Alt der er opslået af PinPoynter
-
halfdan er blevet overfaldet
Stakkels Halfdan :ae: Ville ønske jeg kunne tilbyde at mødes til en gåtur med Charles, som jo er stor og sort, og meget rolig og venlig. Håber i begge har det bedre i morgen, og stemmer i koret som siger beroligende til Halfemanden, og evt noget smertestillende og et tjek hos læge/kiropraktor.
- Børn og hunde
-
Børn og hunde
selvf☼lgelig skal man det, det er heller ikke det jeg mener, men folk får det hele vendt oveni deres eget hoved, så hunden BURDE gengælde deres kærlighed, med tolerance etc.. lidt svært at forklare lige hvad jeg mener.
-
Børn og hunde
Jeg tror faktisk næsten det er værre i dag. Det er som om at den naturlige respekt for at en hund er en hund mangler, og i dag forventes de at finde sig i alt, fordi "vi elsker dem".. og derfor "skylder" de os at opføre sig på en bestemt måde.
-
Dejligt med hunde der rent faktisk bryder sig om menneske unger!
tror ikke man behøver lexibar for at det virker, men ved det faktisk ikke
-
Dejligt med hunde der rent faktisk bryder sig om menneske unger!
kunne vi godt, men så er der jo bare nogle andre taster der ikke sidder hvor de skal i stedet. Jeg har vænnet mig så meget til det at jeg slet ikke tænker over det længere..
-
VI HAR IKKE TID... JO, OG VI SKAL FLYTTE..
jeg synes "allergi" er meget brugt også.. Vi HAR lige fået barn, og står samtidig midt i en flytning! -men heldigvis til noget større, som også bliver bedre for hundene
-
Dejligt med hunde der rent faktisk bryder sig om menneske unger!
forresten, du kan skrive æ - ø - å ved at holde "alt" knappen nede, mens du med numrene ude til højre på keyboardet taster henholdsvis 0230 - 155 - 0229 Det virker i hvertfald for mig! og man lærer lynhurtigt numrene i hovedet.
-
Dejligt med hunde der rent faktisk bryder sig om menneske unger!
mon ikke han pludselig med alderen begynder at tale det lidt også? ellers må i på nogle gode lange ferier i Danmark, så han kan øve sig
-
Dejligt med hunde der rent faktisk bryder sig om menneske unger!
Er det din søn? Hvis det er, har du så lært ham dansk? Jeg har lige født en lille pige, og hun kommer jo til at vokse op med to sprog.. vi bor i UK og hendes far er englænder. redigeret: og nu hvor jeg læser dit indlæg ordentligt kan jeg se at det ER din søn... mit spørgsmål gælder stadig
-
Dejligt med hunde der rent faktisk bryder sig om menneske unger!
åhh skønne billeder! :hjerte:
-
Samojede tæve, omplacering
:banan::klap:
-
Samojede tæve, omplacering
Hader også at fordi en hund har boet sammen med andre hunde, drages konklusionen at den er godt socialiseret med hunde. Siger ikke denne ikke er (den har jo været udstillet og må antages at kunne opføre sig nogenlunde anstændigt), men det er da overhovedet ikke givent.
-
månedens hund februar 2011 - "gaggede udtryk"
øv, man kan ikke se Akita ordentligt fordi billedet er lille
-
Eplesi
Dejligt at der endelig sker noget konstruktivt jer :5up: Lad os håbe at han med den nye medicinering kan blive fri for anfald, og stadig være en glad hund
-
Er vi for pylrede?
Jeg har aldrig haft problemer med at lade mine hvalpe "få fortalt" af en anden hund, MEN kravet er at det er en hund som vi tilbringer tid sammen med, altså ikke et tilfældigt 30 sekunders møde på gadehjørnet. Jeg vil have at hvalpen gennemlever hele oplevelsen af hvordan man tilpasser sin opførsel til den anden hunds temperament, så den rent faktisk lærer noget af det. Akita var ikke altid et rart hurtigt møde for andre hunde, men hvis man gik en tur sammen eller lignende var det noget helt andet, og hun lærte andre hunde hvad hun accepterede og ikke gjorde, og hun havde meget fint og tydeligt sprog, men knap meget tålmodighed (undtagen med Indy, hun gav op overfor Indy ret hurtigt, for reglerne galt aldrig for hende ).
-
Hvad mener du om ulvehybrider?
Jeg synes det er tragisk at folk finder det fascinerende at eje en ulv eller hybrid. Synes ulve hører til i naturen og ikke i folks sofaer eller hundegårde.
-
menneske adfærd grrr
Tillykke!! Kan du så lige komme herind og "præsentere" dig :banan: http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/20498-graviditetshjaelp-277.html
- Eplesi
-
Eplesi
Jeg synes det lyder som om din dyrlæge famler i blinde. Jeg ville ærligt talt ikke være tryg ved den behandling, det lyder ikke som om han har meget erfaring med epilepsi. Har du prøvet at undersøge om der findes en mere erfaren dyrlæge i dit område?
-
Eplesi
Er ked af at høre at han har haft endnu et anfald, men det er altid forbundet med risiko at tage dem af medicinen når først man er startet. Men det har din dyrlæge vel forklaret dig før i besluttede at stoppe?
-
En meget træt pige.
totalt dejlige billeder :hjerte:
-
Så ved vi hvem der er Qairo
:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
-
Forum forslag
Mit problem ser ud til at have løst sig selv, helt uden indblanding fra min side :klap:
-
Forum forslag
hvordan gør man det? *indsæt selv rødmende smiley her*