Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Jeg mener bare, at det er svært at træne impulskontrol, hvis det sker så tæt på, at hunden ikke kan abstrahere fra det. Jeg oplever i hvert fald ikke, at Bobo "tænker" over det inden han løber. Det er ligesom om der bare sker en kobling oppe i hans hoved, hvor bold = løb - og det sidder bare på rygraden. Hvis jeg skulle have en chance for at lære ham at ignorere det, skulle bolden ikke kastes en meter fra os. Medmindre jeg skulle råbe virkelig højt og det synes jeg heller ikke er optimalt...
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    :lol: Det er såååå synd for dig :ae:
  3. Nu har jeg jo aldrig gået til træning, men det er stensikkert, at Bobo ville løbe efter bolden, hvis den blev kastet lige ved siden af ham. Så det ville jeg også blive irriteret over. Og så synes jeg da, at man generelt skal tage hensyn til de andre hundeejere og deres hunde, der måske ikke er et sted i træningen, hvor de kan abstrahere fra bolde, der flyver forbi lige ved siden af dem. Eller andet, som de reagerer på.
  4. Vagtegenskaber er ikke det vigtigste, men gode at have... Jeg har ikke noget imod en hund, der gør ved ukendte lyde og hvis der kommer nogen, men det er ikke noget krav. Jeg er egentligt ret ligeglad, tror jeg Jeg er ikke så vanskelig på det punkt. Så længe den ikke truer med at æde alle folk på dens vej, så er jeg okay med at den er lidt vagtsom
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Hahah... Tosse hund :klap:
  6. topic svarede på Therese's Camilse i Træning
    Bare for at lave noget sjovt med ham Jeg har absolut heller ingen ambitioner med min træning eller evt. prøver - kommer aldrig til at bruge det. Men så har man da haft det sjovt så længe og arbejdet med hunden med noget, som den godt kan lide
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Hold op, hun okser da rundt :banan:
  8. topic svarede på Therese's Camilse i Træning
    Mit mål for Bobo er at vi her i 2012 finder ud af hvorfor han nogle gange halter og få gjort noget ved det - måske fortsætter en evt. behandling ind i 2013. Når han (forhåbentligt!!! ) bliver tiptop, vil jeg gerne gå til noget sportræning med ham, hvis jeg kan finde noget heromkring. Han elsker det og jeg tror det ville være en rigtig god træning for ham Derudover skal vi i gang med at svømme lidt, hvis han kan holde til det. Måske vil jeg gå til rally med ham, men det er langtfra sikkert. Vi skal jo heller ikke overdrive det Og så skal vi ellers bare hygge os og have det sjovt med træningen. Lave en masse tricks, lege med hundevennerne og gå nogle dejlige ture, hvor vi hygger max
  9. Nej, skindet bedrager - tænk at en "pige" der ser så sød ud, kan være sådan en lømmel
  10. Jeg plejer nogle gange at bruge lidt creme med aloe vera. Det synes jeg fungerer ret godt. Og så er der selvfølgelig alle de der gængse råd som at skrabe med hårene først, så mod hårene og så selvfølgelig lade være med at skrabe for meget på det samme sted, så huden bliver irriteret. Men dem kender du nok godt Og så er man i øvrigt for meget på hunde-forum, hvis der sniger sig et 'n' ind i 'huden.'
  11. Nå ja, Bobo åbner også selv døren, når han ikke gider være ude mere.. Det er ganske praktisk Men han er ikke så klog, for han kan ikke finde ud af at overflytte det til andre rum.. Det fungerer åbenbart kun på yderdøren
  12. topic svarede på Therese's GRAND DANE i Foder
    Det kan jo også godt være du gør det rigtige
  13. Årh, det gjorde min gamle hund også! :stupid: Så kan man lære det, kan man
  14. Jeg ved ikke helt om det er et trick, men jeg døde næsten af grin den dag vi fik is og Bobo fik tigget sig til to portioner ved at lade som om han slet ikke kunne lide den første - man kunne næsten se hvordan han rynkede på næsen, når han snuste til det og kiggede meget insisterende på mig, indtil jeg gav ham resten af min. Så slikkede han lige hurtigt på vaniljeisen, så jeg ikke gad have den, og gik så i gang med den trefarvede. Og på den måde får man altså to is Jeg ved dog ikke helt om han er specielt klog eller om han bare er grådig
  15. topic svarede på Therese's GRAND DANE i Foder
    Altså, umiddelbart synes jeg ikke det ville skade, hvis hun vejede lidt mere
  16. Okay, det kan jo godt være det... Desværre... Men mon ikke hun kan vænnes til, at det faktisk kan være meget hyggeligt... :hmm: Ellers må du have dig en hund til :slem:
  17. Det oplever jeg også nogle gange. Det er især listehundeejere, der skuler efter mig. Men jeg går ALTID over på det modsatte fortov, uanset hvilken race det er, medmindre det er en hund vi kender. Så det er jo slet ikke noget personligt De har godt nok aldrig råbt noget, men det er alligevel træls - og jeg ville nok blive lidt paf, hvis nogen en dag råbte efter mig.
  18. Kan de ikke tåle vand
  19. Jeg tror det er mere arv end miljø i det her tilfælde... Ellers skulle hunden vel have oplevet noget ubehageligt, mens de blev kælet med Jeg tror bare, at nogle hunde er født med ikke at synes, at det er hyggeligt :hmm:
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hej og velkommen til - I ser jo rigtig pæne ud alle tre
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Til minde om...
    :ae: Ved slet ikke hvad jeg skal sige, det er jo en forfærdelig og rigtig trist situation... men det er ikke din skyld...
  22. Oppe i toppen Og så vælger du bare de billeder du vil stemme på udfra de numre der står ovenover billederne

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.