Alt der er opslået af PinPoynter
-
Så blev man ellers lige overmodig..
Agnes var også dygtig (hun lå i barnevognen udenfor indhegningen, og kiggede på træer der svejer i vinden ). Sally kom ud af bilen fuldt glammende , og træneren sagde at jeg selv måtte bestemme om jeg ville arbejde udenfor indhegningen eller inde med de andre hunde (hun havde fået hendes adfærds-/baggrundshistorie). Jeg valgte at starte ude, og så kunne vi altid komme ind hvis det gik godt. Jeg havde snoren klipset i selen og haltien, og allerede fra starten fik jeg masser af øjenkontakt selvom hun larmede. Der gik max 10 minutter, så var hun stille! Vi gik ind til de andre, og gi klidt frem og tilbage, arbejdede med øjenkontakt, og jeg klikkede også for at kigge på hunde uden at gø af dem Hun kunne både sitte og dække med stor koncentration! Og hun gik fint rundt i løs snor. Hun havde dog et godt øje til en nuser lille hvis staffie dreng, han så bare sød ud.. hver gang han skulle dække lå han og vred sig rundt på ryggen Efter en halv time var der pause, og så gik de allesammen pludselig rundt og skulle skiftevis over til vandet, og så blev hun stresset og larmede igen. Men fik rimelig hurtigt samlet sig sammen, og arbejdede med mig igen. På dette tidspunkt var snoren kun i selen! Jeg gav hende et par snusepauser hvor hun fik lov til at snuse rundt langs hegnet, hun er meget næsefikseret, og det er et alternativ til leg eller kontakt med de andre. Efter pausen arbejdede vi alle med at lære dem at komme "ind på plads". Det er et helt begynder hold vi er på, selvom hun kan en masse almindelige ting, havde jeg jo ikke regnet med at hun ville kunne det i selskab, men jeg er glad for at arbejder med absolut nul præstationspress, det er jo slet ikke det vi er der for! Der blev kun arbejdet med hundene i snor, hvilket nok var meget godt Hun gøede igen da vi gik, men jeg var slet ikke til at skyde igennem på det tidspunkt Da vi kom hjem gav hun lige Charles en gang "bank" (afløb for alt den indestænkte energi), og nu sover hun ellers, og ser meget træt ud :hjerte:
-
Så blev man ellers lige overmodig..
:banan::banan::banan: Hvem er så sej!? Sally er! :klap::blink:
-
Har din hund nogensinde dræbt et andet dyr
Akita tog adskillelige rotter og mus. Indy tog en enkelt (vild) kanin. Charles nøjes med at spise dem han finder der allerede er døde og Sally har engang samlet en kanin op, men den var dog sprællevende, også da hun slap den igen. Mens mine katte var udekatte kom Memphis et par gange hjem med levende fugle, som jeg så bare tog fra hende og satte ud igen.
-
Den underligeste annonce jeg har set længe...
her kommer det til at dække over "mor vil gerne have akvariefisk/rotter/chinese crested, så vi siger bare den er til Agnes"
-
Den underligeste annonce jeg har set længe...
bytte med en tigerdyrsimpressionistisk schæfercollie som stinker af mosevand? Nej?
-
Så blev man ellers lige overmodig..
jeg sover jo ikke engang mindre end jeg altid gør :stupid: så kan desværre ikke bruge det som undskyldning
-
noget for mig ?
du kan jo altid sige til fok at han hedder Nisse
-
Så blev man ellers lige overmodig..
det var da hun sagde det ikke var hende selv der trænede fordi hun er på barsel, og jeg svarede nej hvor sjovt, det er jeg også! -og så ups... gud ja, babyen..
-
Så blev man ellers lige overmodig..
Takker skal have baby med på slæb også... hun kan ligge i sin barnevogn lige udenfor indhegningen. Havde lige fået arrangeret det hele, da jeg kom i tanke om at jeg havde et barn :stupid: og at Martin ikke er der til at tage hende på det tidspunkt. Men de har haft babyer med på den måde før, og Agnes kan for det meste () godt lide at ligge udenfor og bare kigge op i træerne hvis hun ikke er træt.
-
Så blev man ellers lige overmodig..
..og meldte sin tigerdyrsimpressionistiske schæfercollie til sådan noget hundetræning i morgen aften Vi har lavet en aftale om en prøvetime, så jeg kan sige nej tak efterfølgende hvis det er for meget for hende, og de kan sige nej tak hvis hun er for meget for dem :banan:
-
Ny her
Hejsa og velkommen til
-
Forholdet mellem jeres hunde vs. alder?
Charles er 2et halvt og Sally er to, de har masser glæde af hinanden. Akita var knap 6 år ældre end Indy, og de havde også masser af glæde af hinanden.. legede rigtig meget!
-
Spam af "gamlingerne"
Jeg troede han var 3 år ældre end Indy, undskyld Huckie . Dejligt der er styr på det :5up: Han ser i hverfald også godt ud.
-
Spam af "gamlingerne"
han er vel omkring 11 nu eller hvad? Er hans epilepsi stadig under god kontrol? Jeg synes han holder sig fint
-
Strandløver
- Spam af "gamlingerne"
huckie er godt nok blevet meget hvis i ansigtet :hjerte::hjerte::hjerte:- Strandløver
nej nej... det er Huckie der er :hjerte::hjerte::hjerte:- Vis din blandingshund
Jeg kan være med igen Det her er Charles, udenpå er han rottweiler & rhodesian ridgeback blanding, men indeni er han bare en lille chihuahua :hjerte: Og Sally som er schæfer med en lille portion border collie et eller andet sted i anerne :banan: (her med Gus og George, to af hendes kærester)- Sterilisering
det samme gælder for hanner efter kastration. Cotoner har da heller ikke underuld så vidt jeg ved?- Sterilisering
jeg har aldrig set det påvirke en korthåret hund.- Sterilisering
nej det er jeg sikker på man ikke kan, så tror jeg nemlig rigtig mange havde gjort det!- Hvornår er nok nok??
Kan du ikke fjerne dig hver gang der kommer en hund? Er der en grund til at Jack skal sitte mens de kommer tættere på? Jeg ville krydse vejen/vende om/råbe til anden ejer at min hund er syg/agressiv(det er lige meget om det er en løgn), bare i fjerner jer fra en potentielt dum situation.- Agilitytræning - fælles forår 2011
jeg håber det virkelig! især nu hvor hun rent faktisk kan passere hunde uden at larme (dog skal hun stopfodres imens ). Nu går der så tre uger inden næste gang () da jeg ikke kan næste fredag (min baby skal have scannet hofter) og gangen efter er Lynn på ferie... øv øv hader at skulle vente så længe!! Mn imens kan vi øve 2o2o til den store guldmedalje herhjemme :banan:- Strandløver
De ser tilpasse ud! :hjerte:- Masser af hunde!
Det plejede at være et helt åbent område, men nu bliver der lukket kvier med kalve ud om sommeren. Der er stadig offentlige stier som løber igennem hel området, så indtil kreaturene kommer derop, er det perfekte hundeluftemarker! :banan: - Spam af "gamlingerne"