Alt der er opslået af pivpiv
-
Juni billeder
I går til hundetræningsafslutnings skulle vi klæde hundene klædes ud, men noget af tøjet var varmt. Så knægten var hurtig og smed sin fodboldtrøje med Madrid og wupti var hunden klædt ud Det var en ekstra præmie til knægten fordi han brugte sit eget tøj. Så nu har han SINE hundekiks De skal så bruges til at han vil øve dogdancing med Luna efter vi så det i århus i lørdags og de er startet godt ud
-
Juni billeder
Jeg er altså så totalt forelsket i Inca og det sidste billede gør det ikke bedre
- Hvalpeplaner...
- Marvben
-
Drægtig- hvornår tæller man fra ?
Det er jeg glad for du fortæller. Så vil jeg arbejde på at han holder sig til labberen Tak
-
Drægtig- hvornår tæller man fra ?
Jeg havde håbet det var drentsche hvalpe, så skulle jeg nemlig prikke til en - han skal ikke have hund NU, men han er på udkig og jeg tror det er den perfekte hund til ham. Men han vil ikke høre og i bund og grund har han ikke en pokkers masse hundeviden*GG*
-
Drægtig- hvornår tæller man fra ?
Tillykke med de små. Hvad race er de? Kan se du har tre forskellige hunde og jeg er altså ikke SÅ stærk i genkendelsen af racer
-
Springfidusen
Hun er godt nok en værre bandit. Vores den gamle kunne (i hendes ungedage) heller ikke se et børnegitter som andet end en sjov forhindring og hun ødelagde ALT, alt fra paneler til gulvtæppe og de løse ting hun fandt på sin vej. Hun fik gangen og så kæmpede vi for at hun ikke havde noget at ødelægge. Var det i dag, så ville jeg købe et stort bur og så vende hende til at være der. Luna er i hendes og hun ødelægger intet og har heller ikke vist træng til det siden hun skiftede tænder. Jeg kan sagtens lade luna være ude af buret når jeg bare er kort hjemmefra og hun sover bare.
-
Juni billeder
Intet er umuligt. Vi havde (da jeg var barn) en gravhund der gik på køkkenbordet og åd en helt rullesteg - hun kunne så ikke kommed NED fra bordet igen*GG*
-
Dulletråden
bassilberner, så bliver de nok for små. Det er fordi jeg har MINI negle på tæerne. Jeg prøver lige at ser i bog og ide Fik lidt fif i matas i dag af en sød dame
-
Vind et gavekort
-
Dulletråden
Kan man godt klippe dem VIRKELIG mini? Altså en alm pensel der er i lakken kan jo dække mine negle mange gange = rammer jo det meste af tåen
-
Min lille skæbnehvalp
ååhhh hvor er han da lækker.
-
Dulletråden
Kan man købe nogle små pensler til neglelak? Jeg har seriøst små negle på mine tæer og kunne godt bruge nogle mini pensler..... evt også til at lave lidt fis og ballade på fingrene med. Men hvor skaffer man sådan nogle?
-
Majbilleder
jo og hun var SÅ vild med den. I morges ledte hun efter den og græsset er snuset helt flad. Hun var ikke skræmt over størrelsen eller noget, så det var skønt.
-
Majbilleder
-
Majbilleder
Nogen var MEGET vild med den fine dåhjort der kom hjem i haven i går Men det var altså lidt sært at skulle sidde på kræet
- Tæve eller han?
-
bur til Octavia st.car
ha ha ha ha ja så er det ikke let Hr mand er slet ikke med på de måder jeg vil have hundene, men tænkte at sådan et gitter var han nok med på.
-
bur til Octavia st.car
Undskyld jeg blander mig, men hvor kan man købe det du skriver om der?
-
Så er det vitterligt
Det var sørme da ærgeligt at planerne blev ændret. Men det var godt der var et andet kuld der kunne friste. Det ser ud til at være nogle lækre hunde de har. Jeg glæder mig til at se din hvalp.
-
Denne gang var der bid!
Okay, vi har også brugt ben til leg, men til sidst stak hun totalt af med dem og ville grave dem ned, da hun var lille
-
Denne gang var der bid!
Hvor er de skønne. Får de bare lov at gå og gnave i vinger, ben og skind? Risikerer man så ikke også at de gør det senere?
-
I dag blev min længe ventede pige født <3
åååhhh lille nuser skat. Glædelig hvalp. Glæder mig til MANGE flere hvalpe billeder.
-
Min lille skæbne-hvalp
Hvor er han bare lækker:lun: