Alt der er opslået af PinPoynter
-
Malene Nielsen: Impulskontrol
mine piger kunne det trick med deres aftensmad, men så blev der også spsit hurtigt når de først "fik lov" efter tur, så jeg gjorde det ikke ret tit
- Nyt overfald!
-
For lidt eller for meget aktivering...
:klap: kæmpe tillykke, og velkommen i denne tråd: http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/20498-graviditetshjaelp.html Kom ind og bland dig med os andre drægtige :banan: (undskyld for OT)
-
Mangler race
Jeg sender dit ønske videre til Admin :5up:
-
Hvordan fodrer I med flere hunde?
Charlie vil gerne spise i sit bur så det får han lov til. Sally spiser enten i bur eller i stuen lidt væk fra Charles. Charles vil IKKE dele mad, så jeg prøver at sørge for at hun ikke er for tæt på ham, for ikke at stresse ham unødigt.
-
endnu en omgang kæmpe ØV!
Sådan helt seriøst og uden at være en lyseslukker (men det er jeg nok alligevel), hvordan har du så tænkt dig at klare akutte udgifter hvis du ikke har råd til at købe hvalpen? Som eksempel er Sally lige blevet steriliseret og fået fjernet knude for lidt over 2000 kroner (det inkluderer en rabat jeg får via mit arbejde), to dage senere slikker hun et sår op, og må til vagtlæge (som betales mens du er der, ingen kære mor, det er ikke vores egen praksis der er døgnåben) for ca 1600 kroner.. rigtig øv, hvis man kun lige havde pengene til sterilisationen! Vi har valgt IKKE at have vores dyrlægeforsikret da alle selskaberne herovre har presset deres priser sindssygt meget i vejret det sidste år, og med 4 dyr at forsikre, kan det stort set ikke svare sig Havde vi haft en enkelt ville jeg overveje det. Og så synes jeg også det er lidt ærgeligt at du er blevet overtalt til DKK hvalp i stedet for en ældre internatshund, men det er jo bare min helt personlige mening, fordi jeg selv rager skravl til mig som en kennelklub ville spytte langt efter
-
Eplesi
Det med at medicinen sløver burde kun være i starten, indtil hunden har vændet sig til det. Om dosen skal være lav eller høj kommer helt an på hunden og hvor hurtigt medicinen bliver udskillet gennem lever/nyrer. Det er meget individuelt had dose der skal til, og har ikke noget med hundens vægt etc at gøre. Derfor bliver der jævnligt taget blodprøver for at måle hvor meget medicin de har i blodet, og derefter justerer man op/ned til tallet passer.
-
Røver bidt af hund!! LOOOL
- Løbe med sin hund? (:
Martin løber nogle gange med Sally. Hun er i sele og han bruger et mavebælte og snor med elastik i, så han kan løbe "håndfrit". Samtidig er der i snoren et håndtag som man kan tage fat i hvis situationen kræver lidt mere kontrol. Sally havde ikke brug for at "lære" at løbe, hun elsker det, og ville løbe hele dagen hvis hun fik muligheden.- Eplesi
Jeg har haft en hund med epilepsi. Hun gik fra anfald ca en gang om måneden, til en eller flere gange om ugen. Hendes historie endte desværre ikke lykkeligt, men rigtig mange hunde lever fint med deres epilepsi, ofte handler det om at finde den rette dosering i medicin osv. Har din dyrlæge erfaring på området? Ellers var det måske en ide at spørge ham/hende om de kender en dyrlæge med lidt speciale i det.- Sally er BIDSK!!
Bliver tit kommenteret på mit grin (mest noget med at man kan høre det på laaang afstand ).. Har boet her i knap 3 år, Englænderne kan godt høre der er accent, men de kan ikke ofte gætte hvad det er, så jeg har fået mange gode bud gennem tiden. Vi kan godt lide bidelege, så længe der ikke bliver bidt hårdt- Sally er BIDSK!!
Martin er ligeglad med lidt smerte Han er jo vant til hunde der rent faktisk bider! Men jo, det gør røv-ondt når hun lige hamrer ind i ens ben med den, når hun bliver overstadig :stupid:- Sally er BIDSK!!
nej nej, de er to om det hun var i løbetid i september/oktober, og jeg ville ikke sterilisere hende i julen hvor vi begge arbejdede en del, så det blev planlagt samtidig med jeg gik på barsel, så jeg kan bruge mere tid sammen med hende udenfor (i snor ). Og det SKULLE være gjort inden baby, orker ikke mere løb eller hysterisk Sally-i-snor samtidig med barnevogn og den slags.- Sally er BIDSK!!
Hun blev steriliseret og fik fjernet en knude på ryggen. Hun evnede så i et kort minut at åbne såret på ryggen (ingen af dem var syet med udvendige sting, sterilisationen er lavet med keyhole), og måtte til vagtdyrlæge og klipses sammen med 4 hæfteklammer. Så nu er skærmen KUN af hende mens hun spiser og bliver luftet. Klipsene kommer ud på tirsdag. Hun er halvfarlig med den skærm, for når hun bliver glad vælter hun frem og tilbage gennem vores lille bitte hus, og rager gladeligt alt ned på sin vej Hun er noget indestængt efter over en uge i snor!!- Sally er BIDSK!!
Se bare hvordan hun overfaldt Martin den anden aften, stakkels sagesløse mand :blink: [media] [/media]- Hjælp med at finde denne hund
Der står nu på FaceBook at han er fundet :blink:- Fra uduelig hundemor til......
Sikke en dejlig historie, og hvor er det skønt at du føler dig ovenpå og kompetent som hundeejer :banan:- Njord bortgives
åh hvor ærgeligt, har det noget med svampen i jeres hus at gøre? Håber du finder et dejligt hjem til ham.- forsikring dækker ikke ørelidelser?
Det er desværre vist sådan forsikringsselskaber opererer. De skulle jo nødig komme tilat udbetale til noget hvis de kan slippe- Platinum
hvad burde de være på? Og hvor (i hvad) findes E vitamin naturligt?- Platinum
mine hunde er lige kommet på et nyt foder, og Charles er blevet blank og flot i pelsen og har taget en smule på (meget tiltrængt) på bare en uge. De får også stadig råt ved siden af, men jeg er ved at løbe tør, og skal have bestilt noget mere. Her er hvad det nye foder indeholder, nogle der har en mening? (er klar over at det ikke er så "rent" som mange herinde foretrækker, men jeg betaler £20 for 15 kilo :blink: det kan ikke gøres meget bedre).- Ny mastiff-hvalp, men hvilken opdrætter??
:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Synes egentlig du burde starte en ny tråd, overskriften er da vist ved at være lidt over sidste salgsdato :blink:- Hundevæddeløb i alperne - 18. januar 2011
Dejlige billeder!!- Er Karen Pryor noget værd?
som jeg kan se kommer det maks til at koste dig 37 kroner (+ konvolut) at sende den herover, og det er ikke noget der haster med at få den tilbage. Det er op til dig- Erfaring med Århus Dyrehospital?
Han skulle være en af landets bedste til øjne, hvis det stadig er den samme (det går jeg ud fra siden du er blevet henvist). - Løbe med sin hund? (: