Alt der er opslået af PinPoynter
-
hun små snapper.
Det lyder som glæde over at se dig Vores ene hund (Charlie) bider i vores hænder og arme når han er glad og overstadig, heldigvis (for det meste;-)) ikke hårdt og vi har ikke noget imod det. Man kan godt sige at det er lidt hvalpet ja og han er heller ikke så gammel, men lige præcis hvorfor de g¢r det kan jeg ikke svare på. Det er vist bare noget nogen hunde g¢r og andre ikke. Charlies bror bruger for eksempel ikke munden så meget i hygge/leg med os, men mere at springe op
-
mønster til dækken
Amooca, lykkedes det dig at finde nyt hjem til det jeg lavede som var for lille?
-
Kan vi egentlig selv finde ud af det der med at vælge race?
og de er en "udbrydergruppe" fra dem der oprindeligt fremavlede "northern inuit", som er avlet på UKENDTE hunde, foremenltig af schæfer, huskey + andre racer, som IKKE var sundhedstjekkede, så der nu i alle disse linjer ligger nogle forfærdelige sygdomme. Der er RIGTIG meget fusk med disse racer, alle beskylder de andre for alt muligt, der er lavet flere "underracer" fordi ingen af dem kan enes, og hver gang opfinder de et nyt navn. Så hold jer langt væk
-
Kan vi egentlig selv finde ud af det der med at vælge race?
er sikker på man godt kan finde en enkelt der er mere stille i det.... måske.
-
Kan vi egentlig selv finde ud af det der med at vælge race?
jamen jeg synes du skal have en japansk spids som nr 3 Jeg kender en god opdrætter
-
Kan vi egentlig selv finde ud af det der med at vælge race?
Nu har jeg lige st¢vsuget IGEN... og Sonja, jeg skal overhovedet ikke have nogen sort noget som helst igen! Ever! :stupid: Fra nu af er det hunde der matcher tæpperne
-
Kan vi egentlig selv finde ud af det der med at vælge race?
der var dog noget med nogen ¢rer der ikke heeelt stritter :hmm:
-
Kamphunde forbud....
ikke meget, andet end de er bull breeds -og har de ikke fælles aner? Eller den ene ligger til grund for den anden eller lignende?
-
Kan vi egentlig selv finde ud af det der med at vælge race?
hmm jeg er ikke overbevist om at der er "hund nok" for mig :hmm:
-
Kamphunde forbud....
jo, bortset fra at den jo ikke eksisterer herovre som race.. men jo, den vil blive betegnet som pittbull type, så vil derfor falde i kategorien.
-
Kamphunde forbud....
bull dogs og bull terriers.
-
Kamphunde forbud....
Jeg synes det engelsk-brugte "bull breeds" er meget mere rammende på den gruppe hunde der ofte tales om. Det udelukker så også de åndssvage inkluderinger som rottweiler og schæfer
-
Kan vi egentlig selv finde ud af det der med at vælge race?
Vi har et par Gordon's og en r¢d setter der kommer i pensionen.. de er altså bare "klassens klovn" så det batter, totalt lalle-tossede, men på en s¢d måde Såden en lille jappende ting?
-
Kan vi egentlig selv finde ud af det der med at vælge race?
ja, det praktiseres rigtig meget her hos os, også mellem Charles og Indy :hjerte:
-
Kan vi egentlig selv finde ud af det der med at vælge race?
Merlin vil fint kunne enes (han elsker Ruby som er indbegrebet af stor, trumlende og uh¢flig og han elsker Indy som er rolig men afvisende... han er ikke sart ), skal vi tage ham med over til dig til sommer?
-
Kan vi egentlig selv finde ud af det der med at vælge race?
Lonny, jeg har jo hele tiden sagt at du skal have Merlin!! Elsker at kramme og sove i sengen og ligge tæt. Ikke st¢rre end du fysisk kan holde ham, elsker at ¢ve tricks og andet sjov :klap: åhhh og han ville gerne have en s¢d lilles¢ster som Luna :hjerte:
-
Huckie har meget brug for.......
Tænker rigtig meget på dig og Huckie :ae:
-
Hvorfor taber Coco sig ikke..??
300 gram er måske lige i overkanten så? Hvis hun er en lille labrador?
-
Kan vi egentlig selv finde ud af det der med at vælge race?
og det er jo kun en fordel Buddha: http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/12232-de-mange-fristelser-9.html#post318287
-
Kan vi egentlig selv finde ud af det der med at vælge race?
der findes INGEN Indy kopier :hjerte: Jeg skal have en collie eller en schæfer(/blanding)... gerne Oliver som jeg viste jer i den anden tråd... men jeg må ikke :damn: :damn: :damn: (<---- mig hvis jeg skulle bo sammen med sådan en skabning)
-
Kan vi egentlig selv finde ud af det der med at vælge race?
de er deeeeeeejlige :hjerte:
-
Når hunden bider....
Man kan også i USA tænke at det har noget med internaternes "liability" (??) at g¢re, altså hvad de kan stilles til ansvar for efter hunden har forladt internatet. Hvis hunden kun er adopteret ud, og ikke solgt, kan de i teorien retsforf¢lges for bidskader, mener det er sket en gang herovre? skal lige h¢re Martin ad i morgen. Mht til at aflive eller ej, en eller anden skal jo tage beslutningen i lande som UK og USA, de er ganskle simpelt tusindvis af hunde i overskud, selv ikke me den bedste vilje vile det være muligt at finde hjem til dem alle. Jeg hader det lige så m,eget som alle andre hundeelskere, men det er virkeligheden, fordi alt for mange lader ders hunde få hvalpe! Det er bl.a. derfor jeg er ivrig fortaler for neutralisering.
-
Kan vi egentlig selv finde ud af det der med at vælge race?
neeej, jeg kan godt lide en sund kramselækker pels Forresten, INGEN hænge¢rer... kan stadig ikke se noget som helst inteligent i charles' ansigt pga de hænge¢rer
-
Kan vi egentlig selv finde ud af det der med at vælge race?
Jeg vil gerne have en hund af en hvis st¢rrelse, med arbejdsglæde, gerne sådan lidt tosset og larmende når den er glad :banan: Hvad den skal "kunne" holder jeg på er noget der op til mig (katte, b¢rn, etc) og ikke racen, men den beh¢ver ikke elske alt og alle, bare den er trænbar. Jeg vil gerne have schæfer/collie typer (collie = border collie, ikke det i kalder collie), og synes egentlig de passer fint til mig.
-
"81 hunde aflivet efter vanrøgt"
Tak. Ja, når der både er sygdom OG sult OG manglende socialisering, så kan jeg godt se det ikke er fair overfor de stakkels kræ. Sikke en kummerlig skæbne, i det mindste har de haft hinanden