Alt der er opslået af PinPoynter
-
Må jeg be' om billeder af Jeres hund med mundkurv?
fra en der har "siddet i klemme" mellem tænderne på en jrt, kan jeg kun sige Tak for din betænksomhed -de har altså uproportionelt store tænder og ret stærke kæber for ikke at tale om hvor hurtige de er!! (det var et dybt sår som blødte temmelig meget ) Håber du får en kurv der passer hende lidt bedre, og at træningen giver pote :5up:
-
smerter? Kløe? Eller bare en mærkelig vane?
har hun fået tjekket analkirtler? De kan irritere meget og gøre ondt på hunden hvis de er betændte (det har Sally døjet med, og hun har ligefrem holdt det ene bagben løftet uden at ville sætte det til jorden + været tilbøjelig til ikke at ville "dække").
-
Hvor sover jeres hund/hunde?
Charles sover enten oppe i soveværelset, i sengen hos os, eller nedenunder sammen med Sally (Sally må helst ikke komme op ovenpå).
-
Arnold i hans hundehus
:hjerte::hjerte::hjerte:
-
Hjælp! Har hun mistet træningslysten? Eller hvad er der med hende?
Har hun ikke næsten lige haft livmoderbetændelse? Jeg ville tage hende til dyrlæge hurtigst muligt.
-
Min han har mistet forstanden - igen!!!
http://www.hunde-forum.dk/hanhunde-listen/18982-traenede-hanhunde-mk-ii.html
-
Flere hunde sammen
der er kun 6 mdr mellem vores i alder, men det er ikke et problem (andet end at "go lay down" vistnok efterhånden betyder "kast hensynsløst rundt med hinanden i vild leg"
-
Flere hunde sammen
jeg har haft tre tæver sammen, og har nu en af hver. Det kommer helt an på de individuelle hunde, og din måde at håndtere dem på, hvad der virker.
-
Trænede hanhunde mk II.
det er ikke det denne tråd handler om
-
bidehæmning gone wrong.
Hvis han ikke bider hårdt, men kun tager blidt fat, så er din bidehæmning da lykkes ganske godt? Bidehæmning er ikke at hunden aldrig bider, det er at den ikke bider hårdt til.
-
Rottweiller VM Ishøj
dejligt at se rotter der arbejder for føden
-
Rottweiller VM Ishøj
er det dig på nogle af billederne?
-
australisk labradoodle
Hun mener måske at hun har researchet racen i lang tid, og at vi andre måske ikke har? Kan selvfølgelig kun svare for mig selv, men jeg aner intet om australske labradoodles. Jeg ville dog også hellere have en puddel, men vi er jo alle forskellige (heldigvis).
-
Hvad gør man med en afrevet negl? :/
Nogle gange er dyrlægen nød til at klippe det sidste af neglen af, og nogel gange er det ikke nødvendigt. Det TAGER bare lang tid om at hele, men negle har bedst af ikke at være pakket ind i bandager. Vores "plejebarn" har også lige haft revet en negl af på forpoten, og det tog ca 3 uger før den holdt med at bløde hver gang vi tog ham ud (eller han bare legede med Sally eller Charles).
-
Emmaen og Sagaen........og en and eller to...
Hun ser bare så uartig ud :hjerte:
-
Gaggede udtryk
Sikke et par lækre drenge, de er altså bare for kære!!! :hjerte::hjerte::hjerte:
-
Frustrations tråd
hvad mener du med skidt foderstand... bliver hun for tynd eller hvad?
-
Hund blind på et øje
Ring evt og hør en dyrlæge om den bestemte type skade hunde har, gir smerter. Blindhed i sig selv, især på kun det ene øje, er ikke noget der burde genere en hund. Man kan evt fjerne øjet helt, så gør det ihvertfald ikke ondt! Kender flere enøjede hunde, den ene vidste jeg slet ikke manglede et øje før efter flere dage, da han er meget pjusket i hovedet
-
Lægger sig på min pude
Den dufter nok dejlig trygt af faaaar :hjerte:
-
Er det bare mig, eller var det ikke en idé at...
Og det beviser så smukt hvor let det er at misforstå noget over nettet, for en af os har jo åbenlyst taget fejl!
-
Er det bare mig, eller var det ikke en idé at...
det er netop den sidste del af den sætning JEG tolker som henvendt til trådstarter.
-
Er det bare mig, eller var det ikke en idé at...
Jeg læste den som henvendt til Gryn.
-
Kastration-virkninger
Charles er kastreret (ret tidligt) og snuser gladeligt gæster mellem benene ...man er vel bare en hund
-
Er det bare mig, eller var det ikke en idé at...
Gryn er vist det sidste menneske herinde som man kan beskylde for at latterliggøre og mobbe! Synes det er en hård beskyldning at være ude med, og slet ikke sådan jeg forstod denne tråd.
-
karma?
Du kan give folk karma ved at trykke på det lille hjerte oppe i højre side af et indlæg. Hvis folk giver dig karma, kan du se hvem det er (og hvis de har skrevet en lille besked) nederst på siden i dit kontrolpanel