Alt der er opslået af Therese
-
Bobo og Macho på tur
"Har du mad, mor? Jeg savler allerede :-P" Smukke Macho Billedet er vildt sløret, men jeg synes det er ret godt Bobo flyveører :hjerte: Vi har fået os et par vandhunde Uf! Vand i øjnene Flere billeder følger
-
Månedens hund oktober 2012 - "Glad i låget"
Jo, jeg gør ligesom hvis jeg skal sætte et billede ind i et indlæg, men den går bare i stå.
-
Månedens hund oktober 2012 - "Glad i låget"
Nej, jeg kan heller ikke. Kun hvis jeg kopierer det og så bliver det rigtig lille ift. de andre. Det er lidt træls.
-
Hvis din Aussie
Ja, sådan en står altså også på min ønskeliste
-
Hvor ofte skal min hund vaccineres?
Jeg var ret sikker på at Bobo skulle vaccineres hvert år, men nu bliver jeg da lidt i tvivl :hmm: Er bare nervøs for at han så får en eller anden frygtelig sygdom
-
Hvis din Aussie
Hvis Koda og Gracie en dag skal have hvalpe med hinanden, siger I så lige til?
-
Nysgerrig- dårlige vaner ?
Arj, hun er sgu da en gris
-
Hvad laver i med jeres Aussies?
Ja, hvad laver du selv? Og må vi se billeder :blink:
-
Nysgerrig- dårlige vaner ?
Nogen af os kender ikke til historien om tamponen? :blink:
- Jubiiii Nye muligheder til dejlige vapser !!!
-
Jubiiii Nye muligheder til dejlige vapser !!!
Jeg forstår heller ikke helt.. Det kan selvfølgelig være pisse hyggeligt at mødes med andre hundeentusiaster og få en god dag ud af det, men rent avlsmæssigt har det vel ikke rigtig nogen værdi, når man ikke har nogen standard at sætte det op imod Som andre skriver, kan man jo kun vurdere om hunden er i god kondition, om pelsen/tænderne osv. er fine og sådan nogle andre ting. Man kan jo ikke vurdere, om den er "bygget korrekt," når man ikke har noget at sammenligne med Igen; initiativet er da fint nok, men jeg mangler også lidt info om hvad man egentligt ønsker at opnå med det
- Til ejere af fladsnudede racer
- Til ejere af fladsnudede racer
-
Vis jeres hunde... et hvalpefoto og et voksen
Han er altså min yndlingsschæfer... Sååå flot
-
Hund eller kat
Og så er det ikke engang løgn - genialt fundet på :klap:
-
Vis jeres hunde... et hvalpefoto og et voksen
Ihh alle de små hundehvalpe :lun:
-
Vis jeres hunde... et hvalpefoto og et voksen
Det er så nu man bliver lidt ærgerlig over at man ikke har hvalpebilleder af sin hund Eller, det er jeg jo hele tiden, men nu bliver jeg lige mindet om hvor træls det er.. hehe.. Gad jeg virkelig godt have..
-
Overfald, eller hvad er det egentlig der sker?
Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes det virker lidt voldsomt, hvis det bare er leg. De fleste hunde jeg kender ville slippe, når legekammeraten skriger og den endda bliver slået og sparket - det synes jeg i hvert fald det ser ud til, at den gør. Men det kan selvfølgelig godt være, at det bare hidser den endnu mere op
- Overfald, eller hvad er det egentlig der sker?
- Når hundeejere blander sig
-
Hvilke ting bruger I for at både jeres hund/e og jer bliver set i mærket.....
Et halsbånd med dioder
-
Markerer din hund ved hjælp af analkirtlerne?
Jeg har ikke bemærket det og ved ikke præcist hvordan det set ud, så jeg har stemt, at jeg ikke ved det
-
Er det synd at være alenehund?
Jeg er enig med Shii. Det er ikke nødvendigvis synd. Nogle hunde trives endda bedst med at være alene, tror jeg. Og hvor tit de har behov for at være sammen med andre hunde, er jo individuelt. Så enig med Shii igen
- Når hundeejere blander sig
-
Sagall & Soegaard's -vi spammer til I brækker jer-hvalpetråd...
Skal hvalpene ikke have deres egen tråd?