Alt der er opslået af pivpiv
-
Hvalpeplaner i 2017?
øøøøjjj hvor er hun tyk!!!! Jeg er så spændt på at se hvad hun gemmer. Du er jo tvunget til at lade os følge hvalpene tæt med en masse lækre billeder
-
Godbidstaske
Det må du meget gerne tjekke. Vi har nemlig godbidder med til mange flere ting end hundetræning, så det er ikke altid samme gamle snaskede jakke vi har på
-
Godbidstaske
PANIK!!! Vores godbidstaske er gået til. ala denne https://www.hooked4pets.dk/shop/godbids-baeltetaske-med-11232p.html Findes der noget smartere og bedre? Vi er max fan af den lukning der er deri. Den jeg fik skideballe for at købe for nogle år siden da jeg var i herning med rams og siris hunde - den er slidt i stykker
-
Hvalpeplaner i 2017?
@PBC hvor er det spændende! Du er enormt dygtig til at træne dine hunde, så jeg ser frem til en masse billeder af både hvalpen og dit samlede trekløver Har du fundet navn til den lille ny?
-
Canicross 2017
Vi er ikke nået så langt endnu. Vi er lige landet efter en ferie i barcelona
-
April måneds billedtråd
De kysser SÅ godt
-
April måneds billedtråd
De er SÅ lækre!!
-
Hvalpeplaner i 2017?
For første gang har vi fået en hvalp der er hvalpetestet. Det har givet os nogle redskaber, men det gav også opdrætter en vejledning til hvilken hvalp der skulle hvor hen. Vi var glade for testen og det har , for os, været en god oplevelse.
-
Canicross 2017
okay, så må vi hellere prøve at låne en y sele og lade dem løbe et par gange og se om vi skal ud og bruge en masse penge (når lige vi er færdige med at blive ruineret af struvit Paya).
-
Canicross 2017
ha ha ha det er da også mig der roder sammen, det er jo BÆLTE for pokker ha ha ha. Nå men pointen var om lige han kan prøve det an inden vi går ud og køber en masse. Der er et sted hvor vi kan få seler billigt, så der kunne vi jo lige drøne op en dag og se om ikke der er nogle af dem der passer hende eller skal hundens sele også være speciel?
-
Canicross 2017
http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundesnor_hundehalsbaand/moxon_funktion/funktion/219568
-
Canicross 2017
Jeg har sådan en sele fra zooplus, kan den gå til at starte med - der er elastik snor på
-
Canicross 2017
På jagter tjekker hun ind, lidt for ofte - når hun er i snor så skal hun være under kommando for ikke at trække armen af os og når de løber så giver hun den gas.
-
Canicross 2017
Min tanke var at manden skulle cykle med dem (ingen løb pga smadret knæ). Hun tjekker tit ind, men jeg tror godt hun kan lide at løbe med ham. Nogle gange tager de nogle mini ture og hun elsker det. Ja højre og venstre har hun styr på. Tror da vi skal se om ikke de kan prøve at øve lidt et sted og så se om det fanger dem, det kunne være totalt win win og fanger det dem så må vi have fat i sele.
-
Canicross 2017
Hvad krav er der til hunden? Altså skal den kunne noget eller skal de bare ud og prøve at finde melodien?
-
April måneds billedtråd
Du er ikke nem at skræmme Vi skal da også snart dele rødvin gevinsten for kennelnavnet ha ha ha ha
-
Canicross 2017
Jeg gad godt lokke øglen til at løbe med Luna, men tror han skal prøve et bælte før vi køber et. Men øj det kunne være smart hvis de to kunne løbe sammen og de ville begge elske det.
-
April måneds billedtråd
Det er Så fedt et billede!
-
April måneds billedtråd
Hvor er de skønne Siri, pas på jeg ikke pludselig står ved din dør og kræver hvalpekys
-
April måneds billedtråd
Øv også, det var også bare en tanke Elsker når de kære kræ taber sutten og ser utroligt dumme ud
- Hvalpeplaner i 2017?
-
April måneds billedtråd
Therese er det mobilen og er der cover på? Mine billeder så nemlig lige sådan ud og det viste sig at coveret sad lidt i vejen for blitzen. Og ja han ser sgutte særlig knøv ud ha ha ha
-
April måneds billedtråd
- Hvalpeplaner i 2017?
-
Hvalpeplaner i 2017?
Jeg sad lige og faldt over nogle hunde som er F1 og de er voldsomt kendte for deres hunde og netop at det er f1. Jeg opdagede at der i hvert fald var krydset noget over som ikke hørte til der, en god gammeldags udstillingshund (eller faktisk flere). Nogle fantastiske hunde de har i linierne, men f1 er de sgutte Og samme opdrætter holder hårdnakket på at deres første lab var f1, men de kan ikke fremvise stamtavle og har i stedet smidt en fin sundheds attest ind. Jeg trak lidt på smilebåndet og tænkte mit, for det ændrer ikke at manden er knald dygtig med hans hunde og en dygtig træner