Alt der er opslået af PinPoynter
-
Ændring af kæledyrs forordningen
kunne det ikke være hyggeligt hvis vi flyttede ind, så kunne Charles og Luna blive kærester
-
Hunde og pinde....
mener det var under leg. Tørre pinde splintrer (splinter kan sætte sig i tandkød hvor man ikke kan se/finde dem og give betændelse), så hvis hun godt kan lide at tygge og du lader hende for tændernes skyld, skal det være friske grene
-
Hunde og pinde....
Jeg leger som hovedregel aldrig med pinde med mine hunde. På stranden (da vi boede i nærheden af en sådan) fik de lov at svømme efter dem, fordi pindene kun var interessante indtil man nåede vandkanten, og derpå blev spyttet ud, der er heller ikke det samme "fange/tygge" problem som med pinde på land. Akita kunne (som på billedet i tråden) finde på at samle en pind op og tygge lidt i den, men de mistede hurtigt værdi. Indy er så dum, at hvis hun nogensinde fik lov at lege med pind, ville det gå galt :stupid: Hun samler dem dog gerne op, for hun har regnet ud at hun få guffer for at spytte ud igen En jeg kenders hund fik et stykke gren siddende fast i halsen, og måtte til vagtdyrlæge og havde det fjernet. Hun lader den STADIG lege med pinde! :stupid: og hun er hundetræner! -Man skulle tro hun vidste bedre
-
Månedens hund juni "Hunde med pind i munden"
- Jordens mest forkælede unge
:hjerte::hjerte::hjerte:- Kan korthårahunde blive forbrændt af solen
hvide hunde kan blive forbrændte på deres lyserøde hud. Tror bestemt ikke at hunde med pigmmentering bliver forbrændte. Det er det samme som med sorte mennesker.- Forbud mod handel med uregistrerede hunde/hvalpe
ok, jeg mente det med at man skal kunne bevise sin hunds race... hvad godkender de der??- Forbud mod handel med uregistrerede hunde/hvalpe
er det kun FCI/DKK der anderkendes? Hvad med de andre stambogsførende organisationer?- Hvad gør du efter den 1. juli ?
Jeg kan da overhovedet ikke bevise hvad racer der IKKE er i Charles, så ærgeligt fister, dit fine nye pas får du aldrig brugt. Du kommer aldrig til at møde min familie. Skod fucking land!- Hvad gør du efter den 1. juli ?
Ja Tosa, Fila brasilia (er ikke sikker på navnet men er sikker på du ved hvad jeg mener), dogo argentino og pitt bull terrier TYPE. Dvs pitt bull'en har aldrig været registreret i the kennel club, og "findes" derfor ikke som race herovre, så de har forbudt "typen". Hunde bliver målt og testet, og en staffy krydset med f.eks. labrador eller bokser er i meget stor risiko gruppe for at blive vurderet som "type". Det er vildt fucked up, og har IKKE VIRKET!!!!!! Er hunden af "type" er der to muligheder. Hvis man var dum nok til at skrive under på det stykke papir politiet stak i ens ansigt da de beslaglagde hunden, har de ret til at aflive den, skrev man ikke under, kan man kæmpe for sin hunds liv i retten. Vinder man, kommer den hjem (nogle gange efter op til et år eller længere i en skummel kennel et ukendt sted), og skal neutraliseres, chippes og skal for tid og evighed bære snor og mundkurv i offentlighed. Det flyder stadig med pitt's i undergrundsmiljøet, hundekampe osv, og der er INGEN beviser for at det har mindsket risikoen for bid. Den del af loven er der mange der er imod, med god grund. Der er en anden del af hundeloven som handler om ansvar og kontrol. Hvis din hund er ude af kontrol og er til fare for andre, kan du blive dømt til at holde den i snor og evt med mundkurv. Hvis man har sin hund i snor og en løs hund løber op til den, er det altid ejeren af den løse hund der hænger på ansvaret. En hund i snor er per definition under kontrol.- Hvad gør du efter den 1. juli ?
Ja farvel Danmark. Det er kraftedeme for langt ude.- Det der med naboer... Hjælp søges igen...
tillykke med din nyfundne store røst... Jeg havde ikke ventet så længe! :klap:- SUK - at have hvalp i huset
Velkommen til det at have hvalp! Jo, din gamle hund var sikkert lige så hårdt arbejde, og ja, man glemmer HURTIGT hvor slemt det var Indy sov godt nok heller ikke meget da hun var lille, og havde jeg ikke haft Akita (som hun lod megen af sin energi "gå ud over") tror jeg hun havde drevet mig til vanvid Hun sov (og sover stadig) ved siden af mig, nede på gulvet. Det er altså lidt nemmere at få dem hurtigt ud, når man vågner med det samme hvalpen vågner, ellers når den bette at blive alt for frisk, med dertilhørende legehumør:banan::banan::banan: (og våde pletter på gulvet!), som du så også selv har erfaret :blink: P.S. Jeg leder lige nu efter hund nr 3. Behøver jeg sige at jeg IKKE er interesseret i en hvalp?- Nye billeder (staffordshire bull terrier)
ej altså :hjerte::hjerte::hjerte:- Ny hundetosse siger HEJ!
hejsa, velkommen til- Hvornår stiger man i "rang" herinde?
Der findes en liste .... men jeg ved ikke lige hvor den er- Hopper over hegnet!
Ja, der er kun en ting at gøre.. et højere hegn.- Mangler hunderace i oprettelsen
send en pb til Admin, så kan det være han er flink og sætte mellempudlen på for dig- siki skal skannes ... hendes anfald er blevet mystiske
:klap:- Hundepas - regler og priser
Alt i alt, med vacciner, blodprøver og diverse ting, kostede alle mine ca 1500 kroner stykket. Du kan læse på udenrigsministeriets hjemmeside (mener jeg det er) hvilke lande der er med i ordningen.- 10 måneder gammel og muligvis gravid!!
Nej, og jeg håber heller ikke det er det indtryk jeg giver. Men bliver jeg spurgt om min mening og erfaring giver jeg den Og min erfaring har kun været god.- 10 måneder gammel og muligvis gravid!!
Nej Akita tog ikke beslutningen, men hendes livmoderbetændelse gik jo ikke væk af sig selv.. Det synes jeg var en udmærket grund- Indy har haft et anfald
Har vist glemt at opdatere. Indy havde endnu et anfald i onsdags, men hendes første blodprøvetjek kom tilbage indenfor normalværdierne, så der skal ikke justeres på medicinen. Min dyrlæge var dog ikke imponeret over alle de bivirkninger vi døjer med, og jeg tror vi prøver at køre hende over på den anden type medicin, og ser om vi kan få lidt af vores Indy tilbage. Havde en træl aften i aftes, hvor hun pacede og hylede meget.. Ikke så fedt. Dog faldt hun endelig til ro, og jeg vågnede i morges med en lille uldbolle presset tæt op ad min mave :hjerte: Hun har fået morgenmad og er heldigvis faldet i søvn igen Skal have ringet og talt med dyrlægen og se hvad vejen frem er.- firma -navn??
en god ide er at tjekke om det navn du vil have er registreret som domænenavn. Det er jo lidt træls at ens firma hedder noget som en andens website allerede hedder...- Er det ok at lave fodersøg i det offentlige?
Jeg laver ofte fordersøg ude, men ikke hvis jeg går sammen med andre hunde. Jeg gør det kun på en stor mark hvor jeg kan se om der kommer nogen, og jeg smider en lille håndfuld ad gangen, og går såvidere mens hundene søger... deet giver et dejligt naturligt indkald når de er færdige, de ved nemlig at de skal indhente mig før er blive smidt en ny håndfuld Charles, som ellers forsvarer mad og godbider med en dyb og heftig knurren, ser ikke fodersøget som "hans", og deler fint med Indy. - Jordens mest forkælede unge