Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Altså, jeg er skam helt rolig
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Hvad jeg mener med "nå ja ja?" Ikke andet end at så må du gøre det - smutte altså... Og så troede jeg egentligt, at du ville smutte permanent fra forum igen, det er derfor jeg siger farvel til dig Hvis det er ikke er det du har tænkt dig, så skal du selvfølgelig bare glemme, at jeg har skrevet det
  3. Ja, jeg tænker det samme. Jeg går ikke ind for mere kontrol, men jeg går i den grad ind for at folk selv sætter sig ind i tingene.
  4. Hvor er det dejligt Ascha Og hun er rigtig fin :hjerte:
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Sygdomme
    Det håber jeg da Jeg vidste også godt, at stress kunne give nogle symptomer, men troede ikke det ville være så slemt og var også lidt rådvild mht. hvad jeg lige skulle gøre ved det. Så jeg er rigtig glad for dit indlæg :5up:
  6. Okay, jeg troede bare du gerne ville skifte, fordi han ikke gad spise det Men ellers så får Bobo Markus Mùhle og det virker som om han trives godt på det. Han har lige haft tynd mave en dags tid (i går) men det er faktisk allerede ovre. Så det er ikke slemt og skyldes sikkert bare foderskiftet Det kan du måske kigge på, hvis det ikke allerede er forsøgt Ved ikke om det bliver for kedeligt dog :hmm: Måske kan du også tilsætte lidt til foderet derhjemme og så satse på, at han godt vil spise ren tørfoder ude, fordi det så ikke er blevet kedeligt, når han ikke får det hver dag?
  7. Jeg tror, at hun bliver ved med at være ret hvalpet hele livet - mere end Karla, kunne jeg forestille mig ud fra hvad du har fortalt om dem begge to. Jeg har i hvert fald fået indtryk af, at hun er en mere "lalleglad" type, hvor Karla er lidt mere "alvorlig" i det. Jeg ved selvfølgelig ikke, om det er skudt helt ved siden af, jeg har jo aldrig mødt dem Men som sagt tror jeg, at der altid vil være lidt hvalp over hende, men at hun selvfølgelig også bliver ældre (sikkert efter løbetiden) og en eller anden dag - når hun bliver fem eller sådan noget ) vil du stå og kigge på hende og tænke "hvor blev min hvalp af?" Men det er bare hvad jeg tror uden nogensinde at have haft tæver selv, så måske tager jeg helt fejl og det viser sig, at hun i virkeligheden bare er retarderet
  8. Det er altså også rigtig godt :5up:
  9. Ej, hvor er det godt :klap:
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Sygdomme
    Åh, jeg er virkelig glad for du skriver det der, for Bobo er jo lige flyttet og klør sig helt vildt lige for tiden. Det er blevet lidt bedre efter han er begyndt at få noget lakseolie, men han klør stadig lidt. Og jeg har været så bekymret over at det var allergi eller sådan noget - nu er jeg mere rolig
  11. Måske kan du bare nøjes med at "spice" tørfoderet lidt op, hvis han trives godt på det? Måske med nogle dåsetomater, kogt kyllingevand eller makrel i tomat eller tun i olie eller sådan noget?
  12. King og Charlie, der er ved at æde hinanden... som man så ikke rigtigt kan se, men billedet er altså større på min computer... Charlie og en god "veninde" King og Buster Fuld kontakt, min gode vuffer Og lidt mere King, som er ham jeg har flest af Gud, hvor jeg savner ham...
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Nå ja ja... Men så farvel da...
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Nej, jeg ser altså heller ikke at nogen bliver sablet ned. Og det er ærgerligt at nogen føler det sådan. Jeg opfatter det bare som almen viden, at beagler kan være svære at have løse, fordi de ikke ænser andet, hvis de får færten af noget. På samme måde, som jeg ville tænke, at jeg skulle arbejde ekstra for indkald, hvis jeg fik en slædehund og arbejde mere for at "gøre mig fortjent" til min hunds opmærksomhed, hvis jeg fik en terrier. Det er racekarakteristika og gør jo bare, som Ulla skriver, at vi kan få en hund, der passer til os alle sammen hver især. Det gør ikke hverken den ene eller den anden hundeejer bedre, at man har forskellige præferencer. Beagler er f.eks. slet ikke en hund for mig - det tror jeg i hvert fald ikke - men derfor kan det jo godt være en dejlig hund for andre alligevel Men trådstarter, jeg kunne faktisk godt forestille mig at spor ville være rigtig godt for en beagle Men måske også lave nogle tricks eller andet samarbejdende, som hunden synes er sjovt. Det kan selvfølgelig ikke foregå i lige så lang tid, før hunden bliver træt af det, som hvis det havde været en border collie, men lidt har jo også ret Og tricks kan du finde masser af på nettet.
  15. topic svarede på Therese's Trinek i Debat
    Jeg tror altså også, at ens mavefornemmelse har rigtig meget at sige.. Hvis man bare er lidt "tunet" ind på sin hund, tror jeg at man har en god fornemmelse af hvornår nok er nok..
  16. Årh ha... Tror altså jeg må have sådan en bamse hund en dag
  17. Nej, det har jeg aldrig sagt Tror vi er på samme side i den her.. Hehe.. Men ja, kan godt se din pointe :blink:
  18. Øh okay Det har jeg godt nok aldrig hverken hørt eller set nogen gøre :hmm:
  19. Næh, det var også bare et eksempel. Du kan også sige, at der ikke er nogen, der bliver dømt, før de rent faktisk har begået et bankrøveri. Altså, normalt bliver man jo ikke "dømt" på forhånd.
  20. Men de der sammenligninger er jo alt sammen noget man bliver straffet for, EFTER man har gjort det. Du giver jo heller ikke en mand et klip i kørekortet bare for at eje en bil i tilfælde af at han en dag måske vil gøre noget kriminelt, mens han er bag rattet. Og det er som sagt der hvor den halter lidt for mig.
  21. Haha... Fin beskrivelse...
  22. Bum bum, kan ikke lige komme i tanke om nogle Bobo ligner... :hmm: Men sjov tråd, den vil jeg følge med i! Og lige om lidt kommer P herind og viser et billede af Flips som Prinsesse Leia...
  23. topic svarede på Therese's Trinek i Debat
    Hahah... Og i lige måde :blink:
  24. topic svarede på Therese's Trinek i Debat
    Det er lige præcis det jeg også prøver at formulere

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.