Alt der er opslået af PinPoynter
-
Dulletråden
falde sko? Sådan nogle har jeg heldigvis ikke jeg har faktisk ingen pæne sko, jeg har et par dejlige wrangler støvle med en lille hæl, men de er lysebrune (og rigtig pæne til jeans!) Jeg er bare ikke til sådan rigtig pænt brug :stupid: p.s . bare ben, bliver over mit lig! Har bare verdens grimmeste ben med lilla knæ + ar på det ene knæ
-
Dulletråden
ikke et dårligt bud :blink:
-
Dulletråden
Taaak:bighug:, men tror det er bedre at jeg overgiver mig og køber et par nye jeans uden huller... tror ikke jeg vil have det ret godt i en nederdel, uanset hvor fin den er. Har kun haft kjole på en enkelt gang siden jeg var 9 år gammel... Jeg er ligesom bare ikke bygget til kjoler
-
Dulletråden
den første ligner en natkjole (pæn, bevares, men til at sove i ) og nr to ligner noget kinky kirurg-outfit :hmm: elsker dig ret meget! men nej, der er ca 10 kilo forskel...
-
Folk har sagt at min hvalp ikke er OEB, men hvad er hun så?
Hvorfor har hun Hollandsk pas hvis hun efter sigende er født i DK?
-
Hjælp, løsgående pitbull
hvis den ikke engang kommer helt over til dig, ville jeg som end ikke gøre så meget. Bare gå forbi den, jeg ville ikke begynde at råbe af den eller lignende, du risikerer at den lige pludselig finder dig mere interessant og kommer over for at se hvad der sker, eller i den anden grøft, at du skræmmer den på en må så den går i forsvar. Du kan evt smide nogle hundekiks til den, væk fra dig selv, men så finder den nok hurtigt ud af at opsøge dig igen en anden gang
-
Hvordan kopier jeg tekst fra et andet indlæg?
du klikker enten på "besvar med citat" (som tager dig direkte til hvor du svarer), eller på den lille knap med " lige til højre for, og så klikker du besvar emne når du er klar til at skrive. Så kommer citatet op i den kasse hvor du skriver dit indlæg, og du kan slette de dele af citatet som du ikke ønsker at bruge i dit indlæg.
-
Sally mangler et får!
Nå ja, hun blev fjernet fordi han blev tvangsindlagt, så der har nok været andet end "bare" stofferne galt med ham..
-
Sally mangler et får!
Hun blev fjernet. Han var (er?) junkie, og passer ikke sine hunde ordentligt, Sally er ikke den første hund de har fjernet fra ham. Tror bestemt aldrig hun er blevet slået eller "mishandlet" fysisk (det er hun ALT for sød og tillidsfuld til), men han kunne glemme at fodre hende, og glemme at han havde lukket hende ud, hvor hun så bare løb rundt ude i skoven og havde en fest :banan: -men nok var lidt sulten.
-
Hundekurv.
Tjaaa, Charles ville helt sikkert ønske her var varmere, han sover med dækken på om natten, og jeg pakker ham altid lige ind i et fleecetæppe også Sally er vist lidt ligeglad..
-
Hundekurv.
Mine har deres egen sofa, og Sally har en lænestol
- Gentlemen
-
Brokketråden
Ja, men til gengæld får jeg "fornøjelsen" af at lufte mine hunde i snor på vejene her omkring senere, med klapvognen. Det er ikke noget at skrive hjem om
-
Brokketråden
Jeg vil gerne brokke mig over at jeg ikke fik arrangeret at komme ud på gården i dag, for solen skinner og det er så smukt udenfor! Og lidt frisk luft ville have været godt for forkølet baby (og mig)...
-
Brokketråden
Jeg har siddet i min pyjamas og set kiksede amerikanske julefilm hele eftermiddagen, så julestemningen er så småt på vej her! Har "desværre" ikke kunne lave for meget, for Martin har sovet, og border collien slapper bedst af når der ikke sker for meget (han jagter skygger/lys/julepynt i loftet :stupid:)
-
Dulletråden
den mangler jo et ærme?
-
Dulletråden
helt klart jeans! og så noget løst der kan gemme en flappet post-graviditetskrop
-
Dulletråden
Jeg vil gerne være pæn nytårsaften, men har ikke noget pænt tøj. Budgetten siger "eBay", kom hid med nogle gode ideer Der er helt frit slag. Jeg har ret kedelig smag, ved ikke hvad jeg kan lide, men ved helt sikkert hvis jeg IKKE kan lide hvad jeg ser..
-
Agilitykonkurrencer - fælles: Efterår 2011
Jeg synes i begge ser super gode ud, det glemte jeg helt at skrive midt i at jeg havde travlt med at grine af Iso
-
Død over den hvide schæfer
den kunne jo passende så på mystisk vis havne herovre til marts :hjerte: Lets face it, vores hus er vist bare mere egnet til hunde der kan holde varmen (Charles er i hvertfald klar med sin kuffert, efter du skrev du har 32 grader hjemme hos dig!)
-
Agilitykonkurrencer - fælles: Efterår 2011
den sidste bane :lol:
-
Sally mangler et får!
Sally har haft en lidt uheldig opvækst med fri adgang til en masse (selvskabt) sjov, men slet ingen grænser eller almen opdragelse, så hun finder det lidt svært at blive "tøjlet"
-
Nummer 3 hund og dårlig samvittighed?
haha i know!! Det er fandme hårdt at være voksen og fornuftig!
-
Martha fylder 1 år idag
:hjerte::banan:
-
Nummer 3 hund og dårlig samvittighed?
Om den er nemmere kommer nok an på om du skal have hvalp igen? Sally kom jo teknisk set ind i familien som en nr 3, men synes ikke hun var specielt nem . Jeg har aldrig prøvet at få en hvalp som nr tre. Det har været Lexi (som kom til, sammen med Martin), Charles og Sally. Som nr tre ville jeg rigtig geren kidnappe Milo, eller hente den her Sally-klon (samme blanding, 7 mdr) :hjerte: fra en rescue i Hull Men må hellere besinde mig