Hop til indhold

Påklædning til os 2 benede!


Gæst n1nna
 Share

Recommended Posts

Kan kun svare for mig selv. Uldsokker er et must OGSÅ om sommeren,for der er de køligere end bomuld.

Om det også gælder undertøj ved jeg personligt ikke.

 

Og huden vænner sig ikke specielt til uld. Det kradser slet ikke. Bare det er fra Merino får så er det til at have med at gøre. Er det fra almindelige får kan det godt være en kradsende affære, og så skal det "gås til"

 

Jeg tænkte mere på fx uldundertrøjer eller lange underhylere.

 

Ok, tak :-D Hun fik det bare til at lyde som om, at man aldrig måtte stoppe igen :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 154
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst The dogfather

må have mig nogen flere militærbukser...og måske et par støvler...men jeg har aldrig været ved militæret, så er der nogen der ved om støvlerne er til at holde ud at gå i? Og er de skridsikre og alt det shit der? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

må have mig nogen flere militærbukser...og måske et par støvler...men jeg har aldrig været ved militæret, så er der nogen der ved om støvlerne er til at holde ud at gå i? Og er de skridsikre og alt det shit der? :hmm:

Glem militærets støvler.

 

Al militært grej er indkøbt efter princippet: Billigste udbyder der kan levere nogenlunde det vi skal have.

 

Og det kan mærkes. Meget af grejet (støvlerne inklusive) holder givetvis længe, men er noget bras i reel brug.

 

Noget andet holder næsten ikke, men er billigt at skifte ud efterhånden.

 

 

Og nej. De er ikke skridsikre.

Link til indlæg
Del på andre sites

må have mig nogen flere militærbukser...og måske et par støvler...men jeg har aldrig været ved militæret, så er der nogen der ved om støvlerne er til at holde ud at gå i? Og er de skridsikre og alt det shit der? :hmm:

 

Nu ved jeg ikke om hjemmeværnets støvler er de samme som militærets... Men da jeg var teenager -for ca. 10-12 år siden, var det jo meget moderne med militærstævler og jeg havde så nogle fra hjemmeværnet; de var ok at gå i og holdt sig også fint, men de er jo ikke foret og nej, de var heller ikke skridsikre...

 

- Men som sagt, jeg ved ikke om det er helt de samme støvler som ved militæret ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Glem militærets støvler.

 

Al militært grej er indkøbt efter princippet: Billigste udbyder der kan levere nogenlunde det vi skal have.

 

Og det kan mærkes. Meget af grejet (støvlerne inklusive) holder givetvis længe, men er noget bras i reel brug.

 

Noget andet holder næsten ikke, men er billigt at skifte ud efterhånden.

 

 

Og nej. De er ikke skridsikre.

 

 

Okay...:-D...takker...er glad for bukserne nemlig, men kunne godt lyde som om jeg skal have nogen andre støvler...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger jagttøj..

det er perfekt til at gå i i al slags vejr og man kan både gå og stå stille i lang tid af gangen uden at fryse..

Jeg har tøj af mærkerne Fjällräven, Deer Hunter og Chavalier..

Bukser i forsklellig tykkelse og uldtrøje og jakke med aftageligt fleecefoer..

Så jeg fryser ikke når jeg træner hundene..

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har ikke rigtigt råd til det vilde outfit, så en strikket trøje, en genbrugsjakke og sådan nogle handsker med halve fingre, så er jeg tilfreds :genert::mrgreen:

 

nåh ja - også får jeg min julegave på forskud

[media]http://www.wildnissport.de/out/1/html/0/dyn_images/z1/tretorn470157_subblack_da_z1.jpg[/media]

 

- har brugt mine støvler fra Kamik, men de er altså for varme endnu, så glæder mig til at få røjserne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også de kortskaftede Lacrosse gummistøvler med neoprenfor.:5up:

 

De er blevet slidt op, jeg bruger dem hver dag når jeg går med hundene.Super pasform.

 

Fordelen med neoprenforet er, at hvis man får en sok (de er jo kortskaftede), så bliver fødderne varme efter bare et minut og føles slet ikke våde.

 

Jeg ønsker mig et par nye i julegave.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har ikke rigtigt råd til det vilde outfit, så en strikket trøje, en genbrugsjakke og sådan nogle handsker med halve fingre, så er jeg tilfreds :genert::mrgreen:

 

nåh ja - også får jeg min julegave på forskud

[media]http://www.wildnissport.de/out/1/html/0/dyn_images/z1/tretorn470157_subblack_da_z1.jpg[/media]

- har brugt mine støvler fra Kamik, men de er altså for varme endnu, så glæder mig til at få røjserne :blink:

 

 

De ser også rigtig gode ud :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg har lige købt mig et par HUNTER gummistøvler - Hvor man kan købe flece sokker til, så fødderne kan holde varmen.

Jeg er lykkelig for gummistøvelerne, de er super lækre og dejlige.

 

Derudover har jeg købt mig en ny jakke, denne gang en ordentlig model. Det er en skijakke, jakken er 2 i 1,så når det bliver varmere, kan jeg f.eks. tage flece jakken ud. Den er købt i sports master! Er virkelig glad for den.

 

Af vanter har jeg sådan nogen tynde nogen, så jeg kan bruger klikkeren og hive guffere op...

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu har jeg en softshell jakke med en "Forbrydelsen" sweater i alpaca uld inden under. Senere kommer min gamle Moncler dun jakke frem - det er den eneste jakke jeg virkelig kan holde varmen i.

 

Bukserne er mine gamle vinter løbebukser i nylon med svedfor indeni.De er ved at blive lidt kolde, da der ikke er plads til lange underhyler ( jeg er blevet for feeeee :oops:)

 

Har lige bestilt et par Hurtta pro bukser og håber at de er gode. Og at de ikke larmer ligesom skibukser.

 

Handskerne sørgede Nana for at designe, da hun bed tommeltotten og pegefingeren af. Jeg klippede så langemand af og vupti så havde jeg et par handsker der har 3 fingre fri til guffer.

 

Støvlerne er enten Lacrosse gummistøvler eller mine gamle Dr. Martin.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst louise s
Lige nu har jeg en softshell jakke med en "Forbrydelsen" sweater i alpaca uld inden under. Senere kommer min gamle Moncler dun jakke frem - det er den eneste jakke jeg virkelig kan holde varmen i.

 

Bukserne er mine gamle vinter løbebukser i nylon med svedfor indeni.De er ved at blive lidt kolde, da der ikke er plads til lange underhyler ( jeg er blevet for feeeee :oops:)

 

Har lige bestilt et par Hurtta pro bukser og håber at de er gode. Og at de ikke larmer ligesom skibukser.

 

Handskerne sørgede Nana for at designe, da hun bed tommeltotten og pegefingeren af. Jeg klippede så langemand af og vupti så havde jeg et par handsker der har 3 fingre fri til guffer.

 

Støvlerne er enten Lacrosse gummistøvler eller mine gamle Dr. Martin.

 

Hvor SMART, hvorfor har jeg aldrig tænk på det:oops: Står enten og fedter med mine tykke vanter eller også fryser jeg helt vildt om fingrene.. Godt tip :klap:(og tak fra en der åbenbart ikke har opfundet den dybe tallerken:blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor SMART, hvorfor har jeg aldrig tænk på det:oops: Står enten og fedter med mine tykke vanter eller også fryser jeg helt vildt om fingrene.. Godt tip :klap:(og tak fra en der åbenbart ikke har opfundet den dybe tallerken:blink:)

 

Jeg bruger nogle helt tynde fingervanter fra H&M, de er super billige, og fantastiske til hundetræning :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Har lige bestilt et par Hurtta pro bukser og håber at de er gode. Og at de ikke larmer ligesom skibukser.

 

Handskerne sørgede Nana for at designe, da hun bed tommeltotten og pegefingeren af. Jeg klippede så langemand af og vupti så havde jeg et par handsker der har 3 fingre fri til guffer.

 

 

Tak for tippet med Hurtta Pro bukserne :5up: De er lige kommet på min ønskeseddel :klap:

Mht. handsker, så har jeg lige bestilt sådan nogle vanter, som er en kombination af vanter og handsker. Man har fingerne fri, men så er der en vante som man kan tage hen over, som sidder fast på, altså hvis det er til at forestille sig :???: Jeg har store forventninger til dem :-D skal nok melde tilbage, når de ankommer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige investeret en mindre formue i et sæt tøj fra Geoff Anderson:

 

Geoff_Anderson_Dozer_2_jakke.jpgBeskrivelse af jakkeGeoff_Anderson_Urus_2_bukser_mneopren.jpgBeskrivelse af bukser

 

Desuden har jeg hamstret termo- og fleeseundertøj i Aldi, sokker fra Smart Wool, "fingeløse" tynde fingervanter i merino uld, så nu kan vinteren bare komme an - jeg burde kunne holde varmen :5up: - specielt når jeg tager mine nye sorell støvler på osse :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for tippet med Hurtta Pro bukserne :5up: De er lige kommet på min ønskeseddel :klap:

Mht. handsker, så har jeg lige bestilt sådan nogle vanter, som er en kombination af vanter og handsker. Man har fingerne fri, men så er der en vante som man kan tage hen over, som sidder fast på, altså hvis det er til at forestille sig :???: Jeg har store forventninger til dem :-D skal nok melde tilbage, når de ankommer.

 

Sådan nogle vanter har jeg også købt i en jæger-butik. Jeg kan slet ikke holde ud at have dem på, synes de er alt for uhåndterlige :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...