Alt der er opslået af pivpiv
-
Hvalp halter :(
det har vi også prøvet Det med ro er afsindigt vigtigt men også svært. En klud med en lille kiks i og så en knude på kluden. En kong, frossen, tyggeben, hundespil, lær hende små tricks (højre, venstre, dæk, giv fem og hvad ellers man kan komme i tanke om. Vi købte bur til vores og så foregik ALLE ture i haven med snor på. God bedring med det lille kræ
-
Dulletråden
nøj hvor er i ægte duller...... det må gerne smitte lidt. Jeg er hende som hverken kan sætte hår, sammensætte tøj eller have held med make up. Jeg har bare slet ikke evnerne, så jeg misunder jer lidt
-
flåter
Vi har heller aldrig haft lopper selvom om vapserne går med staldens katte som ikke får noget imod lopper. Men flåter har den gamle en del af og jeg kan bare ikke gennemskue hvad der passer til vores piger. Noget er combo og andet pour on og noget spray og der er en milliard mærker at vælge mellem
- flåter
-
flåter
Hvad er det bedste middel imod flåter? Den gamle havde aldrig nogen på sig da hun var yngre, men nu finder vi jævnligt nogle. Så nu må de hellere få noget imod det. Lopper har de kære kræ aldrig haft. Jeg kan bare huske at nogen har fortalt om hvor syge deres hunde er blevet af noget...... jeg kan bare ikke huske hvad det er for noget af alt det der findes.
-
Dulletråden
Så håber vi rams nåede at få en
-
Dulletråden
Nej jeg har intet købt, jeg har ikke råd..... og må ikke og skal ikke og kan ikke og er NØD til at lade være......... må ikke!!!
-
passer bur
Ja vi har jo lige skiftet bilen, så må hellere nøjes med at finde et bur der passer Det ville være noget lettere hvis man lige kunne prøve det i bilen uden det kostede porto og dyre penge.
-
Dulletråden
Ej hvor er du led!! Der er SÅ mange fine kjoler og jeg mangler slet ikke og har ikke råd, men øj de er fiiiiiiiinne
-
passer bur
åhh okay, det får vi da lige tjekket. Det er vist en 07, tror jeg nok. Vi har lige skiftet bil så har ikke mega meget styr på det - men har da lært at finde den på parkeringspladsen nu
-
passer bur
Marolle, tak, der er sørme omkring 300 at spare Det er en ford Mondeo, men måler selvfølgelig efter. tak. Dorthe det bur er alt for fedt, men det er også pænt pebret Tænker også om ikke det er smartest at få et bur der består en form for crach test, så det også beskytter hundene?
-
passer bur
http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundetransport/bokse_bure/aluminium/384345 Jeg har kigget på det her bur. Passer det til to labber på 26-28 kg?
- Renlighedstræning
-
gigt tilskud
Jeg vil lige se om det virker og virker det så så vil jeg også bestille stort for eftertiden, så man udnytter portoen bedst muligt
- gigt tilskud
-
gigt tilskud
så er der bestilt cortaflex og så prøver vi..... bare shhhh ikke sig noget til hr mand Kan man give det sammen med luposan?
-
gigt tilskud
eeejjj det er jo mega dyrt i fragt 15 pund - er punden ikke i omkring 10?
-
gigt tilskud
super godt. Jeg har slet ikke fået set hvad prisen er omregnet og hvad portoen koster. Er lige ved at sælge ideen til hr mand
-
Vores lille Corgi dreng Sammy :)
Hold nu høj Hugo er stor! Hvor høj er du ( går udfra det er dig han står op af) Det er et par skønne vapser du har.
-
gigt tilskud
super Hvor køber i det henne? Gerne det billigste sted
-
gigt tilskud
nååååå okay, så forstår jeg bedre. Jeg vil læse om alt det i foreslår. Tak
-
gigt tilskud
Fedt tak Jeg mener slet ikke hun er i nærheden af at skal have smertestillende, tænker bare tilskud. Er glad for linket, der var nogle vi i forvejen bruger og noget som klart er en mulighed. Tak
-
gigt tilskud
Hvis en hund har lettere gigt, hvilke tilskud ville i så give? Der er endnu ikke konstateret gigt, men har bare tænkt tanken og hun skal snart til tjek hos doktor dyr.
-
hund humper
ser man tv eller noget så går hun i bryggerset og sover (langt fra os) Så det bedste vi næsten kan gøre er at lade hende lege en time med Luna i haven imens sassy er inde og så gå nogle ture med hende. Tror skam også hun syntes det er super fint, det er bare mig der gerne ville kunne lade dem hygge som de plejer at gøre når ikke hun er i løb.
-
hund humper
Det gør vi også lige nu. Gæste hunden er hjemme (det er nogle der bor tæt på) og så går vi en masse derover og hun hygger sig. I aftes kom hun over i haven en tur og tonsede lidt rundt og regner med snart at hente hende over i haven igen og så kun lade Luna være ude ved hende. SÅ kan det være at de kan lege lidt og få brugt lidt krudt. Heldigvis er hun ikke den mest aktive hund, hun er meget tæt på at være sofakartoffel Så hun nyder bare at kunne flade. Men jeg ville jo gerne kunne hygge lidt om hende. Men det er åbenbart ikke muligt pt