Alt der er opslået af PinPoynter
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
Jeg tror altid det har været svært med frivillige til arbejdsdage.. lidt af det er nok at folk HAR meget travlt, og måske kun lige kan finde tid til selve træningen, men ikke har tid til ekstra arbejde? Lidt kan måske også bare være folk der er dovne og regner med at "de andre" ordner det? Hvis der er lidt penge i kassen, kunne man måske lokke med lidt mad/grill hygge efter endt arbejde? Eller en gratis ekstra træningstime til dem der kommer og hjælper? Ved godt at folk BURDE gide hjælpe...men nogle gange skal der lidt "gulerod" til før folk vågner op.
-
Regnfrakke - Hvilken farve passer bedst Dexter?
det lyder også træls... Tror dog ikke han bliver syg med mindre han bliver kold. Men jeg ved hvor træls det er med våde hunde der aldrig tørrer, han nummer 4 af slagsen nu!
-
Regnfrakke - Hvilken farve passer bedst Dexter?
hvorfor skal han have regnjakke?
-
Rottweiler tisser indefor = frustreret ejer.!
det er måske blevet lidt en vane? Det er jo både til vores fordel og ulempe, at hunde husker og lærer ting de gør flere gange
-
Rottweiler tisser indefor = frustreret ejer.!
Jeg tror du bliver nødt til i en periode ikke at have døren stående åben. Det er faktisk ikke helt sjældent at hvalpe har sværere ved at blive renlige på den måde, da det hele er overladt til dem selv. Så luk døren, og tag hende med ud sammen med dig, hver time/2 timer, og skamros når hun tisser ude, især hvis hun kan på kommando!
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
Udover alpakaerne på den ene side, er der også Morgan, en kæmpe stor hvid hest på den bageste side. Han er også ret nysgerrig og vil gerne kigge (staklen bor alene og er nok ensom ) men han er noget mindre flyvsk end "kamelerne"
-
Hårtab - Hvad søren kan det være ?
der findes en sygdom som især greyhounds får, hvor de taber pelsen... kan ikke huske hvad den hedder :hmm:
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
Kan godt se nu, at min baner ser lidt lamme ud, for jer der løber konkurrencer:genert:, men jeg synes virkelig hun er kommet hurtigt efter det. Vi træner langt fra hver uge, for der kommer tit noget i vejen for enten Lynn eller mig. Hun springer ofte fuld højde nu, men spring der står svært, eller hvis det handler om noget andet end lige springet (slalom osv) er de enten medium eller halv medium/halv fuld.
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
Super time med Sally i dag, hun var virkelig på, især med slalom som hun næsten ikke lavede fejl på i dag, og de gange hun gjorde tog det ikke farten af hende! Vi arbejder jo med channel weaves, og i dag var de altså ret tæt sammen, måske ca 30 cm? Og vi fik en ret skarp vinkel på et spring inden slalom, på tegningen stå der to spring, men det var bare det samme spring vi flyttede fra højre til venstre side Ellers var det igen nemme baner for at fremme fart og drive, og nogle stykker med et par skarpe vendinger. På den her bane skal de siges at alpakaerne er lige ovenover nr 3, 4 og 5 (deres mark er hele den langside af træningsbanen, og i dag ville de gerne se hvad vi lavede ) Hun var ikke derhenne en eneste gang! :klap: Igen, med alpakaer! Denne gang med frit udsyn og løb sirekte ned mod alpakaerne! Igen dygtig hund, som blev hos mor :hjerte:
-
Hvor mange gange om dagen får jeres hund mad?
2 gange
-
plaqueoff ?
øhh hvorfor give en hvalp plaqueoff.. den taber jo alligevel tænderne om nogle måneder? :hmm:
-
Min hund er ikke god nok....
Så vidt jeg er informeret er det nærmest en rutineoperation nu om dage? Jeg ved at man opererer meget små babyer, som du selv var, og de resultater jeg har set billeder af har været virkelig flotte:5up:! Det må dog være lidt underligt som forældr, at se sin baby blive lagt i narkose og kørt væk, og så komme ud igen med et helt andet udseende? Det tror jeg at jeg ville finde lidt svært.
-
Tillykke gamle tøs!
forsinket tillykke til en smuk grånende dame
-
Min hund er ikke god nok....
:klap::klap::klap: Synes sgu alligevel du er sej sådan at undersøge det til bunds og indrømme din fejl. Gad bare så godt vide hvem der har bildt dig det ind?
-
Jeg har brug for noget beroligende
Det ER ren rutine for dyrlægerne, og med flere års involvering i rescues herovre har jeg endnu til gode at høre om en sterilisation der er gået galt. Tæverne komme sig hurtigt, og du vil ønske du havde gjort det for lang tid siden :5up:
-
Lille Milo ♥
åh gud nej, ville få nerver af at skulle passe så lille en hvalp
-
Lille Milo ♥
Han ser meget større ud på billeder end han er, han er bare en lille tibetansk terrier hvalp på knap 5 mdr. Han er feriebarn, mens hans mor og far er i Firenze (Vi har jo dog walking/ pet sitting som forretning).
-
Lille Milo ♥
Det går over al forventning her! Milo er sød og nem, han er ved at vende sig til kattene, og han er mild og kærlig med Agnes. Men man skal HELE tiden holde øje med hvad han finder at tygge i ...han er totalt nuttet, men har dog bekræftet hvad jeg længe har sagt; aldrig mere hundehvalp! Jeg lufter ham hver dag sammen med Charles, og han elser at følge Charles rundt, og lette ben de samme steder, han er en fremmelig ung mand! Han har kun haft et uheld indendøre, i går morges hvor Martin troede han havde tisset udenfor, og lukkede ham ind igen, ellers har han været helt renlig. Han sover i sit eget but om natten, med alle sine egne tæpper etc. Mysser til en sovende Charles :hjerte: min smukke dreng
-
Min hund er ikke god nok....
really?? Det vidste jeg ikke!
-
klage og vræle indlæg
Jeg er klar over at du skriver at du har fået 100 råd og prøvet dem alle, men nu vil jeg også lige komme med et Hvis du er nervøs for at han trækker skævt i haltiselen, så lær ham at gå på begge sider af dig også, så trækker han i det mindste skævt begge veje Det KAN også nogle gange være nemmere at indlære at gå pænt på den anden side af hvad den er vandt til, fordi det er et helt nyt billede for hunden (men det har du måske allerede prøvet?)
-
Hunde-hygge, i alle aldre!
er vildt skuffet over manglen på billeder!
-
Forbudslisten og din blandingshund
undskyld for OT! Hunde og katte kan rejse ind i UK 6mdr efter blodprøvetagning af rabiesantistoffer, hvis testen er ok selvfølgelig. Derefter kan de frit rejse frem og tilbage, såfrem der altid vaccineres indenfor tidsgrænsen skrevet i passet.
-
Forbudslisten og din blandingshund
ingen karantæne, alle vores har pas
-
klage og vræle indlæg
Når man giver op efter mindre end en uge hver gang, så er det da klart at hunden lærer at han bare skal være vedholdende?
-
Sally er....
nej, hun er helt forsigtig hvem ville have troet det?