Alt der er opslået af pivpiv
-
Maj måneds billedtråd 2017
Nåååååååååå Det var en vi fandt på tilbud i vufshoppen i går og så slog jeg til og som bonus så passer den begge tøser, lige nu.
-
Maj måneds billedtråd 2017
Den hedder vist bare 80
-
Maj måneds billedtråd 2017
-
Tæve med 12 dage gamle hvalpe
Dyrlæge, selvom det er weekend
-
Hvalpeplaner i 2017?
Taaaaakkk Men du skal altså ikke tro at det er nok Mildt sagt, du kan ikke vise for mange billeder
-
Hvalpeplaner i 2017?
aaaaahhhhmmmmmeeeeeennnn for pokker, jeg får helt gåsehud og tænker FLERE BILLEDER!!!!! Det hele lyder bare SÅ perfekt! Tillykke med dem endnu en gang
-
Er du klar til ture med hunden ud i sommeren?
Mon admin lige havde 5 minutters tid...... og et sejlskib i lommen ha ha ha ha
-
Hvalpeplaner i 2017?
Aj men så nuttet en lille chubby fjæs og sikke nogle poter!!
-
Maj måneds billedtråd 2017
Mors lille flower Child hjælper gerne i haven og hun elsker at spise skvalderkål og sidde midt i bedet når jeg luger
-
Steriliseret hund indbildsk gravid
En steriliseret tæve kan ikke komme i løbetid, så der er da noget galt.
- Schæfertæve søges til parring
- Syg hund
-
Agilitykonkurrencer 2016
Hvor er I bare seje! Det lyder fornuftigt med en fridag
-
Hvad koster jeres hun i foder om året?
Vores forsikring er virkelig skod - jeg regner med at vi skifter når vi lige er ovre sidste urinprøve. Så er det bare om der er nogle der vil tage de to smådefekte tøser
-
Hvad koster jeres hun i foder om året?
Ja for pokker og dertil kommer alle dyrlæge regningerne for de sidste to måneder - men der håber vi da at forsikringen giver lidt dertil, det kunne være rart.
-
Hvad koster jeres hun i foder om året?
Jeg tør slet ikke regne på det efter Payas struvit eventyr. Hun skulle have 620 g struvitfoder (plus 150 g tørkost) dagligt og en dåse struvitfoder vejet 410g og koster ca 25 kr....... den kost har hun lige været på i 2 måneder
-
Hvalpeplaner i 2017?
Det er altid sjovt at se nogle af navnene går igen i vores hunde og flere af de der "sparkfield og drakeshead" har været i linierne på flere af vores laber af de gamle linier. Det bliver spændende at se hvad det bliver for en lille frøken du får til den tid
-
Hvalpeplaner i 2017?
Ja du får da cirka dobbelt op
-
Hvalpeplaner i 2017?
shiiiittt der er sgu da mange!!
- Hundetræning? Hvor tidligt starter man
- Hvalpeplaner i 2017?
-
Hundes mad?
velkommen til. Jeg er en af dem der aldrig vil give min hund menneskemad. Det er (i mine øjne) slet ikke ernærringsmæssigt godt nok til hundens behov. Til den yngste af vores bruger vi essentials og den ældste får eukanuba Foder er en jungle og du vil få mange forskellige svar, dog mener jeg at de fleste vil fraråde menneskemad til hunden og anbefale dig en form for hundemad. Vi handler næsten alt vores på zooplus.dk og vi er glade for det. Det er også der vi køber naturlige godbidder (tørret hest/ko/hjort og lign som tyggeting til dem). Fortæl endelig hvad du ender med at vælge.
-
Godbidstaske
Den var lidt smart - den får jeg lige vist manden!
-
April måneds billedtråd
@Claudia2500 skal I have en hund mere?? Lækre billeder i denne tråd!
-
Hvalpeplaner i 2017?
Det bliver så fedt! Jeg vil elske at se billederne og falde i svime over lækkerhederne