan at man får rettet skævheder osv
-
Såå pinligt..!!
Nu vil jeg ikke høre mere :shock::shock:
-
Såå pinligt..!!
Bare hunden er hjemme..Jeg havde da ikke tænkt mig at klippe dig også
-
Såå pinligt..!!
Sådan noget kan jeg lide Du husker jo nok Paris og alt muligt:slem:
-
Såå pinligt..!!
Det siger hun og så selvfølgelig hendes leverpostejmad hver aften inden vi skal sove Den er nok skyld i det kg :slem:
-
Hvor ofte kommer der korthårede?
ja og ellers kan jeg nok også hoste op med et par stykker :slem:Har du set at "nogen" pludselig får kæmpe kuld?
-
Hvor ofte kommer der korthårede?
Hun vil helt sikkert gerne være HF-hund
-
Såå pinligt..!!
- Såå pinligt..!!
Vent nu bare..Når nu ham Oskar bliver roligere..Så står Ace lige klar til at blive din :slem:- Såå pinligt..!!
Han bliver helt sikkert meget bedre til at administrere det... Vi har løbetid i øjeblikket..4 tæver og et par stykker eller 5 på vej ind... Selv Vidi som er 7 måneder klarer det fint...Ingen hyleri..Men de spiser lidt mindre.. og er lidt fornærmede over de næsten bor inde på soveværelset..Bare fordi Hunter kan kravle gennem hullerne i alle lågerne :damn: og derinde er ikke noget hul til at stikke hånden igennem- Såå pinligt..!!
Jamen når nu du bliver bidt af udstillinger så flytter han over til dig :slem:- Såå pinligt..!!
Du sultede også Cleo..Light foder fnys og hvor meget fik hun hva hva?? Her får hun 150 gram HVALPEFODER NÅ!!!!!- Såå pinligt..!!
Og du er uddannet og alt muligt Som straf skal du have en Löwchen til..Jeg har lige præcis en på lager til dig helt rolig og med et godt indkald :slem:- Såå pinligt..!!
Det kommer an på hvordan man opdrager dem eller lad være med at opdrage dem HAr du aldrig tænkt over hvorfor Luffe er så rolig og velopdragen :slem:- Såå pinligt..!!
hvordan kan du finde på at stave ryggen med k jeg bliver syg af den slags- Såå pinligt..!!
Jeg skal til Kbh i overmorgen og jeg kan sagtens tage maskinen med..Og smutte forbi dig..Det tager kun 5 min at klippe ham :slem::slem: * lokke lokke* og du kan stadig nå at melde ham til udstilling i Nyborg..hvor der både er løve-julefrokost og alt muligt- Såå pinligt..!!
Ellers har du jo skrevet under på at jeg skal have ham kvit og frit sammen med Luffe :slem:- Lad mig se jeres tudser!
Det er lige det hun har Inden hun er færdig med mine hunde kan hun kalde sig professionel Löwchen maler- Lad mig se jeres tudser!
Tark Det nederste har jeg fået lavet som tegning eller maleri også..Det er jeg så glad for!!- Lad mig se jeres tudser!
Det er løven fra mit logo som Umulia lavede til mig..Beethoven har stået model til profilen. Du kan se logoet her: www.lions-of-denmark.dk - Såå pinligt..!!