Hop til indhold

Den Store Zoo-tur! - Billedtråd


Tonks
 Share

Recommended Posts

Rigtige gode billeder - ser ud som om det har været en hyggelig tur. Har dog liiige et lille tillægsspørgsmål Hvorfor er Dumle sat i bur ?

 

Var det ikke mens menneskerne var inde og se løverne, at man skulle parkere vovse udenfor så længe ?

 

Og jeg synes også det ser ud til, at I har haft en super god tur...øv for arbejde en gang imellem !

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser hyggeligt ud på den tur i var på, omend lidt våd til tider:lol:

 

Er det den gamle næsehornstyrs kranie der er udstillet??? Og Dumle tager det da meget pænt at være i hundefængsel, det kunne vi ikke med Emma da vi ville lukke hende derind, så jeg måtte pænt stå udenfor og vente til at jeg kune blive afløst og komme ind og se misserne...

 

Og Frank jeg har bare pettet på en af givskuds løver, hah hah:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser hyggeligt ud på den tur i var på, omend lidt våd til tider:lol:

 

Er det den gamle næsehornstyrs kranie der er udstillet??? Og Dumle tager det da meget pænt at være i hundefængsel, det kunne vi ikke med Emma da vi ville lukke hende derind, så jeg måtte pænt stå udenfor og vente til at jeg kune blive afløst og komme ind og se misserne...

 

Og Frank jeg har bare pettet på en af givskuds løver, hah hah:mrgreen:

Jeg er da bare ligeglad:pift: jeg er da bestemt ikke ret meget misundelig Nå

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, sikke nogle fine billeder:5up: jeg mangler desværre et kapel, så jeg kan ikke smide billeder ind idag.

 

Tak til tonks for arrangementet, det var super hyggeligt. Ulvene var vildt sjove, da de fik øje på alle de hunde. Mysla blev nysset gennem ruden:hjerte:

 

Men allersjovest var nu dogdancing bagefter. Det var rigtig sjovt selv at vise hvad hundene kunne og at se det fine show arrangørerne havde lavet:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser hyggeligt ud på den tur i var på, omend lidt våd til tider:lol:

 

Er det den gamle næsehornstyrs kranie der er udstillet??? Og Dumle tager det da meget pænt at være i hundefængsel, det kunne vi ikke med Emma da vi ville lukke hende derind, så jeg måtte pænt stå udenfor og vente til at jeg kune blive afløst og komme ind og se misserne...

 

Og Frank jeg har bare pettet på en af givskuds løver, hah hah:mrgreen:

 

Jo han tog det da pænt. Indtil han havde snust de forskellige andre hundelugte, godbidderne var sluppet op og han havde drukket lidt vand. SÅ satte han i hyl og savnede sine ejere :roll: heldigvis var vi ikke væk så længe :lol:

 

Tak for en hyggelig tur alle :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser det hyggeligt ud. :-) Jeg tror godt nok, at Tyson ville have gøet noget, hvis han stod ansigt til ansigt med de der ulve - men jeres hunde ser ud til at tage det pænt. :lol:

 

Er der ikke billeder fra dogdancing?

 

De gøede nu også en del. Nogle af dem i hvertfald:blink: Mysla stod bare og talte pænt med de store sorte hunde og så kvitterede den ene med et forsøge at slikke hende i mundvigen. Det blev så bare til glasset:mrgreen:

Hanhundene gad de derimod ikke, der var det vist meget godt at der var glas imellem! Mon ikke de egentlig kunne lugte izzis løbetid?

 

Nej, vi tog ingen billeder fra dogdancing, men både mysla og mio var rigtig gode til at vise tricks, jeg tror sgi dyret kan lide publikum:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er da bare ligeglad:pift: jeg er da bestemt ikke ret meget misundelig Nå

nå nå:blink: men den var nu død, og så fik vi lov til at sprætte den op:mrgreen:

Jo han tog det da pænt. Indtil han havde snust de forskellige andre hundelugte, godbidderne var sluppet op og han havde drukket lidt vand. SÅ satte han i hyl og savnede sine ejere :roll: heldigvis var vi ikke væk så længe :lol:

 

Tak for en hyggelig tur alle :blink:

hehe, Emma var skuffet og ked med det samme da hun røg derind:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...