Alt der er opslået af pivpiv
-
Hvad har du lavet med din hund(e) i dag?
ikke en skid andet end at rense sofa, rense gulve og være syg sammen med hunden
-
opkast og diarre
Tak Hun virker sulten nu og prikker til mig. Ja hun har sågar leget en lille bitte smule med gamle sassy. Det er nu dejligt at se halen logre igen.
-
opkast og diarre
Hun sagde sports vand og uden brus og så bare at drikke som vand. Efter brusen er af syntes luna det er dejligt. Det er noget med at det druesukker der er deri er godt i varmen når man er syg. Halen er så småt begyndt at logre og når hun får ris så hugger hun dem i sig med logrende hale. Hun tisser så der er ok væske.
-
opkast og diarre
vi ringede til doktor dyr som sagde vi skulle give hende lidt kolde ris samt lidt sodavand og alt det vand hun kan drikke. Vi bød hende sodavand og damen mente det var noget sært noget men efter at have fået to små skefulde ris så drak hun både sodavand og vand og nu snorker hun sødt Dyrlægen sagde at vi skulle byde hende det hele jævnligt og holde øje om hun drak, så det gør vi.
-
opkast og diarre
imens jeg har sovet har hun drukket en lille smule og har ikke kastet op siden kl 6. Men hun sover meget nu (hvem ville ikke det). Det med fasten har vi styr på og hun bydes kun vand. Tak
-
opkast og diarre
Lille Luna er syg. Hun har kastet op og haft diarre hele natten og efterhånden er det kun skum/slim der kommer fra begge ender. Jeg prøvede at give hende pro kolin for at få ro i maven men det kom også op. Er der noget jeg skal holde øje med og hvad skal jeg lige gøre? (nå ja og hvordan renser man bedst en stof sofa??)
-
Hvad har du lavet med din hund(e) i dag?
haft besøg af svigerfar og bare hans tilstedeværelse er så kvælende at begge hunde er totalt flade nu. Sølle kræ
-
Byd velkommen til lille Caleb
ha ha det er da også overvejet siden..... i går*GG* Glædelig hvalp, glæder mig til at høre og se meget mere til ham
-
Hm... Mavepine og spiser sand?
øv altså, god bedring med hende.
- Juni billeder
-
Juni billeder
øøøøøøvvvv de sælger ikke via nettet. Vi har bare dem fra olivers og de holder ikke til at blive kastet med og holdt ved. Hun er ikke hård ved hendes pivdyr og lign men dem der er altså skrøbelige.
-
Juni billeder
jaaaaa Anne mere mere mere!!!! Knægten var flad af grin. den der foderbold, hvor har du fået den? Luna dræber nemlig vores foderbolde
-
Juni billeder
Anne det der er nuttet leg. Jeg har film af sassy og luna og der er væsentligt mere larm og uro*GG* Meeen kan ikke lige få det herind. De gør som gale og alt der kan pive piver og så spænder de rundt med fuld fart. Efterhånden har de (næsten) lært at det kun foregår udenfor Men lækker er hun altså når ikke hun kan vælge!!
-
"Hundetosser" og verden omkring
Her der er hundene en afsindig stor del af vores liv. Jeg går hjemme og de er mit daglige selskab. Men skal vi på ferie, så bliver de passet og efter vi har fået Luna bliver de passet hjemme. Slet ikke som jeg ville gøre, men det er sådan Luna kræver det og så må det være sådan. Hun elsker at være hos min mor sammen med os, men er vi der ikke så vil hun HJEM og det er tydeligt at se at hun nyder at være hjemme. Så er mor og hendes kæreste bare en del her. Vi tager gerne i byen og helst uden hunde. De kommer kun med hos mor. Det eneste vi tager hjem pga det er fordi de ikke skal være alene for længe og der er 6-7 timer MAX. Svigerfamilien mener vores hunde er hjernedøde siden de er så fjollede og vi endda har trænet med dem, det har jo tydeligvis ikke virket. Vi har jo alle hund på forskellige måder men det vigtigste er at man nyder det og trives.
- Zipp
-
Hvad har du lavet med din hund(e) i dag?
Luna er ude og gå med farmand og de elsker det. I morgen må jeg hellere gå med, jeg trænger vist lige så meget til det. De går 4-5 km Sassy har fået to gange foder søg i haven (normalt kun en gang til hende) og senere skal hun ud og gå en lille tur. Derudover har de begge fået en klov som de har gumlet og gnasket i hele dagen.
- Vorte - skal, skal ikke fjernes
- Farvel elskede Rex.
-
Hvad har du lavet med din hund(e) i dag?
begge to har haft fri adgang til haven og får begge to foddersøg i haven. Den gamle skal ud og gå i aften når vi kommer hjem og luna har gået 5 km med farmand. De har været alene i en time i dag. Så det har været en alm dag her.
- MOLLY BOLLy BOMSTÆRK: 14 år.
-
Ihhh ihhh snart cavalier ejer :D
Hvor er hun bare en perfekt lille vaps.
-
Ung Border Collie søger nyt hjem
Det gør mig ondt at høre Det er synd at hun har det sådan, en hvalp skal jo være glad for livet og fuld af fjollerier og ikke være sur og nervøs.
-
Ung Border Collie søger nyt hjem
Hvad er grunden til omplacering?
-
:) Scanning idag :) Iiiiih :)
Hvor dejligt. Tillykke med de små pompoms
-
Vind et gavekort
Tillykke shii. Hvor må det have været svært at finde en vinder, for der er bare så mange fantastiske dejlige billeder.