Alt der er opslået af PinPoynter
-
skal man have en jakke til den ?
Hvis din hund bliver kold og fryser når det bliver vinter, vil den nok sætte pris på et godt dækken:5up:. Sådan en DSG har jo ikke meget uld i pelsen! g hundedækkener behøver slet ikke være "pyntede", de fåes skam i alle former og farver, nogle ret smarte og praktiske og slet ikke "dukkede".
-
Trækken på gåtur
Du siger du har prøvet både skift retning metoden, og stop og kom tilbage metoden, uden succes. Med den type hund har jeg og min kæreste selv flere gange haft succes med at gå meget, meget langsomt. Du skal helt ned i snegletempo, gå med rolige, tunge skridt, og gør turen kedelig! En hund med den slags stress (som ikke nødvendigvis er noget negativt, selvom det lyder sådan, vi kan også kalde det livsglæde?) kan man med den metode "tvinge" til at slappe af og mærke sig selv, ved konsekvent at gå langsomt, og at der intet sker, hverken snakken (andt end rolig ros), klikker, godbider eller andet, indtil hunden begynder at fravælge den voldsomme trækken, og tilvælge dig.
-
Hvad gør man så lige som ansvarlig hundeejer?
den der kampdalmatiner ser sgu lidt agressiv ud den er jo ved at æde ponyen!?
-
Dexter på græsplænen; Nu med venner :P
dejlige billeder :hjerte:
-
Hvad gør man så lige som ansvarlig hundeejer?
det siger den nye lov så at de vil, hvis de skambider, uanset hvad du synes, det er nemlig politiets pligt.
-
Hvad betyder "gå pænt" for dig?
For mig betyder det at hunden ikke trækker, og at de ikke hele tiden skifter side/bytter plads (det er irriterende med flere hunde). De må snuse, gå foran eller på hvilken side de vil osv.
-
Positive oplvelser
Altså det er ikke den vilde historie jeg lige kan komme i tanke om, men i weekenden var vi hos min onkel og tante på Fyn, og deres lille terrier krydsning (brder terrier/ fox terrier) elskede bare Agnes, og var så blid og tålmodig med hende Synes den gælder, fordi jeg ellers altid er så fuld af fordomme om terriere
-
To hunde ?
Har du overvejet det økonomiske? Selvom du finder en rask hvalp, er der jo ingen garanti for at den ikke kommer til at fejle et eller andet senere hen, og så vidt jeg husker har du ikke alt for mange penge at gøre med?
-
Akrylmaling på væg?
Hvis der er forandringer mens man er gravid, er der vel også forandringer når man ammer? Jeg ed ikke mere om det end hvad LL flygtigt sagde i en samtale vi havde, men hun ved jo alt ()..
-
Akrylmaling på væg?
nu kommer Lykkeliv lige om lidt og forklarer noget om at male mens man ammer
-
Nissan & Chiki
Det ser hyggeligt ud!
-
"Tør" du altid skrive din mening?
Jeg har ikke noget problem med at skrive min mening, det behøver jo ikke betyde at man ikke tænker sig om og vælger sine ord med omhu.
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
Planen for Sally er først og fremmest at kunne løbe agility på et hold, istedet for enetimer (som koster over det dobbelte ). Der skal læres højre og venstre (er gået lidt igang) og også mere felttræning, og slalom selvfølelig... ... og den evige "ikke løbe over til alpakaerne"
-
Hunde der holder mennesker
hvad mener du med det? Man holder vel ikke op med at være mor, fordi børnene flytter hjemmefra?
-
Hvad er 'meget gøende'?
Nu er der jo også meget forskel på spidser. Min akitablanding gøede næsten aldrig, på trods af at hun var kvart schæfer og kvart samojed
-
Sådan gør man sine hvalpe håndsky fra starten
Evt kan du låne min lille Agnes på 6 mdr til at kværke en på et foto, så folk kan se de er vant til børn
-
Hunde der holder mennesker
Jeg har hunde og barn, og jeg elsker mine hunde højt, lige så højt som før lille Agnes kom til. Men skulle det forfærdelige ske at vi f. eks. mistede vores hus, INGEN penge havde, Agnes fik allergi, ja så tror jeg altså at barn ville komme før hunde. Dog er jeg villig til at gå rigtig langt for mine hunde, og kan på stående fod komme i tanke om rigtig mange mennesker der kan/vil hjælpe os md hunde og katte i sådan en situation.
-
Måløv hundepension AV AV AV hold jer væk,hvis i elsker jeres hund
Martin og jeg har jo pet sitting som en del af hans forretning, og han har haft forspørgsler fra folk (undskyld mig hvis jeg allerede har haft skrevet det i denne tråd) som ville have deres hund passet i eget hjem, med en times besøg dagligt! En var en lille 1 årig staffie/bullterrier blanding, og ejeren mente bestemt den ville klare sig i 3 uger (!!!) uden mere kontakt end en times luftning dagligt. Martin fortalte hende at udover at den sikkert ville udvikle seperationsangst, ville splitte huset ad, enten glemme sin renlighedstræning eller ende med en seriøs blærebetændelse, så var det dybt uetisk og det ville han slet ikke være med til. Tænk at folk overhovedet kan foreslå det?
-
Mystik
Jeg ved at man med mennesker anbefaler max 3 gange kejsersnit, og det er immervæk noget andet når man som voksen selv overvejer og vælger den risiko for sit liv og helbred. En hund kan ikke rationelt vælge den risiko. For jo, der er grænser for hvad kroppen kan holde til. Der skal vist også gå en god tid mellem hver graviditet hos mennesker der har fået kejsersnit, for at minimere risikoen for at arrene sprænger op indvendigt. Jeg ved ikke om der er større risiko hos mennesker for ikke at kunne føde normalt bagefter, jeg ved slet ikke så meget om det som jeg burde, i og med at jeg fik kejsersnit for 6 mdr siden, men det er mig i en nøddeskal, lykkeligt uoplyst
-
Mystik
Det lyder SLET ikke sansynligt at det er hannens benlængde der har indflydelse på om hvalpene kan fødes normalt, er bange for at du virkelig er blevet narret af denne sælger . Alle hundehvalpe, UANSET RACE, ser stort set ens ud ved fødslen, og det er næsten umuligt at se racepræg på en hvalp før den er nogle uger gammel. Desuden er størrelsesforskellen på en nyfødt versus en voksen hund procentvis meget forskellig. Dvs alle nyfødte hunde er mere end i størrelse end alle voksne hunde (racer). Det er blandt andet derfor at store hunde får flere hvalpe i et kuld, der er plads til dem! En lille hund bærer procentvis større hvalpe, og derfor er der plads til færre hvalpe i den enkelte tæve. Her et kuld nyfødte gravhunde Her et nyfødt kuld rottweilere Alle har korte ben og tykke maver. Gravhundene er en smule længere og slankere, men det er jo næsten ingenting i forhold til hvor forskellige de ender med at se ud. Derudover så er der vist stadig ingen andre herinde der har hørt om en kortbenet dansk svensk gårdhund? Synes det er dybt useriøst og grænsende til dyrplageri, det sælger udsætter sin tæve for, uanset om det er uvidenhed eller direkte griskhed.
-
Hvad var den sidste film du så???
hvad handler den om?
-
Gæt en blanding
nej vel? og den er større end en springer/på størrelse med de største springere man ser.
-
Gæt en blanding
nej det har jeg ikke... den er også sommerskamklippet lige nu og nervøs for fremmede og gør en hel del. Ligner den her en del, men lidt mindre rund snude, og mere pels
-
Sådan gør man sine hvalpe håndsky fra starten
øv! Var det en af dem du havde kig på??
-
Gæt en blanding
man KAN bare ikke regne med hvad man tror de vil ligne af en bestemt blanding. Vores nabo har en springer / pomeranier blanding, og havde han ikke fortalt det, havde jeg svoret det var en springer /border collie. Den er sort med hvide aftegn og lang tyk sort pels, ligner FULDSTæNDIG de "sprollier" jeg har set, også størrelsesmæssigt. Men eftersom det var moderen der var poms, og hun var deres hund, er de ret sikre