Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Ja, det er jo så det Er ikke hjemme i weekenden og der passer det mig bedst, så jeg ikke skal stresse over lektier og sådan noget.. Men måske i næste uge?
  2. Søde Groa :hjerte: Hvis jeg bager en banankage, vil du så snart med på tur
  3. Tror det er den sidste mulighed du skal stemme i - at du altid uden undtagelse vil følge påbuddet... Dejligt at se dig igen iøvrigt Går det godt?
  4. Og nå ja... Ligesom Fox oplever jeg også, at der tit bare dumper et dyr ind i mit liv - det er sket to gange med hunde nu og det er nok ikke sidste gang. Og så tilpasser jeg mig jo bare til de hunde, der kommer til at bo ved mig.
  5. Der er i øvrigt tit folk, der kommenterer at Bobo er tyk... Og ja, han er bred, men jeg kan mærke hans ribben helt tydeligt og jeg kan se dem, når han løber... Han er bare kraftigt bygget
  6. Lige nu har jeg kun en hund, men der er flere racer, jeg godt kunne tænke mig at eje på et tidspunkt. Så det vil jo betyde, at der kommer til at være flere forskellige racer i mit hjem på samme tid.. Og den eneste grund er egentligt at jeg har lyst
  7. Rigtig fine
  8. Eller personlighed, tænker jeg :hmm: Men det er selvfølgelig lidt voldsomt, at det svinger SÅ meget, hvis det "bare" handler om forskellige personligheder... Hmmm... Hehe
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hehe... Godnat og sov godt
  10. topic svarede på Therese's Eris i Debat
    Jeg synes, det kommer lidt an på hvorfor hunden har det sådan. Jeg har, som nogen af jer ved, haft en hund, der har fået taget hans mad fra ham, da han var hvalp, så han passede forståeligt nok ekstra godt på det. I sådan et tilfælde vil jeg altid forsøge at arbejde med det, fordi det jo bunder i en angst hunden har for at der ikke er mad nok. Men ganske almindeligt ressourceforsvar, hvor hunde bare lige markerer, at det er deres og kun deres mad, det synes jeg er okay. Men igen; det kommer an på hvor slemt det er, om jeg ville gøre noget ved det.
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Haha... Du burde gå i seng
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hahaha... Så hvad er det du siger? Er det kun om aftenen, du er sådan?
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Haha... Et glad og sjovt menneske i hvert fald
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Læste kun lige de første par sider... Hehe.. Så din træthed har jeg slet ikke bemærket
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hej og velkommen til Du lyder frisk... hehe
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Hold nu, altså Vi har da alle sammen misforstået noget herinde eller er kommet til at jokke i spinaten.. Og mange af os er her da endnu.. Lad nu være med at tage sådan på vej over så lidt
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Det er nemmere at rådgive, hvis I skriver lidt om hvilke egenskaber og hvilken mentalitet I gerne vil have at hunden har. Så kunne I ikke lokkes til det? Eksempler: - Skal den være reserveret, elske alle mennesker eller en mellemting? - Vil I gå til træning? Og hvilken slags? - Hvor meget tid til aktivering og lufteture har I ca. om dagen? - Skal den være selvstændig eller mere førerminded? Sådan nogle ting ville gøre det meget nemmere
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hej og velkommen til og held og lykke med projektet
  19. topic svarede på Therese's Bjæf i TV / Film
    Nice! Må undersøges...
  20. topic svarede på Therese's Bjæf i TV / Film
    Hvad er det? Hehe
  21. Stakkels Isak Og ja, løft da... Løft i vildskab...
  22. Nej, jeg fatter det heller ikke. Det er jo mobning?
  23. En trafikulykke? Tror den eneste trafikulykke dine hunde pga. størrelsen ville overleve var hvis de blev kørt over af en barnevogn eller sådan noget Undskyld
  24. Okay, det kan jeg egentligt godt forstå du blev træt af... Men hvis det kan trøste, er du ikke den eneste, der har været udsat for det...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.