Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pivpiv

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af pivpiv

  1. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    . Det er meget forskelligt. Hun bliver en stor dame. Hendes poter er enorme og alt på hende viser at hun bliver stor. Luna vejede 9,5kg ved hendes anden vaccine og Luna er jo en lille skid, så hun er nok ikke så abnorm som det nogle gange lyder til på folk
  2. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    Så er Paya vejet og vaccineret. Vægten siger 10,5kg og hun bliver en ordenlig madamme, altså ikke fed, men STOR, Men det vidste vi nu godt. Rigtig meget ros ved doktor dyr som var pænt forelsket og veltilpas med de mange kys madammen delte ud. Så alt i alt en perfekt lille skid som var totalt fan af at være på besøg ved doktor dyr:lun: Dog har begge piger haft det hårdt uden hinanden :blink: så nu er de ved at banke hinanden alt det de ikke har nået de sidste par timer:sjov:
  3. . Paya skal lære det, men jeg har ikke travlt. Hun siger intet til at jeg går ud og er ude nogle minutter og siger intet til hvis jeg lukker dem i køkkenet og er væk (hvis posten kommer så lukker jeg dem derud). Ikke et kny. Men nu er hverdagen ved at indfinde sig og vi træner lige så stille
  4. Hvor er hun sej! Vi tager dyrlæge og hundetræning samtidigt som dig - dog er jeg slet ikke nået til alene hjemme træning, tror jeg har glemt hvordan jeg gør
  5. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    . Det der siger du ikke til min mand, vel
  6. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    . Ja det kunne være hyggeligt hvis ikke hun var større, men det kære kræ vokser jo som en tosset Og med mit piskesmæld så kan jeg ikke dele seng med hundene, det var slemt nok da knægten var lille og kom ind og sov hos os. Det holdt jeg slet ikke til. Meeeeen de har verdens lækreste puder, madrasser og sækkestole, så de mangler intet
  7. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    Djævlehvalpen var bare mega sej nytårsaften - hun festede som en gal med gæsterne og da vi havde pakkespil jagtede hun den sære raslende lyd der kom fra bordet:sjov: Da der blev skudt af havde hun en fest med godbidder og med søster Luna, så hun ænsede det knap nok og hun hyggede sig bare og nød de mange ekstra godbidder dagen gav. Dog var det svært at time hendes tisseturer ude pga der blev skudt meget af - så vi havde en lille pyt en enkelt gang i løbet af aftenen. I går nød hun bare vores bumle dag og havde en fest da hun fik lov at komme ud på jagtområdet sammen med Luna. Shit hun fik snust og ædt alverdens lort - jo jo det hører sig jo til at smage på sagerne I dag har hun så knækket koden med at komme op i sofa og seng, det er vi ikke helt enige om og jeg forudser en kamp uden lige På søndag skal vi starte til hvalpe træning, de første par gange skal jeg afsted med hende men når jagtsæsonen er ovre så tager hr mand afsted med hende.
  8. topic svarede på pivpiv's Jane i Hvalpe
    . Her er Luna kun 3½ så hun byder gerne op til fest og Paya er ikke sen til at hoppe med De sover tæt hver nat og flere gange i løbet af dagen og så er det bare tydeligt at de knus elsker hinanden. Det er så skønt!
  9. topic svarede på pivpiv's Jane i Hvalpe
    . Nej for pokker, så fik man mange grå hår. Her kalder vi Paya djævlehvalpen når hun er helt oppe og køre. Lige nu banker hun Luna og de har begge en fest, shit de er tossede
  10. topic svarede på pivpiv's Jane i Hvalpe
    . Ha ha ha det gør vi sørme heller ikke Men for pokker hvor vi får nogle gode grin.
  11. topic svarede på pivpiv's Jane i Hvalpe
    Åh hvor er han altså bare mega sej! Er der også godt gang i huset hjemme hos jer?
  12. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    . Det ville også være en voldsomt stor dsg hvis hun vejede knap 10 kg nu
  13. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    Lille fedling vejer 9,8kg og blev 10 uger i tirsdags. Hun følger hendes kurve helt perfekt og hun er totalt fan af at være på besøg i maxizoo og gå en snuse omgang i hele butikken inden vi går hjem igen
  14. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    Tak, ja hun er lækkerheden selv
  15. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    Lilleskid var SÅ sej i dag og apporterede en fasan, altså der var lidt størrelses udfordringer - så udførelsen skal finpudses lidt men viljen var der og fasanen blev behandlet flot og pænt!
  16. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    Den siger "ugyldig fil"
  17. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    . Okay, tak, det prøver jeg så
  18. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    virker det?
  19. Ring til dyrlægen og fortæl om forandringen, jeg ville mene at hun skal akut afsted
  20. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    Det der ngleklipperi er meget fint, men skal man sidde stille når det gøres? spørger Paya. Der er fart på lille lort og hun elsker søster helt op til skyerne. De har leget som tosser hele dagen. Træning med tørrede gåsevinger er et kæmpe hit, nu skal hun bare lære at aflevere dem igen men hun har intet imod at få fjer i munden. Det er en fornøjelse at se det lille myr være i gang. Men hver gang vi står med en hvalp tænker jeg "hvornår begynder vi med diverse ting?" Men indkald og fokus er noget af det vi træner mest.
  21. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    Jo der mangler virkelig billeder, men jeg kan ikke ret godt få dem ind på siden. Jeg har smidt nogle på facebook. Jeg lover at når billede problemerne er løst så skal I nok få en pokkers masse billeder af hende
  22. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    Paya takker og har det allerede super godt igen. Hun tager godt nok julen med glæde. Mors hund som er pænt speciel er totalt forelsket i paya, måske lidt for meget, men hellere det end det vi havde frygtet. Juletræet drejede lidt rundt imens vi spiste alt imens paya knurrede og havde en fest ha ha ha Efter et par timers ballade gik hun kold og sov til vi skulle hjem. Hun var lige ude og tisse ved fire tiden og er så først lige stået op nu. Lækkerdor er max lækker!!!
  23. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    øøøøvvvvv lille skid har fået en julegave vi faktisk gerne ville undvære. Hun er den heldige ejer af blærebetændelse og vi venter på dyrlægen kan sørge for noget medicin.... hvem sagde glædelig jul?

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.