Alt der er opslået af pivpiv
- Hunden skal på besøg i hjem med lopper
-
Payas hvalpetråd
. Der havde jeg hænderne fulde Men jeg har smidt en stak billeder på facebook, så må jeg se om jeg får dem herind i morgen. paya sover sødt sammen med far og Luna er gået kold i kurven og jeg snupper også lige en morfar
-
Payas hvalpetråd
Tak alle sammen. Nu skal turen hjem bare flyve afsted og så kan jeg nyde det Pt har jeg en lille paya fis der putter på mine fødder.
-
Payas hvalpetråd
Ha ha ja men det er nu kort for casiopaia efter Lunas mor, men stavet med y fordi det er y kuldet. Nu er vi på vejen og shit jeg er spændt.
-
Payas hvalpetråd
. Du kommer bare forbi hvis du skal se den ulækre hvalpemave og mærke den stride bløde lækre dejlige pels og hey, det staves Nuttet, ikke buttet
-
Payas hvalpetråd
-
Payas hvalpetråd
. Det kan du tro! Jeg glæder mig så meget til at Luna skal møde hende. De er begge to så kærlige at de kun kan elske hinanden
-
Payas hvalpetråd
Shit hvor er tiden fløjet afsted og samtidigt så er den også sneglet afsted. Det mærker som sidste uge vi tog afsked med smukke gamle Sassy. Men nu er vores lille Paya endelig klar til at flytte herhjem. Så i morgen kører vi til Labrander i No og henter smukkeste Ylva, som vi allerede har omdøbt til Paya Maverne er fyldte af sommerfugle og vi glæder os. Spande, bøtter og skuffer er proppet med alt det en hvalp kan få brug for (og meget andet som hun ikke får brugt inden hun er voksen ). Vi er SÅ spændte på hvad Luna siger til hende, men jeg tror nu hurtigt hun falder for den lille fis. Begge to har hjerter af guld, så de skal nok blive bedste venner. Hun er den gode gamle brede lab, det er dem vi helst vil have og hun er bare helt perfekt. Vi glæder os SÅ meget til at lære hende at kende og når engang jeg kan smide billeder herind så skal I nok få hende at se i massevis, indtil da må I nøjes med billeder på facebook af smuksakken Så nu skal jeg bare sove EN gang mere og i morgen tidlig klokken kvart i bamse kører vi vestpå!!!!
-
Diverse problemer med HF
Ja det ville være fedt hvis appen kom til at virke igen, så kunne jeg nemlig dele dejlige billeder. Det er som om tingene står HELT stille lige nu
-
Vegas hvalpetråd
åååhhh hvor er det verdens bedste tråd:lun: Tillykke med hende.
-
Renlighed...
Når du gør rent efter hendes uheld, så brug rodalon. Det er vist det eneste der rigtigt fjerner lugten ellers kan hunden blive ved med at lugte at "her må der tisses/pølles" og de søger mod de faste steder og dem der lugter af dem. Almindelig ajax og lign gør intet ved lugten. Ellers har du vist fået en masse gode råd Tillykke med hende og husk det vi mennesker skal lære når vi har med hunde at gøre er, tålmodighed.
- Måske søger vi en ny hund?
- Måske søger vi en ny hund?
- Måske søger vi en ny hund?
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
Så lækre vapser!!
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
Hvorfor søren kan jeg ikke se dagens billeder
-
Hvalpeplaner i 2017?
. Hvor gamle er hvalpene ved at være og hvornår er næste kuld planlagt?
-
Guldklumpen
. Der kan jeg godt følge dig. Jeg skifter lidt mellem at juble (90% af tiden) og panikke ha ha ha Vi henter hende på tirsdag.
-
Guldklumpen
Er I ved at være klar til at få Walther hjem? Det må være søndag I kan hente ham hvis jeg regner rigtigt. Åh I må have sommerfugle i maven.
- Hvalpeplaner i 2017?
-
December måneds billed tråd 2016
Tak. Vi er så spændte på at lære hende at kende.
-
December måneds billed tråd 2016
tak niels:bighug:
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
Sikke en fest i alle 4 har haft
-
Parvo - er det overdrevet?
. Helt sikkert meget bedre. Men ville nu også bare henvise til en af de klinikker der havde stået med hundene i denne omgang. Intet andet
- Guldklumpen