Alt der er opslået af PinPoynter
-
kan epilepsi medicin gøre min siki ekstra sulten?
er kaliumbromid mon det samme som de kalder potassium bromide herovre? Indy er ved at blive kørt over på disse tabletter nu, men det er en lang process. Håber din lille prinsesse har det bedre snart :hjerte:
-
Et enkelt spørgsmål
Nej, det er ikke god grund nok. Han skal undersøges for de sygdomme der ligger til hans race (og findes rask!), og så skal han også gerne ligne sin race, dvs, det ville være godt at få ham udstillet et par gange, og bedømt af et par uvildige, objektive øjne.
-
Et enkelt spørgsmål
Nu tror jeg ikke ret mange hanhunde kunne tænke sig at blive parret, det er normalt noget tæverne bliver
-
Mindste "slædehund"
Hvis du er så dygtig selv, hvad skal vi så bruge tid på at svare dig for?
-
Mindste "slædehund"
De fleste spidshunde fælder MEGET!
-
Uhm! Smagen af halsbånd
Akita elskede også sit eget halsbånd, det blev snust meget til :hjerte:
-
hvornår man min hund få mad rester ?
Ja, jeg er også i princippet helt enig i at hunde ikke tager skade af rester, men der er ikke ret tit noget tilbage efter Martin og jeg har spist :lol: Men er der lidt til overs, få de det da. Desuden, engang imellem sker det jeg ikke lige får hentet hundefoder den dag vi løber tør, og så får de da bare noget andet i et eller to måltider, og det har de aldrig taget skade af.
-
Sidste køb...
Det er aaaaaaalt for lang tid siden jeg har købt noget nyt
-
Sidste køb...
Så må jeg hellere filme Sally til dig
-
Papillon alene hjemme
vores hunde kan ikke se ud når vi ikke er hjemme. Lad radioen køre mens du er hjemme også, så den ikke pludseligt bliver tændt.
-
Papillon alene hjemme
Ja, en radio vil nok hjælpe med at drukne udefra kommende lyde, det er en god ide :5up: Find en kanal med folk der snakker, så føler han sig ikke alene.
-
Sidste køb...
Hvor er han smart i sin nye sele :hjerte:
-
Hvorfor tænker man ikke på de andre i kuldet?
jeg mener i hvertfald at have hørt om flere schæfere hvor det først viser sig senere i livet, hvor de fleste avlsegnede hunde jo allerede har lavet et eller flere kuld.
-
En "stor" dag
:hmm: synes ligesom der mangler nogle billeder
-
Sidste køb...
jeg synes hundene har meget bedre frihed til at snuse i en sele, da snoren ikke hele tiden kommer i vejen nede ved deres forben, og hele halsen har bevægelsesfrihed uden at snoren strammer. At hunden trækker i selen er kun mangel på træning, ganske som når den trækker i halsbånd.
-
Højgravid men taber sig!!
Jeg læste første indlæg "spist samme mængde foder hun hele tiden har gjort" som at hun havde spist det samme foder hun hele tiden havde gjort. My bad
-
Højgravid men taber sig!!
Måske du skulle starte med at give hende hvalpefoder nu, så hun får lidt mere energi indenbords hvis hun ikke psiser så meget?
-
køreturen hjem på 50 minutter
jeg havde folk til at køre mig, da jeg hentede henholdsvis Akita og Indy. Hundehvalp på mit skød, og ingen pauser, men tror heller ikke nogen af turene var på mere end halvanden time. Akita sad bare og kiggede ud af vinduet, Indy græd lidt, men faldt så i søvn. Jeg ville ikke stoppe med mindre hvalpen vågnede og var meget urolig, eller det var en meget lang tur, da jeg ikke ville bryde mig om at skulle have sådan en lille størrelse ud af bilen in den vi var hjemme i sikkerhed.
-
Sidste køb...
Hvor er hun fin
-
Hvorfor tænker man ikke på de andre i kuldet?
Spondylose er vel noget som er noget nært umuligt at avle sig ud af, da det i mange tilfælde først viser sig senere i hundens liv?
-
haltehvalp
Han kan jo stadig bæres omkring og blive socialiseret
-
haltehvalp
Jeg kan godt forstå du er bekymret. Måske du kune ringe til din egen dyrlæge i morgen og fortælle hvad han har sagt, og de kan give deres vurdering af hans behandling?
-
haltehvalp
Jeg ved ikke noget om det, men hvis du smertelindrer ham vil han jo bare overbelaste det igen, man kan jo ikke forklare en hund at den skal skåne sig. så på den måde virker det logisk nok.
-
Hvorfor tænker man ikke på de andre i kuldet?
Ingen af mine hunde har nogensinde fået fotograferet hofter. Jeg har aldrig haft grund til bekymring, men har samtidig heller aldrig købt hund af en "rigtig god" opdrætter. Hvis det nogensinde skulle ske at jeg købte en hvalp der var avlet med den slags grundighed og det var indskrevet i kontrakten, ville jeg have stor respekt for opdrætters arbejde, og selvfølgelig få hunden fotograferet, som jeg havde skrevet under på. Kan slet ikke forstå, at folk som har slrevet under OG vil få penge tilbage, ikke får det gjort. Det er jo direkte fornærmende, og at tage pis på opdrætters research og fremtidige avlsarbejde.
-
Sidste køb...
Jeg synes at når du lover billeder, så skal det være med Nelson og selen sammen