Hop til indhold

Forum forslag


Administrator
 Share

Recommended Posts

Nå, back to seriøs :blink: Admin, hvis du ser det her, er det så muligt at få H-F optimeret til mobil?

 

Jeg vil ikke udelukke muligheden, men den er nok ikke lige om hjørnet.

 

Jeg hørte en sige iPhone - men skal jeg optimere til sort/hvid også, i tilfælde af du ikke får sådan en, eller så gammel er din mobil måske heller ikke? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 458
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil ikke udelukke muligheden, men den er nok ikke lige om hjørnet.

 

Jeg hørte en sige iPhone - men skal jeg optimere til sort/hvid også, i tilfælde af du ikke får sådan en, eller så gammel er din mobil måske heller ikke? :mrgreen:

s010.gif Grrr. Tak fordi du vil overveje det. Og nej, den skal ikke være sort/hvid. Min mobil er tudsegammel, hele to år gammel :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må indrømme at jeg syntes der er muligheder nok i "tak" og "Karma". I forvejen er der en gang i mellem diskutioner om hvordan man skal bruge de knapper, hvad de betyder for hvem osv.

 

Og Tak fungerer jo også lidt som "Enig" ville gøre :-)

 

Når ja :oops: hehe dumme mig

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad men en lille chat boks ? Du klikker på et link så kommer der et pop up vindue op, hvor du kan se beskeder osv, det burde være realativt let at lave.....

 

Som jeg husker det, har den med chat været oppe en del gange, men admin ønsker vist at holde debatten "åbent", så den ikke forsvinder med chat-vinduet.

 

Men hæng mig ikke op på det... eller hvad man nu siger :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som jeg husker det, har den med chat været oppe en del gange, men admin ønsker vist at holde debatten "åbent", så den ikke forsvinder med chat-vinduet.

 

Ja det er rigtigt den har været oppe flere gange, og svaret er også korrekt.

 

Første gang vi snakkede om chat, "opfandt" vi løst snak forummet, og det er stadig vores "chat" forum.

Link til indlæg
Del på andre sites

Også mig. Be om, tak. :-D :klap::banan::5up:

 

osse mig :banan: Har fra en af de usynlige, der er venner med mig, fået fortalt, at h*n da gerne ville have at h*ns venner kunne se, når h*n var online - kunne man ikke gøre det til en valgmulighed for de usynlige ??

 

Ej, det ser altså ud som volapyk - håber i forstår det alligevel :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...