Alt der er opslået af PinPoynter
-
Crufts 2011
hvorfor koster det saa meget? du koerer da bare selv over via holland. det kostede da ikke mig saa meget at flytte herover?
-
Hvor køber du foder?
har stemt "andet". Jeg køber foder gennem mit arbejde i hundepension. Eller dvs jeg køber tørfoder gennem dem. Køber også råt online, men stemte ikke på det, da jeg lige havde glemt at jeg gør det :stupid: (fordi jeg køber sammen med et par piger på mit arbejde, så en af dem laver ordren og jeg betaler bare hende, og henter det så dernede når det er blevet leveret).
-
Hvad var den sidste film du så???
tror du vil kunne lide den
-
klage
tråden lukke da Bastian har fundet et nyt hjem :5up:
-
klage
du er lidt sent ude med din kritik. Læs de sidste par indlæg, hunden har fået nyt hjem, hvor der er mere tid til den :5up:
-
Hvad var den sidste film du så???
Martin kunne godt lide den. Og nej, det er ikke helt saadan handlingen er frk smilla .. det er jo ogsaa en sand historie! det er ham der er far til den nuvaerende engelske dronning.
-
Hvad var den sidste film du så???
er det the kings speach? Kunne du lide den? Jeg var overrasket over hvor gribende den var, jeg følte virkelig den mands frustration helt ud i mine fingerspidser.
-
Har ødelagt en tråd
Jeg tror jeg har fixet det
-
Hvad var den sidste film du så???
Har lige set The kings speach her til aften, fantastisk film!! forstår godt han fik en oscar for den præstation :5up:
-
VI HAR IKKE TID... JO, OG VI SKAL FLYTTE..
Nu er det også de færreste boliger der forbyder børn Og MASSER af mennesker har ikke tid til deres børn, og børnene lider under det... hvis det samme er hundens skæbne, er det så ikke bedre at den er et andet sted? Hvad er din mening om den annonce der er skrevet længere oppe.. mener du hun skulle have beholdt de to hunde selvom hun lige har mistet sin mand, og ikke har overskud til at holde sammen på det hele?
-
Barn eller hund...
Herovre var der for nogle år siden en sag, hvor en wesite dræbte en baby.
-
Barn eller hund...
Alle hunde kan i nogle situationer være farlige for børn, UANSET race. Denne her sag kører jo udelukkende på at hunden er en listehund, hvilket er fuldstændig irrelevant for barnets sikkerhed.
-
Barn eller hund...
Hold fast hvor bliver Danmark bare et land jeg har mindre og mindre lyst til at flytte tilbage til
-
Rundspørge. Har i alle jeres hund i soveværelset om natten?
jamen hvis det virkelig er tilfældet, så er Agnes da ihvertfald reddet fra et liv som allergiker
-
Rundspørge. Har i alle jeres hund i soveværelset om natten?
Vores er ikke i soveværelset mere efter Agnes er født. Der er MEGET allergi i Martins familie, og vi har i forvejen kattene deroppe om natten (de er lidt sværere at træne end hundene ). Desuden går jeg jo hjemme nu på barsel, og det er meget sjældent at hundene er alene i løbet af dagen, og i fald de er, er det max et par timer, så jeg synes godt det kan forsvares :blink:
-
er dette nomalt
Det lyder som om hun bliver lidt køresyg. Nogle hunde har det bedre med ikke at have spist lige inden en køretur. Vores Charles blev køresyg da vi lige havde fået ham (han var 1 år), men han havde også kun været ude at køre hvis han skulle til dyrlæge eller andet stressende. Nu elsker han at køre bil, han lærte hurtigt at når vi skulle ud at køre, skete der tit noget spændende
-
Eddie søger nyt hjem akut!!!
Dejlig opdatering :klap::banan:
-
Pensionspris pr.døgn..
Tror priserne er meget individuelle, men jeg synes du skal se at komme i gang med at undersøge de enkelte steder, hvis du vil have plads til sommer, mange steder booker op i meget god tid, til ferierne!
-
Gad vide hvad de tænker om os ovre i USA?.
:lol: ja det er ret sjovt.
-
når tabet er så stort at det ikke er til at holde ud
åh hvor er jeg ked af det på dine vejne Det er ufatteligt hårdt at miste sine elskede hunde, jeg græder stadig over mine piger. Jeg synes du skal prøve at lade være med at bebrejde dig selv at du ikke kom afsted tidligere, og istedet være glad for at du var hos ham. Han kunne have gået bort mens du ikke var hjemme, men han havde dig ved sin side, som han har haft det de sidste 13 år. Kæmpe kram fra mig :ae::ae::ae:
-
HF og de andre?
Jeg bruger kun H-F, og faktisk ikke ret tit til noget hunderelateret:lol:.... synes jeg har så meget hund i min hverdag, at jeg faktisk ikke rigtig gider diskutere adfærd og træning på nettet også
-
HF og de andre?
mener du en liste over hvad vi ellers besoeger?
-
13 dage med en Rottweilerhvalp
helt korrekt at alle racer kan få det, men det med rotter og dobere er noget min dyrlæge fortalte. Der var rigtig meget parvo lige i vores område sidste sommer, mange uvaccinerede hvalpe + hunde blev aflivet, og et par enkelte vaccinerede døde også.
-
13 dage med en Rottweilerhvalp
jeg mener det er rottweiler, dobermann og schaefer. Kan ikke huske om der er flere, og jeg ved ikke hvorfor.
-
13 dage med en Rottweilerhvalp
rottweilere er desværre en af de racer som er ekstra modtagelige overfor parvovirus. Hvor er det sørgeligt for jer :ae: