Alt der er opslået af PinPoynter
-
Vi afliver da kun listehunde....
-forstår ikke hvad du mener?
-
Vi afliver da kun listehunde....
jeg synes det er absurd at aflive hunde der angriber andre hunde, men sådan sætter vi jo alle vore grænser forskelligt.
-
DRU Stambog - Hvorfor?
det er vist agility
- DRU Stambog - Hvorfor?
-
Salmonella i hundesavl
mit spædbarn bliver slikket af både vores egne og andres hunde, og hun har ikke fået salmonella
-
"Glemt indkald"
som jeg har forstået pointen, er det ikke at hunden ikke kan "lære" indkald, men at en MEGET stor procentdel af disse hunde, uanset hvor godt de er trænet, en eller anden dag siger "vi ses" og pludselig stryger 5-10-20 km. Har bare hørt det for mange gange med huskies og mutter, "det har den aldrig gjort før". Og vi taler om at der kan gå år før de pludselig tager den første tur. Om man vil tage chancen er vel op til en selv, jeg tror ikke jeg ville turde
-
Overraskende film
Pierce Brosnan er altid frygtelig min overraskende film var The kings speach. Troede seriøst det var den mest dødkedelige film, men blev virkelig grebet af den. Uhhh og den der Tron Legacy der var ude sidste vinter. Tog med og så den for Martins skyld, med elskede den!
-
Nej nu kan jeg snart ikke mere ;(
Min dyrlæge forsikrede mig om at der kun findes 2 forskellige præparater man bruger til hunde med epilepsi, derudover gives der under anfald diazepam som stikpiller, som en anden også nævner. Al skift mellem medicin skal ske meget langsomt og efter dyrlægens anvisning. Jeg tror bestemt det kan betale sig at tale med en dyrlæge med speciale i epilepsi, om sin nye mistanke.
-
Kastrering - håber der er nogle der kan hjælpe!
det er ikke alle piller der må knuses, så tjek lige med dyrlægen først. Og hvis han kastede op efter en pille, kan det måske tænkes at han ikke har været helt smertedækket?
-
Puma, 1. dag
:hjerte: hvad race er han?
-
Min dejlige hunde
tænk sig engang, jeg har aldrig rigtig lagt mærke til det før jeg så de her billeder!
-
Min dejlige hunde
Min veninde Erika har taget billederne. Der var desværre ikke helt godt nok lys til hendes kamera, men jeg er meget tilfreds alligevel!
-
Min dejlige hunde
Se lige mine dejlige hunde :hjerte::hjerte:
-
Agilitytræning - fælles forår 2011
Hun ELSKER det! :banan: Vi havde næsten en rigtig dum episode, men heldigvis er Sally ikke nem at ryste Vi havde trænet lidt på vippen for allerførste gang, jeg holdt i halsbånd og stopfodrede (for at hun skulle gå langsomt og ikke løbe over den), og Lynn sænkede den langsomt når hun gik over... Vi gentog det tre gange, og Sally var helt cool. Så tog jeg en lile serie spring, som hun gjorde fejlfrit, så jeg smed hendes bold som hun hentede.... og kom tilbage med, henover vippen! :stupid: Hun så lidt overrasket ud da den klappede i jorden, og hun hoppede ned fra feltet, men blev ikke bange. Vi tog den en gang mere, helt kontrolleret som først, og hun var slet ikke påvirket, åndede hund
-
Agilitytræning - fælles forår 2011
Her er så de billeder Erika tog, trods halvdårligt vejr Sallys allerførste gang på den høje balance, sidste gang prøvede vi en lav, men hun er ganske uimponeret af højden, og vi måtte løbe for at følge med ¨ Og på A'et. Pas nu på de felter opad Sally! Og lidt spring. Hun springer mellemhøjde endnu, men Lynn satte et par af dem op i den ene side. Sally er ligeglad med hvor høje de er Første gang på flyv Er hun ikke dejlig? :hjerte:
-
Et par friske af Hugo trolden
Åhh han er så sød, har du virkelig allerede haft ham i 3 mdr?! :hjerte:
-
Lidt BARF og lidt tørfoder?
mine to trives bedst påven blanding af råt og tørkost. De får tørt om morgenen og kød om aftenen, og det er det de begge trives bedst på.
-
Agilitytræning - fælles forår 2011
Erika fik taget nogle billeder også, men de skal lige igennem maskinen
-
Agilitytræning - fælles forår 2011
:banan: [media] [/media]
-
Alder ved omplacering
Jeg forestiller mig ikke at internater giver hunde til børnefamilier, med mindre de ved om hunden er vant til børn, eller det er en lille hvalp? Ellers vil jeg ikke sige der er en max alder, det kommer jo helt an på om hund og børn går godt i spænd
-
Nu starter dåsekrigen!
ja, kan du så komme igang
-
Nu starter dåsekrigen!
hvis det er den vej umulia bor på, hvordan skal hun så lufte hund hele sommeren uden bil?
-
Min hund har bidt en håndværker fordi han ville lege :(
hvad med at give ham al maden som fordersøg? Hvis han er på streng diæt og spiser meget hurtigt, kan du derved strække tidsrummet han bruger på at spise, OG få hans lille hjerne brugt lidt positivt på at finde sin mad, enten i haven eller i huset (min venindes bull dog sviner dog rimelig meget når hun spiser, så haven er måske at foretrække ). Og ja, gem da en lille håndfuld til den tid på aftenen hvor der gå ballade i ham, men giv det INDEN han begynder, igen som søg, evt med en aktivitetsbold? Så han kan få afledt noget af sin energi.
-
Dyrlæge etik vs betaling
du behøver da ikke rulle med øjnene af mig, jeg spurgte jo bare fordi jeg ikke var sikker. Men tak for opklaring.
-
Dyrlæge etik vs betaling
Jeg er ikke sikker på om jeg forstår dig rigtigt her, men mener du at Silkes helbredstjek er vigtigere end et akut kejsersnit?