Hop til indhold

Forum forslag


Administrator
 Share

Recommended Posts

Jeg sider lige og tænker, flere og flere "hygge historier" om hunde ender i løst snak og bliver væk dernede (SYNTES JEG). Og nogle ender i en lang gang spam (jeg er ikke selv uskyldig :engel: ).

 

Ville der måske være plads til et "hverdags historier" forum, hvor man bla kan poste de små succe historier osv?

for de bliver jo også væk i om alt og intet tråden, hvor jeg også syntes at flere og flere posts (brugbare også) bliver væk.

 

Umiddelbart lyder det som en god ide, med et forum for "længere hygge historier" - er der flertal for sådan et?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 458
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Den der "Støt Forum"-boks, der lige nu ligger i venstre side, når man går ind og læser en tråd... skal den blive ved med at ligge der? For det irriterer mig godt nok grusomt, at alle indlæggene bliver rykket ud til højre. :genert: Hvis den SKAL ligge i trådene, kan den så ikke komme til at ligge i højre side i stedet for?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Den der "Støt Forum"-boks, der lige nu ligger i venstre side, når man går ind og læser en tråd... skal den blive ved med at ligge der? For det irriterer mig godt nok grusomt, at alle indlæggene bliver rykket ud til højre. :genert: Hvis den SKAL ligge i trådene, kan den så ikke komme til at ligge i højre side i stedet for?

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den der "Støt Forum"-boks, der lige nu ligger i venstre side, når man går ind og læser en tråd... skal den blive ved med at ligge der? For det irriterer mig godt nok grusomt, at alle indlæggene bliver rykket ud til højre. :genert: Hvis den SKAL ligge i trådene, kan den så ikke komme til at ligge i højre side i stedet for?

 

Åh så enig!!! Jeg bliver helt irriteret over at sidde og læse her, med den forskubbelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den der "Støt Forum"-boks, der lige nu ligger i venstre side, når man går ind og læser en tråd... skal den blive ved med at ligge der? For det irriterer mig godt nok grusomt, at alle indlæggene bliver rykket ud til højre. :genert: Hvis den SKAL ligge i trådene, kan den så ikke komme til at ligge i højre side i stedet for?

 

Jeg troede bare, det var min computer, der lavede en fejl, siden pladsen til indlæggene pludselig var smallere end før :stupid: Men bliver det bedre af at den ligger i højre side?:vedikke:Pladsen er jo lige smal af den grund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg troede bare, det var min computer, der lavede en fejl, siden pladsen til indlæggene pludselig var smallere end før :stupid: Men bliver det bedre af at den ligger i højre side?:vedikke:Pladsen er jo lige smal af den grund.

 

Ja nej tak til smalle indlæg. Kan den evt. lægges ind imellem indlæg? Ligesom nogle af reklamerne, hvis man ikke er logget ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den der "Støt Forum"-boks, der lige nu ligger i venstre side, når man går ind og læser en tråd... skal den blive ved med at ligge der? For det irriterer mig godt nok grusomt, at alle indlæggene bliver rykket ud til højre. :genert: Hvis den SKAL ligge i trådene, kan den så ikke komme til at ligge i højre side i stedet for?

:5up:

 

 

Og jeg bliver så også helt rasmus-modsat, den er så irriterende at jeg slet ikke VIL se den - og dermed heller ikke får løst til at klikke på den, jeg så den fint førhen og fik ofte mere løst til at klikke :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den der "Støt Forum"-boks, der lige nu ligger i venstre side, når man går ind og læser en tråd... skal den blive ved med at ligge der? For det irriterer mig godt nok grusomt, at alle indlæggene bliver rykket ud til højre. :genert: Hvis den SKAL ligge i trådene, kan den så ikke komme til at ligge i højre side i stedet for?

 

Åh så enig!!! Jeg bliver helt irriteret over at sidde og læse her, med den forskubbelse.

 

Admin, jeg synes det er rigitig træls med de smalle sider.

Synes det er fint du gør noget for at få sponsorer, men kunne det så ikke bare være forsiden der er smal?

 

Jeg er enig med de andre...det er ret irriterende at siden er helt smal pga den der boks :fyfy:

 

 

Enig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Hmm 30 besvarelser på en lille boks, og 0 sponsorer :hmm:

 

Jeg må gøre den MERE synlig.

:mrgreen::mrgreen: Ja, jeg må indrømme, at jeg har bemærket boksen, men dog ikke at siden skulle se anderledes ud og havde ændret læsbarheden. Så mig har den ikke generet...

 

Tror i hvert fald godt at du kunne reklamere mere for et sponsorat...jeg tror jeg skal have forklaret præcis hvad det går ud på :hmm:

 

EDIT: er det ændret tilbage nu? For nu synes jeg pludselig at siderne er aaalt for brede og svært læselige...GIVE ME BACK THE BOX! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm 30 besvarelser på en lille boks, og 0 sponsorer :hmm:

 

Jeg må gøre den MERE synlig.

 

Jeg ville gerne, men pay pal kan jeg bare ikke finde ud af :oops: du kunne lave et simpelt konto nummer som jeg bare kunne overføre til (ja ja, men jeg er af ældre dato, så bare vær glad for jeg overhovedet kunne finde herind)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville gerne, men pay pal kan jeg bare ikke finde ud af :oops: du kunne lave et simpelt konto nummer som jeg bare kunne overføre til (ja ja, men jeg er af ældre dato, så bare vær glad for jeg overhovedet kunne finde herind)

 

Jeg er enig. Kontonummer ville være dejligt og ligetil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...