Alt der er opslået af PinPoynter
-
Shiver
åh hvor er han dejlig :hjerte: Jeg har venner der gør lignende arbejde i Sri Lanka, og det er så fantastisk at se hvordan hunde og katte kan komme sig med en smule medicin, mad og kærlig pleje :hjerte:
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
hvad er "krogen"?
-
Gæt en blanding
jeg synes bare jeg har læst om flere der havde fået lavet den test :hmm: men ejg er ikke sikker.
-
Bach Rescue Remedy
det kan måske betale sig at købe det i UK over nettet, tjek lige før i handler. Herovre er det i hvertfald noget billigere end hjemme (eller det var det sidst jeg købte en flaske). Vi har brugt det i forbindelse med flytninger/nye hunde etc. Lenschow, må jeg have lov at sende dig en PB om noget helt andet? (kattespørgsmål).
-
Han gør aldrig
Indtil Akita var 6 år gammel og jeg fik hund nr to, ville jeg ikke have kunne genkende hendes gøen i en flok hunde, så sjældent hørte jeg det. Men Indy fik hende efterfølgende nogle gange lokket med til at gø (men nu sidder jeg og for jeg kan ikke huske deres stemmer).
-
Jubiii... Er bare så glad
Altså nu er jeg jo ikke til de flapørede () men hold da k*ft hvor ser han godt ud!! :5up::klap: Wow en lækker dreng, og stort tillykke med resultaterne! Det er så fortjent! :kys:
-
Gæt en blanding
kan man ikke det? tror der findes en amerikansk test..
- Gæt en blanding
-
Gæt en blanding
nej ingen af de to. Tror heller ikke du finder mange broholmere i England
- Gæt en blanding
-
Gæt en blanding
I blev aldrig færdige med at gætte min
-
Træt eller frisk
Charles håndterer stress langt bedst når han er frisk og veludhvilet. Sally er bare generelt nemmere i alle henseender efter en laaaang løbetur. Jeg synes det er meget forskelligt fra hund til hund! Dog vil jeg sige at hvis det er noget hunden skal lære noget af, kommer man ikke langt med at de er alt for trætte.
- Gæt en blanding
-
Gæt en blanding
det var også mit gæt, men nej, ingen af dem
-
Gæt en blanding
Fik lige taget et billede af naboens pomeranier/springer spaniel Og så har jeg en ny i kan gætte..... det er en lidt svær vinkel billedet er taget i.
-
hvilke helbredsproblemer kan din race have?
1 schæferblanding og en rottweilerblanding. Jeg kan vist bare ligeså godt linke til en side om alle sygdomme hos hunde Indtil videre er de nogenlunde ok Sally døjede det første halve år vi havde hende med sine analkirtler, men det ser ud som om det er ved at være gået i sig selv. De har begge tendens til dårlig mave, men det er ikke værre end at de kan tåle alverdens godbider og selvdøde kadavere
-
Spøgelses-alderen, hvordan er det egentlig?
Indy havde en periode hvar alt var farligt, jeg kan ikke huske så meget af det lige nu, men det var helt sikkert i den periode hun fandt sin stemme Jeg mener ikke jeg gjorde et stort nummer ud af det, eller også var det i hvertfald bare sådan høj lys "kom så, ikke så meget pjat" agtigt. Hun endte da med at blive en nogenlunde rolig velafbalanceret hund :blink: Så der er håb forude.
-
Han løber da faktisk rigtig fint nu?!
Er det meningen at han skulle være 100% rengående nu? Fr det synes jeg måske ikke han er.. men jeg ved ikke hvad der er forventeligt.
-
Ikke lige sådan jeg havde forestillet mig
øv hvor jeg føler med dig. Jeg har selv mistet en epileptisk hund, og som du selv skriver, opdager man først bagefter hvor meget der har været indrettet efter hundens sygdom, og hvor meget det egentlig har fyldt. Man tænker jo ikke over det mens hunden er der, man indretter sig jo bare efter dem, de er jo en del af familien :ae:
-
Useriøse hunderacer?
Jeg synes den der kamel er skide godt lavet
-
Er han for tynd?
Han ser bestemt ikke tynd ud! Synes ikke engan han er voldsomt slank, men man ser godt nok også mange rigtig fede DSG'e ude omkring. Vær du glad for at din ikke er en af dem
- Avlrestriktioner
-
langhåret schæfer han søges til parring.
Sådan en dyrlæge tjener jo også godt på et kejsersnit
-
Forum forslag
det tror jeg ikke du får folk til, men vi er alle klar til at svare hvis du spørger når du er i tvivl
-
schæfer-langthåret schæfer.
det er fordi de to hunde i danmark ikke begge er samme race, og ligesom med alle andre racer, kan en blandingshvalp ikke få stamtavle. I DKK hedder den hvide hvid sweitzisk hyrdehund. I andre organisationer hedder de hvide også schæfere, men jeg ved ikke om de tillader blanding af de to typer? De tillader jo gerne avl på alt der kan krybe og gå, så det ville da slet ikke undre mig