Alt der er opslået af pivpiv
-
Kantarelsøg
genial ide!!! Den ide kunne jeg godt vende om og bruge til hygge med den gamle.
-
Nome halsbånd hundens hus
fantastisk skinkebånd til skinken. Det gjorde hende da endnu mere lækker
-
Juli billeder
Dumle hvor er de dejlige og flotte og stort tillykke med den lille ny, ham må du da hellere fortælle lidt om
-
Hvilke godbidder?
vores hunde elsker de forskellige vildt bidder fra zooplus, de vil gå til månen for dem. MEN nu har jeg jo labber, så de er tæt på alt ædende
-
Dulletråden
Hvad farve er den? Enten som potil skriver lædersæbe til sadler eller også kan man købe noget i salling mener jeg, til at vaske læder fodtøj i og det er da et forsøg værd. Tweesa du ser knald godt ud!!
-
Treasure the labrador
åh en lækker labber dapper delle, tillykke med ham.
-
Her er Kleo
Hvor er hun dog en charmerende lille trold. Hende kan man da kun falde pladask for. Tillykke med hende.
-
Nome halsbånd hundens hus
Har fået hr mand overbevist, så nu venter jeg utålmodigt på at kan sende en mail. Så får Luna et lilla med sort skrift og Sassy et rød med sort skrift. åååååhhhh de bliver sååååå fine! måske de sågar kan nå at komme inden min fødselsdag, så pigerne kan være fine
-
Nome halsbånd hundens hus
Det er docha jeg har kigget på og vil meget gerne have en mail adresse, tusind tak!
-
Nome halsbånd hundens hus
Hvordan kan man bestille sådan nogle halsbånd hvis ikke man er på facebook?
-
Hundepels i sommervarmen
den gamle er den med det meget uld om vinteren. Hun bliver næsten brun når hun fælder underulden hvor den lille ikke har noget uld rigtigt. De er virkelig SÅ forskellige. men heldigvis kan den lille godt lide vand og isterninger
-
Hundepels i sommervarmen
Herhjemme forstår jeg det slet ikke. Jeg har to labber som er sorte som kul. Den gamle nyder solen, søger skyggen men puster eller lider ikke. Den lille piver når der er varmt og hun er rastløs. Puster ikke men bryder sig tydeligt ikke om der er SÅ varmt. Derfor har hun også badebassin og vi tager hende ingen steder før sent om aftenen og der liver hun så helt op og leger som en gal. I aftes livede hun op ved 21 tiden og så kørte hun ellers med fuld knald i et par timer nede hos min mor.
-
slankekur
At hun kommer sig betyder at hun tager på. Mere mad og stadig tabe sig, det må være lykken for en hund. Tak jeg læser lige om det. Hun er ikke opereret eller lign. Hun har en del kræft knuder som hun har haft i mange år men ellers har hun aldrig fejlet noget.
-
slankekur
Jeg blev gjort opmærksom på problemet i dag og har talt med ejer to gange, så vi arbejder på sagen Håber og tror også hun ender ved dyrlægen inden længe. Men det er rart at have lidt råd i baghånden når nu jeg taler med dem. For de er gode hundeejere uden tvivl.
-
slankekur
Helt klart, men der har jeg intet at sige da det ikke er min hund. Hun har altid drukket meget mere end vores hunde gør, men hun drikker ikke mere end hun plejer. Hun har ikke fået mere hængemave og hendes cancer knuder udenpå er ikke vokset synligt (men det er der heller intet at gøre ved). Hun er glad og virker i samme humør som hun plejer.
- Kan det være mellemørsbetændelse
-
slankekur
Jeg tror desværre det er væske for hun er skåret kraftigt ned i maden og hun får EN godbid til aften og intet derudover. Min mave fornemmelse siger at hun ikke er frisk, men nu prøver vi at få maden uden opsyn og pt vejes hendes mad i forvejen. Jeg læser lige om Royal canin, tak.
- slankekur
-
slankekur
Der er en labberdelle som er en gammel tung pige og pt kommer hun sig med lynets hast og hun får ikke mere mad eller flere godbidder, tvært imod. Hun får pt skyttens hundefoder. Jeg sidder og kigger på wolfsblut wide plain men kan ingen steder se hvor meget hun skal have af det. Hun er 10½ år og vejer omkring 40 kg og skal gerne tabe 5-8 kg så hun ikke længere puster som en gal. Gode råd modtages meget gerne, hvad er den hurtigste vej til at tabe sig? Det er ikke min hund men jeg gør hvad jeg kan for at hjælpe.
-
Pelle sover
Det er jeg ked af at læse. Mange kram og knus
-
Byd velkommen til lille Caleb
åååhh hvor lyder det hele bare helt perfekt. Kan lige se cassi for mig - " skal han BO her!!"
-
Dulletråden
æv æv æv jeg nåede da lige at juble og så kom alle de fandens knopper Jeg bruger også olien til sidst i badet.
-
Hvad har du lavet med din hund(e) i dag?
vi har feriehund så der har alle tre sovet i soveværelset - det er tydeligt at se at feriehunden virkelig nyder det for derhjemme sover hun i gangen. Nogle gange om natten vågner jeg ved at hun bare sidder og kigger på mig og ser tilfreds ud Lige nu tumler Luna og feriehunden og sassy er gået i seng efter en tissetur i haven. Om lidt kører farmand og luna ud og træner inden der bliver for varmt og så smutter de nu nok omkring bageren hjem I dag foregår alt mad som foddersøg i haven og så bliver de luftet godt nu her inden der er for varmt og i aften igen.
-
Smerter ved ægløsning?
Nej hvor trist, men nok det rette at gøre. Havde dyrlægen en ide om hvad der gav hende de mange smerter? Kram, tomheden er hård selvom der er to andre banditter at tage sig af.
-
Dulletråden
Hvem så end der foreslog at man barberede ben m.m. med olie, TUSIND tak. Jeg har gjort det de sidste dage og jeg får slet ikke knopper. Har ikke barberet ALT, men har barberet mere end jeg plejer og det genere slet ikke. Nu skal jeg bare blive dus med et bad smurt ind i olie og stoppe med at skøjte fra væg til væg