Alt der er opslået af pivpiv
-
Sælge hundeting
Faktisk må man ikke, men pt sker der vist ikke alverden ved det
-
Hvalpeplaner i 2017?
@NickiA ENDELIG!!!! Glædelig hvalp. Hvor er hun bare kær. Jeg glæder mig til MANGE flere billeder
-
Hvalpeplaner i 2017?
Så små og fine og sikke da et lille bitte kuld
-
JUNI måneds billedtråd
-
Hvalpeplaner i 2017?
Krydser fingre! Hvad hunde har du nu?
-
Hvalpeplaner i 2017?
@PBC Tillykke med Betty bomstærk, hvor er hun kær. Jeg glæder mig til at følge hende og jeres træning. Må jeg spørge (undskyld hvis jeg har spurgt før) hvorfor jeres hunde sover I hunderum/Hundegården om natten når I er hjemme? altså jeg vil skynde mig og rose jeres rum, det er sjældent jeg har set så lækker et sted til hundene udenfor, så det er absolut ikke kritik.
-
JUNI måneds billedtråd
-
Aslan
Varme tanker. Sødeste Aslan. Hvor er Birla en sej lille tøs, det er godt hun ikke sørgede, det er SÅ hårdt.
-
Hvalpeplaner i 2017?
Det tror jeg gerne. Men når endelig den store dag kommer - så er der mange års fornøjelser og glæder foran jer
-
Hvalpeplaner i 2017?
Åh hvor må tiden være lang......... hun er jo SÅ dejlig at det må være umuligt at vente
-
Hvalpeplaner i 2017?
Hvor er det dog fantastisk at komme hjem til et billedboom i denne tråd. Jeg ender jo med at sidde her og falde i svime hele dagen lang. Så lækre hvalpe Izza er bare så stor og vamset, hende gad jeg virkelig godt kramme - begrave fingrene i den pels og møsse hende i det store kære ansigt Noomi, så nuttet og fin og de fineste aftegn, jamen for pokker Og Chutlingerne, ejmen for pokker da, de er sgu da bare SÅ lækre
-
Nakkeskade / diskusprolaps
Hvor er det bare dejligt at læse. Så skal der løbes og snuses
-
Maj måneds billedtråd 2017
Hund i ro øves og man må sige at træningen disse dage er miljø træning. Vi bor i et værelse på en gård med 22 værelser, så her er mange mennesker
-
Maj måneds billedtråd 2017
-
Hvalpeplaner i 2017?
Totalt enig!!!! Billeder, mange af dem!
-
Hvalpeplaner i 2017?
Hvor er de kære. Det er så spændende at det snart er snart. Hvad dato får du hende hjem?
-
Maj måneds billedtråd 2017
@Tonks du har bare verdens sejeste lille hund og sikke skønne oplevelser i får sammen. Er vild med billedet hvor din håndbagage snorksover @Doberfan Elsker dine billeder, det er ikke ret tit man ser dober her i dk og slet ikke afslappede hunde og pæne. Der går to ude hvor vi træner som er kærligheden selv og de elsker Paya og kysser gerne på hende og jeg håber sådan at møde dem en dag med Luna, så hun også kan se at de kan være skønne. Vores nabo ønsker sig en dober, men udvalget er jammerligt her i dk. Vi joker tit med at du skal flyve herned med en fra jeres rescue. Den ville få to store gårde som legeplads og den ville sove i sofaen og være snot forkælet.
- Payas hvalpetråd
-
Payas hvalpetråd
Lille skid vejer i dag 23 kg lige ud, det er SÅ perfekt. Det er ikke udstillingsvægt, men det er arbejdsvægt og den er super. I dag afsluttede hun hvalp/unghundehold 2 og der havde de en konkurrence med en masse forskellige opgaver og sørme om ikke lille skid vandt!! Hun vandt et kødben større end hende selv og hun bar det selvfølgelig selv over i bilen Næste skridt er at hun starter på jagt 1 om to uger og så drøner hun bare afsted og fortsætter med at være super sej Hun er stadig en tøs med røv i bukserne og samtidigt indeholder hun en glæde uden lige. Hun finder sig i alt hvad vi byder hende og hun er SÅ sej. Hun knus elsker hendes træning og hun elsker søster Luna. Hun er SÅ nem en hund og så fantastisk arbejdsivrig.
-
Hvalpeplaner i 2017?
Ej hvor er det lækre. Har Betty stump hale? Hvor ser hun bare dejlig ud, racen har så mildt et udtryk.
-
Hvalpeplaner i 2017?
Der er rigeligt med plads Vi kan slet ikke få hvalpebilleder nok!
-
Hvalpeplaner i 2017?
Ej men for pokker, du viser alt for få billeder. Hvor er det bare dejligt at høre om hvor lækre de er
- Aflivning-Er det tid?
-
Hvalpeplaner i 2017?
Hvor er hun altså fin. Det bliver spændende at se hvad de to andre siger til hende.
-
Hvalpeplaner i 2017?
@Miss_M hold op en lækker flok orme..... ja de ormer sig vel rundt Bliver altid imponeret over hvor aktive så små hvalpe er, de fiser jo rundt og har travlt med at udforske kassen