Alt der er opslået af PinPoynter
-
Spørgsmål om livmoderbetændelse
Tjaaa, hvis det bare er falsk drægtighed, sker der jo ikke noget.. men hvis det viser sig at være livmoderbetndelse, risikerer du at din hund dør hvis du ikke får den afsted til dyrlæge nu!
-
Advarsel: Parvovirus i sydsjælland
Parvo er normalt ganske ufarligt for voksne vaccinerede hunde. Hvalpe og gamle syge hunde skal man passe på med. Selv hvalpe der overlever parvo, kommer ofte til at lide af svageligt fordøjelsessystem resten af deres liv. Men som sagt, en voksen, vaccineret hund bør ikke mærke meget til det overhovedet :5up:
-
Feriepasning af hund
Katte kan man komme omkring.. jeg passede engang min fars to jack russel's i 14 dage, mine katte var indekatte, og fars hunde ville gerne slå dem, ihjel Det GIK, og vi har jo også virkelig skulle managere Sally indtil nu, så det kan altså sagtens lade sig gøre.. Håber i finder ud af det
-
Schæferhvalp siger også hej
Velkommen til vi elsker schæferbabyer :hjerte:
-
hehe tur i skoven
ja det er helt normalt. Indy plukker selv hindbær og brombær
-
Madaggresion, hvorfor er det ok?
endelig kom Petrine med :banan:
-
Madaggresion, hvorfor er det ok?
ja ja, men man er vel en ordkløver
-
Har bidt halen hudløs
at noget er et naturprodukt gør det ikke automatisk sikkert at indtage!
-
Madaggresion, hvorfor er det ok?
hos Charles tror jeg nærmere det er omvendt, han har lært at han IKKE kan stole på hunde (skulle slås om maden som lille), men har aldrig haft en grund til at tro et menneske ville tage noget fra ham.
-
Madaggresion, hvorfor er det ok?
Nu forstår jeg -måske... Du mener at den følelse der fremkalder reaktionen er den samme hos alle hunde uanset om det er mennesker eller hunde de reagerer mod, men ikke at den individuelle hund nødvendigvis reagerer ens overfor mennesker og hunde? Eller noget i den retning?
-
Anbefal mig en mundkurv
men forestil dig at hunden presser sig meget tæt op ad den anden hund, sådan rigtigt for at ville slås.... så er de huller mellem remmene godt nok store! tror somend sagtens at et par gode hjørnetænder kan finde vej udenom
-
Madaggresion, hvorfor er det ok?
Nej, jeg forstår det ikke rigtigt .... Jeg har ikke noget problem med Charles' madforsvar. Er sikker på det skyldes han ringe hvalpetid, og det er overhovedet ikke et problem i vores hverdag Tænker faktisk sjældent over det, med mindre der sukker tråde som denne op.
-
Anbefal mig en mundkurv
Dert tror jeg ikke jeg turde bruge den i læder til, den ser simpelthen så åben ud, at jeg ikke kan forestille mig andet end at hunden sagtens kan bide igennem den, hvis først bølgerne går højt..
-
Madaggresion, hvorfor er det ok?
Hverken Charles eller Merlin har nogensinde haft problemer med mennesker omkring deres mad, kun andre hunde.
-
Madaggresion, hvorfor er det ok?
Nå ja, glemte at tilføje at Charles sagtens kan dele fodersøg med andre hunde.
-
Anbefal mig en mundkurv
jeg skulle nødig møde en agressiv hund med dne slags mundkurv den ser bare over hovedet ikke ud som om den kan stoppe et bid! Men hvis det "bare" er fordi det er en kamphund som skal bære den, er den sikkert fin, der er da i hvertfald rigeligt med plads mellem "tremmerne" til at stikke godbider ind!
-
Madaggresion, hvorfor er det ok?
mine tjekker også troligt og optimistisk hinandens skåle efter endt spisning, hver dag, to gange om dagen.... og jeg kan vitterligt ikke huske hvornår nogen, nogensinde har levnet.... men man kan vel leve i håbet?
-
Madaggresion, hvorfor er det ok?
Charlie var madagressiv som lille, han og Merlin har slåset hvis de troede der var mad (de blev altid fodret hver for sig, men nogle gange glemte nogle fjolser at fjerne foderbolde osv inden de blev lukket sammen ), de slåssede også hvis der blev uddelt godbider og der blev tabt en på jorden. Charles (og merlin for den sags skyld) spiser fint i nærheden af vores hunde nu, og Charles og Indy som bliver fodret udenfor for tiden, rør ikke hinandens skåle før de er færdige. Men giver man ham et tyggeben, vogter han det. Store tyggeben får han i buret. Mindre godbider tager han bare med et sted hen for sig selv og spiser. Vi har ikke trænet med det som sådan, men da vi lige havde fået ham, troede han en dag at han var store Brutalis som lige skulle smage Lex' mad før hun var færdig, og der fik han godt nok røven på komedie og lærte at holde snitterne for sig selv til de gamle er færdige Det hele skete hurtigere end vi kunne gøre noget.
-
Søger 'rolig', intakt hanhund ovenpå øv-oplevelse
helt enig, det er ikke ret høfligt! Og kan sagtens give problemer fra tæver også... (Akita havde aldrig fundet sig i det )
-
Hvilken hvalp er dette?
wheaten terriers ligner heller ikke terriere
-
Vægt??
min schæfer (eller så godt som ) er 15 mdr og vejer 23 kilo. Hun er meget slank, men heller ikke ret stor. Jeg vil til enhver tid hellere have mine hunde på den tyndere side, end til den tykke. Sally spiser meget! men forbrænder det også igen, da hun er meget aktiv. Hun får på en dag ca en fjerdedel mere mad end vores rottweilerblanding på 35 kilo.
-
Lidt pral...
Der er bare ingen hunde, der som bulldogs, kan se ud som om det rager dem en høstblomst Tillykke med det fine resultat :klap:
-
Genialt blog-indlæg... Enjoy...
:lol::lol::lol:
-
Gizmo er flyttet ind...
Han ser godt nok sød ud, også selvom han har hængeører :hjerte:
-
Beslutningen skal træffes
Hvordan tager Vinnie det? Og din søn?