Hop til indhold

Forum forslag


Administrator
 Share

Recommended Posts

Det synes jeg kommer ret meget an på hvad der anses for at være nyheder og vigtige oplysninger. HF er et hundeforum og er i forvejen ved at udvikle sig til en mudret sammenblanding af børneforum, spørge-jørgenforum og hvad vi ellers har, af ikke hunderelaterede emner efterhånden.

 

Der skal præciseres hvad der skal gælde. Bare min mening. :vedikke:

 

Det skal jo være Breaking news :genert:

 

Sådan noget, Sofus har født 7 hvalpe, X skal have hvalp igen, Jørgen blev overfaldet på gåturen - agtigt :vedikke:

 

det skal jo ikke være, Har lige taget boller ud af ovnen, dejlig gåtur, dejlig træning med knud i dag osv :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 458
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hej Admin

 

Er det muligt at man kan få den forumhenvisningsboks væk fra ens kontrolpanel? Jeg kan minimere den, men den er tilbage næste gang jeg bruger kontrolpanelet.

 

Det er irriterende at jeg skal scrolle ned for at se mine abbonerede tråde, når jeg sidder på min bærbare med 14 tommers skærm.

 

På forhånd tak

 

Jeg ved ikke om admin er på ferie :vedikke: Men jeg citerer lige mit spørgsmål igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har noget med at gøre at du har et vist tidsrum til at rette evt stavefejl, men derefter kan man som bruger ikke længere redigere, da det kan ødelægge hele tråde og diskussioner hvis folk efter lang tid går tilbage og redigerer i det de har skrevet.

Er der skrevet noget som ikke skulle have været offentliggjort eller lignende, ved en fejl, kan man altid rette henvendelse til admin eller moderatorer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Det har noget med at gøre at du har et vist tidsrum til at rette evt stavefejl, men derefter kan man som bruger ikke længere redigere, da det kan ødelægge hele tråde og diskussioner hvis folk efter lang tid går tilbage og redigerer i det de har skrevet.

Er der skrevet noget som ikke skulle have været offentliggjort eller lignende, ved en fejl, kan man altid rette henvendelse til admin eller moderatorer.

 

Jeg har det jo lidt....ikke så godt...med offentlige billeder bliver liggende. Jeg vil gerne, at de bliver slettet (f.eks. af mine børn) Dvs jeg kan få dem slettet? (jeg har slettet dem på photobucket her sidst)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det jo lidt....ikke så godt...med offentlige billeder bliver liggende. Jeg vil gerne, at de bliver slettet (f.eks. af mine børn) Dvs jeg kan få dem slettet? (jeg har slettet dem på photobucket her sidst)

altså tror mere den regel er til hvis man har fået lagt noget ud ved en fejl, ikke så meget til gentagne sletninger på den måde :genert:.

Men som du selv har opdaget, kan du slette dem på photobucket, så ødelægges billedlinket nemmlig, og de kan ikke længere ses herinde :-D, og det er du så selv herre over hvornår du gør.

Link til indlæg
Del på andre sites

altså tror mere den regel er til hvis man har fået lagt noget ud ved en fejl, ikke så meget til gentagne sletninger på den måde :genert:.

Men som du selv har opdaget, kan du slette dem på photobucket, så ødelægges billedlinket nemmlig, og de kan ikke længere ses herinde :-D, og det er du så selv herre over hvornår du gør.

 

Jeg beklager hvis der er blevet skrevet/ forklaret om dette på forhånd evt i en anden tråd. :-)

 

Jeg ville sådan ønske, at det med billede-visning kunne blive ændret/ optimeret. Er det med vilje det er blevet sådan eller er det fordi der stadig er problemer med serveren? Jeg synes det tager alt for lang tid at sidde og klikke på link til photobucket, når jeg skal se andres billeder. (Kan man ikke lave et link, så billedet vises direkte på siden, som man kunne engang?) Eller fylder det for meget? Jeg har ligesom Missing heller ikke rigtigt lyst til at uploade via siden, for så kan jeg ikke selv slette billederne igen. (Kunne man ikke lave, så der er muligheder for at man kan slette sine billeder igen, som man kunne engang?:vedikke:

Og jeg ville også rigtig gerne, at man kunne slette indlæg. Det sker en sjælden gang, jeg selv går tilbage og kigger gamle indlæg fordi jeg søger noget viden om sygdom/ træning osv. Men det sjældent og det er som regel heller ikke sådanne ''fakta'' folk ønsker at slette igen. Jeg synes bare muligheden burde være der...:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg beklager hvis der er blevet skrevet/ forklaret om dette på forhånd evt i en anden tråd. :-)

 

Jeg ville sådan ønske, at det med billede-visning kunne blive ændret/ optimeret. Er det med vilje det er blevet sådan eller er det fordi der stadig er problemer med serveren? Jeg synes det tager alt for lang tid at sidde og klikke på link til photobucket, når jeg skal se andres billeder. (Kan man ikke lave et link, så billedet vises direkte på siden, som man kunne engang?) Eller fylder det for meget?

Jeg linker mine billeder direkte fra photobuclt, og de bliver vist som billeder, ikke som links. Prøver lige, ser du det her som et billede eller som et link? For hvis det bliver vist som link må det være noget i dine indstillinger :-D

DSCF1833.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg beklager hvis der er blevet skrevet/ forklaret om dette på forhånd evt i en anden tråd. :-)

 

Jeg ville sådan ønske, at det med billede-visning kunne blive ændret/ optimeret. Er det med vilje det er blevet sådan eller er det fordi der stadig er problemer med serveren? Jeg synes det tager alt for lang tid at sidde og klikke på link til photobucket, når jeg skal se andres billeder. (Kan man ikke lave et link, så billedet vises direkte på siden, som man kunne engang?) Eller fylder det for meget? Jeg har ligesom Missing heller ikke rigtigt lyst til at uploade via siden, for så kan jeg ikke selv slette billederne igen. (Kunne man ikke lave, så der er muligheder for at man kan slette sine billeder igen, som man kunne engang?:vedikke:

Og jeg ville også rigtig gerne, at man kunne slette indlæg. Det sker en sjælden gang, jeg selv går tilbage og kigger gamle indlæg fordi jeg søger noget viden om sygdom/ træning osv. Men det sjældent og det er som regel heller ikke sådanne ''fakta'' folk ønsker at slette igen. Jeg synes bare muligheden burde være der...:vedikke:

 

Som PP skriver, kan man sagtens vise sine billeder fra Photobucket som billeder og ikke som links, det er der masser, der gør - bl.a. PP i indlægget herover. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg linker mine billeder direkte fra photobuclt, og de bliver vist som billeder, ikke som links. Prøver lige, ser du det her som et billede eller som et link? For hvis det bliver vist som link må det være noget i dine indstillinger :-D

DSCF1833.jpg

 

:oops: Ejjjj, det er min pc så. :stupid: Jeg ser det som links. Det er SÅ træls og besværligt, gad vide, hvor jeg finder ud af at ændre det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Oprindeligt skrevet af Gucci

Hej Admin

 

Er det muligt at man kan få den forumhenvisningsboks væk fra ens kontrolpanel? Jeg kan minimere den, men den er tilbage næste gang jeg bruger kontrolpanelet.

 

Det er irriterende at jeg skal scrolle ned for at se mine abbonerede tråde, når jeg sidder på min bærbare med 14 tommers skærm.

 

På forhånd tak

 

Jeg kan desværre ikke ændre dette på kun én bruger.

 

Den rigtige løsning ville være et mobil design, som måske snart er på tide :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan desværre ikke ændre dette på kun én bruger.

 

Den rigtige løsning ville være et mobil design, som måske snart er på tide :cool:

 

Ok men jeg kan slet ikke forstå, hvorfor den skal være der i kontrolpanelet? :vedikke:

 

Man kan jo se henvisninger osv andet sted under profilen.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg forslår at man undgår at bruge raceforkortelser som fks DsG - gd . og lignende - det er sværtfor os andre at vide hvilke racer der er tale om, ligeså at man ikke bruger kælenavne om sin hunderace.

 

Det har også fået min hjerne til at knage lidt, men til gengæld har jeg lært, ved at google mig frem til det, at jrt er jack russell og at ft betyder field trial osv. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...
Ved ikke om jeg har spurgt før... :oops: Men jeg kunne virkelig godt tænke mig at man kunne markere en tråd som læst, uden at man har læst den. For ærligt talt så findes der efter hånd en hel del tråde som ikke interesserer mig synderligt, og når jeg bruger "nye-indlæg-knappen" bli'r de tråde jo ved med at ligge der...

 

Det kan du godt - altså sådan næsten.

 

Hvis du f.eks. står i løs snak-forummet og har læst alle de tråde du er interesseret, kan du gå op i forum værktøjer og markerer forum som læst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan du godt - altså sådan næsten.

 

Hvis du f.eks. står i løs snak-forummet og har læst alle de tråde du er interesseret, kan du gå op i forum værktøjer og markerer forum som læst.

 

Når du har læst alle de tråde, som du vil, kan du gå op i 'hurtig links' i højre hjørne under login'et og trykke "Marker fora læst" :5up:

 

Okay, men det kræver så at man går via et forum, og ikke via f.eks. "nye indlæg", eller..? Så man faktisk skal igennem forum efter forum for at markere dem? :vedikke:

 

Det jeg har set før, og efterlyser, er at der simpelthen er en knap ud for hver enkelt tråd, hvor man kan markere den som læst. Uanset om man går via forum eller nye indlæg, eller hvad som helst... Det ville godt nok være en reddi god ting, synes jeg! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...