Hop til indhold

"Jeres" favotir foder


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Efter at have prøvet rigtig meget forskelligt foder, så må jeg tilslutte mig BARF'ERNE :5up: jeg kan her efter 6 uger på Barf, virklelig se en udvikling, han har altid haft fin pels, men nu er den bare super flot og jeg kan se en fysisk udvikling på ham, han er blevet en super flot hund og han spiser op hver gang:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nhøpse&Walter

Vi har været igennem alle former for fodder og metoder til spisning til Nhøpse (ved at Ekaterina har startet en tråd om Nhøpses spisevaner eller mangel på samme). Men hurra hurra for Orijen - som er det eneste hun spiser frivilligt uden der skal noget blandes i eller hældes over. I dag er Nhøpses vægt for første gang stabil. Walter er derfor også kommet på Orijen - men skal også have råt (hvilket Nhøpse pure nægter at røre).

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været hele møllen igennem, med ca 14 forskellige slags tørfoder, hjemmelavet mad, råt osv...

 

Lige i øjeblikket holder vi vejret - da Karla i over en uge har spist både af sin skål og som fodersøg RC Hypoallergenic helt uden at vægre sig :5up: Så vi tror og håber vi har fundet noget foder hun faktisk kan lide :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Milobassen

Har prøvet forskellige foderprodukter men pt. holder vi os til royal canin fordi hvalpen godt kan li foderet og kan tåle foderet. (startede på kingsmoor men det er for langt for mig at hente da det ikke forhandles her hvor jeg lever). Så prøvede jeg Eukanuba men det gad han ikke. Predigree kunne han vist ikke rigtigt tåle så Royal Canin It Is! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Favoritfoderet er dét som hunden trives på hér.

 

Uanset hvad mærke der er på posen, eller hvilken ideologi der ligger bag.

Som oftest undgår jeg dog foderideologier der er overrendt med skamrosende prædikanter. :rolleyes: :blink:

 

Den tror jeg sgu gælder de fleste steder..........

 

Nu er jeg så faktisk så uheldig at have en hund der trives bedst på et foder der sikkert falder i den sidste kategori du nævner,nemlig Golden Eagle, Eagle Packs europæiske "efterfølger".

 

Men hva', det må kunne opdrages væk, ikk´?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gitte1976

Mine favoritter er helt klart Acana og Orijen.

 

Desværre kan min hund ikke tåle proteinerne og samtidig har han allergi overfor husstøvmider, lagermider og katte.

 

Så derfor får han p.t. Royal Canin Hypoallergenic. Det er bestemt ikke med min gode vilje, da jeg ikke er vild med indholdet. Men han fungerer på det, og det er det vigtigste...

 

 

Mvh. Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine favoritter er helt klart Acana og Orijen.

 

Desværre kan min hund ikke tåle proteinerne og samtidig har han allergi overfor husstøvmider, lagermider og katte.

 

Så derfor får han p.t. Royal Canin Hypoallergenic. Det er bestemt ikke med min gode vilje, da jeg ikke er vild med indholdet. Men han fungerer på det, og det er det vigtigste...

 

 

Mvh. Gitte

 

Må blankt erkende, jeg slet ikke læser hvad det indeholder, så længe hunden fungere optimalt på det.

 

Fie har været på en del foder, hvor der har været div. problemer til følge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Favoritten her er Olivers Selected Fish. Det er nemlig det eneste Noomi gider at spise i mere end en uge af gangen :mrgreen:

 

Det er også det vi prøver at give Tacco nu, han spiser nu nokhvad som helst alligevel men det er da rart at der er andre der kan sige god for det man fodrer med.

 

Mine favoritter er helt klart Acana og Orijen.

 

Desværre kan min hund ikke tåle proteinerne og samtidig har han allergi overfor husstøvmider, lagermider og katte.

 

Så derfor får han p.t. Royal Canin Hypoallergenic. Det er bestemt ikke med min gode vilje, da jeg ikke er vild med indholdet. Men han fungerer på det, og det er det vigtigste...

 

 

Mvh. Gitte

 

Tacco har de samme allergier, stort set, som din hund og vi har også fodret med RC Hypoallergenic. Men efter at vi har gået ved Gudrun Frantsen i 10 måneder har han det så godt at hun mener det er forsvarligt at prøve noget andet foder :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...