Hop til indhold

Hurtige penge!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Set på et andet forum:

 

Hey har tænkt mig at smutte en tur forbi polen, da jeg skal hente ny bil hjem.. men tænkte på sådan nogle chihuahua hunde ? Køber folk dem? er der nogen der har noget i mod at de er "importeret"? Altså hvis jeg tog en 5-10 hunde med hjem? og de fik vaciene osv....?

 

Sådan fødes en hundehandler ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig er det formulerringen, der ikke virker som alvor.Og så tænkte jeg, hvor finder man på kort tid flere kuld i et fremmed land, det kræver man har godt kendskab til nogle dernede. Måske er det alvor, kan da ikke gennemskue det.

de har hundemarkeder til sådanne formål, der står racer i bure med x antal hvalpe i, så kan du købe et pose blandet og tage med hjem, 5-6-7-8 uger er ligemeget, kan de sælges så bliver de det.

hans bagage rum kunen være dette

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article72483.ece

 

http://www.dobbeltmoral.dk/text/hunde14.html

 

så engang skjulte optagelse fra sådan et, men kan ikek finde det danske program der var i tv om det.

Link til indlæg
Del på andre sites

de har hundemarkeder til sådanne formål, der står racer i bure med x antal hvalpe i, så kan du købe et pose blandet og tage med hjem, 5-6-7-8 uger er ligemeget, kan de sælges så bliver de det.

hans bagage rum kunen være dette

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article72483.ece

 

http://www.dobbeltmoral.dk/text/hunde14.html

 

så engang skjulte optagelse fra sådan et, men kan ikek finde det danske program der var i tv om det.

 

Mener helt bestemt at der var noget fra et polsk hvalpe-udsalgs-marked i Operation X..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har da fulgt dette i mange år. Og ved at på de store internationale udstillinger står folk udenfor og tilbyder hvalpe af alle racer til billige penge.Mht til operation X så fulgte jeg den først solgte hvalp, Lotte??? på hvalpemotivationskursus. Den klarede det fint til lige før 1 ste løbetid, så efter løbetid blev den ustyrlig og måtte aflives. Allerede inden turde jeg ikke have min hvalp løs med den i frikvarter, pga dens udfarende opførsel.

Lotte var købt hos den jydste muskelmand???. Operation X købte en 3-4 hvalpe der, under dække, og Lotte levede længst.

Alle kom ellers til meget stabile hjem m men de kunne ikke opvokse sig til stabile hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så længe der er penge i det, vil det eksistere. Jeg har selv gjort det (på ansvarlig vis!!!) med rotter, da jeg var i England tog jeg en del unger med hjem, havde planlagt det længe så det kunne lade sig gøre med fine stamtavler - jeg kunne have fået min billet betalt på den måde :oops: den enste måde at stoppe det på er ved ikke at købe den slags.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Sådan nogle folk skulle simpelthen samles, sultes, rives væk fra deres familier og stoppes i et alt for småt bagagerum i en uges tid og udsættes for pludselige båthorn og vejbump.

 

Og derefter aflives fordi de manglede papirer og gyldige vaccinationer ved grænsen.

 

FØJ!:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mindes at Sverige fik taget nogle ombord på et skib i stockholm havn eller en anden havn, der blev de aflivede hvalpe lagt ud til offentlig skue på havnen:shock::megaked:

Hér i danmark blev der filmet mens hvalpene blev aflivet, og det blev vist i tv-avisen.

 

 

Det finder jeg egentlig helt iorden. SÅ kan folk se hvad deres nærighed og idioti kan føre til.

Bare ærgeligt at der ikke er flere der bliver snuppet ved grænserne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hér i danmark blev der filmet mens hvalpene blev aflivet, og det blev vist i tv-avisen.

 

 

Det finder jeg egentlig helt iorden. SÅ kan folk se hvad deres nærighed og idioti kan føre til.

Bare ærgeligt at der ikke er flere der bliver snuppet ved grænserne.

Åh ja det mindes jeg godt, det indslag:???:

 

Jamen du stiller dig bare ned ved grænsen og stopper alle mistænkelige der evt. kunne ligne nogle der importer hunde, så skal jeg nok tage billeder når du får et par på kassen, af steroide karl:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja det mindes jeg godt, det indslag:???:

 

Jamen du stiller dig bare ned ved grænsen og stopper alle mistænkelige der evt. kunne ligne nogle der importer hunde, så skal jeg nok tage billeder når du får et par på kassen, af steroide karl:mrgreen:

 

Det sker så ikke. Det vanvittige menneske går jo med KNIV !!!!! :shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...