Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Nu er det jo bare ikke kun på lufteture, at sådan noget kan ske.
  2. Ja, han er altså ikke helt normal Vi har lige siddet på gulvet og tumlet.. Han lå på ryggen og gik helt i selvsving - han mindede mig lidt om en vrikkende rullepølse
  3. Er det ikke bare den sidste mulighed så?
  4. Nå og så er det endda en offentlig afstemning - det var heller ikke meningen... :stupid: Kan man godt mærke jeg er nu udi alt det her?
  5. Nå, jeg ville redigere startindlægget, men det måtte jeg ikke længere. Kan godt se, det er lidt kryptisk skrevet, men det er altså, hvis det bliver lovpligtigt for alle hunde af samme race ligesom med forbudslisten nu. Altså, Bella skulle have mundkurv på, bare fordi hun var en schæferblanding.. Eksempelvis..
  6. Ja, endelig fik jeg lagt dem op Og ja, det må vi lige finde ud af
  7. Du har set, at man kan stemme på mere end en mulighed ikk? Tænkte lidt, at man godt kunne få brug for det, hvis man havde mere end en hund
  8. Haha.. Nej okay, der var en mulighed jeg ikke lige havde overvejet at putte på
  9. Jeg blev inspireret af en anden debat her på siden, hvor Henriette skriver om, hvad hun ville gøre, hvis det blev et lovkrav at hendes hunde skulle have mundkurv på. Jeg blev nysgerrig og kunne godt tænke mig at høre, hvad I ville gøre, hvis det var jer, der stod i den situation Og så ville jeg prøve at lave en afstemning, men det har jeg ikke prøvet før, så nu må jeg lige se om jeg kan finde ud af det
  10. Ja da Vi er helt enige om, at det er den mest ansvarlige ting at gøre. Mit indlæg var også bare affødt af Potils kommentar om, at det kan ske for selv den mest ansvarlige hundeejer. Fejl sker jo. Og så synes jeg bare virkelig det er en skam, at hvalpe skal dø, fordi de lige er af den forkerte race. Sådan en lov strider lidt imod hvad jeg tror på/mine værdier og derfor kan jeg selvfølgelig ikke gå ind for den. Men kan også se, at det er vi helt enige om :blink:
  11. Hvis det skal være rigtig vildt, skal I da have Vinnie med :slem:
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Bobo er vist ved at få en dårlig vane med at pive eller brummeknurre af mig, hvis han ikke får min mad, når han lige har sat sig det i hovedet. I lørdags blev han ret ulykkelig over at køre bil og jeg sad og trøstede ham hele vejen og han fik også et par godbidder i ny og næ. På vej hjemad var der overhovedet ingenting, men han havde da luret, at han kunne lokke godbidder ud af mig ved at pive. Man kunne jo tydeligt høre forskel på hans ulykkelige piben og så på hans falske piben, så han prøvede bare at snyde mig, den bølle *G* Og i går lå han ved mine fødder og stirrede meget insisterende, mens jeg spiste frokost. Jeg havde besluttet mig for at ignorere det, men det synes han var en virkelig dårlig ide. Så han sagde "hrrrfm" til mig, som vist nok betyder "giv mig så noget mad, din kost." Så han fik den tørre skorpe, så kan han lære det
  13. Det lyder da også lovende
  14. Nå, men hvis I skal til at slås om hunde, så sniger jeg mig bare udenom og nupper victoria.. hehe.. Total yndlingsamstaff i hele verden, den lille puttefis Hun er så også den eneste jeg har mødt, men det er detaljer
  15. Ja, jeg kan også blive lidt trist ved tanken. Især når man tænker på årsagen til det. Uden at skulle sammenligne med racisme, så kan jeg altså godt følge dem, der trækker nogle paralleller mellem de to ting, for den eneste grund til at de hvalpe ikke måtte komme til verden, var jo at de var en bestemt blanding. Synes det var rigtig, rigtig trist Og helt vildt trist for andre, der må gennemgå det samme.
  16. Ja præcis. Det skete jo for hundefar (og undskyld hundefar, for at bruge dig som eksempel) og jeg havde da ellers indtryk af, at han passede rigtig godt på. Der skal jo ikke mange øjeblikke til, før de er i gang. Og det kan vel også have nogle konsekvenser for tæven, at hun har været drægtig, men at der bare ikke kommer noget ud af det :hmm: Og i hundefars tilfælde gik hun vist endda i fødsel, ved ikke hvor normalt det er dog. Men det må være lidt forvirrende og gøre hende lidt urolig, at hun føder hvalpene, men at de bliver taget fra hende. Jeg har haft en veninde, som fik lavet et kejsersnit og hun havde det i hvert fald rigtig svært med at have haft veer, men ikke fødte selv. Det kunne hendes krop da ikke finde ud af. Og selvom det ikke er helt samme scenarie, så kunne jeg godt forestille mig, at en tæve ville have det lidt på samme måde, når hun har født, men hvalpene bare aldrig er der Og hundefar, det er bare generelt, det sidste der. Jeg ved godt, at du ikke rigtig havde andre muligheder, så det er ikke for at prikke til dig med det eller noget.
  17. Jo, det skal man, hvis man ikke kan have den mere Eller, det står selvfølgelig ingen steder, men det er jo alternativet.
  18. Men var det ikke en ven af hundeejeren, som luftede hunden, da det her skete? Nu er der jo efterhånden nogle stykker, der har nævnt, at hundeejeren er inkompetent og nu så også Missing, der skriver at hunden skal aflives. Men er det ikke lige voldsomt nok at drage den konklusion på baggrund af et enkelt videoklip? Der er da ingen af os, der kan sidde og vurdere hvornår vedkommende er hundeejere og om h*n er kompetent til "jobbet." Det tænker jeg da i hvert fald må være svært.
  19. Jeg er helt enig med dig. Hvis man skal stille de to ting op mod hinanden, er det første scenarie klart bedre.
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Sygdomme
    Ja, jeg tænker også umiddelbart, at det kan være loppemidlet. Da Bobo fik det, kløede han også helt vildt. Vi gav ham lakseolie og skiftede foder (men han fik altså også noget rigtig skod!) og nu er det faktisk næsten væk Så vent lidt med at panikke, det kan sagtens skyldes noget andet end allergi.
  21. Jeg kom altså til at grine lidt af teksten i annoncen.. Det er da helt skørt Altså, jeg vidste godt, at der var nogen, der gjorde det på den måde, men jeg har alligevel aldrig set, at de har skrevet det direkte i annoncen Men bortset fra det, så er det jo ikke i orden. Omvendt kan jeg godt forstå, hvis man har det ufattelig svært med at gå ned og aflive sin hund, hvis man af en eller anden grund ikke kan have den mere og derfor vælger at sælge den som noget andet. Så jeg kan på en måde godt forstå dem, der gør det, men det ændrer selvfølgelig ikke på, at de ikke burde.
  22. Det var lidt besværligt at lege i vandet, så de flyttede legen op på land Det kom der også en god bunke billeder ud af, og et par fine "sprogbilleder" indimellem
  23. Der var også lidt tid til leg Bobo har opfanget tricket med at man kan plaske på sine badekammerater, hvis man vil drille dem
  24. En rystedans Macho er klart vinderen Bobo vinder til gengæld i "bøvede ansigtsudtryk..."

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.